Luminescent - Enigmatic Mindfield [Nostalgiaa 1998]

19 posts, 1 page, 7,191 views

Miika

Posts: 893

#1 • • Edited Miika
Löysin vanhan c-kasetin vuodelta 1998, jossa hyvin aikaisia tuotoksiani.. Tässä yksi ihana. Olin kuunnellut Robert Milesia, Enigmaa ja goatrancea selkeästi. Toteutus yhdellä entry-level syntikalla ja rumpukoneella, jälki sen mukaista mutta sielukasta, sitä itseään mitä mun tassuista syntyy.
breaks, house, psy, trance, jotain

lisätiedot - kuuntele
Skipi

Posts: 650

#2 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
*hymy* *jiihaa*


Ihanaa ajan patínaa. Synasaundit niin pehmeitä ja ne ihanasti sivelee korvakäytäviä ajautuessaan korvakierukkaan ja kuulosoluihin heiluttaen pikkiriikkisiä tuntosarviani..
Eli ihanaa melodiaa ja paikkapaikoin jopa ihan hittiainesta.. Final Fantasy speakit vaan jäi poies.
Mukavaa vaihtelua "nykysaundille".
Ergilion

Posts: 751

#3 • • Ergilion
Joo tää oli oikein mukava breath of fresh air, tulee ysärin alku mieleen. *iloinen*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

mastream

Posts: 549

#5 • • mastream
Kyllä tätä kuunteli paljon mielummin kuin suurinta osaa nykypäivän tränsestä/progehuusista.
drifter

Posts: 834

#6 • • drifter RoadMonkey | K1
Historian siipien havinaa, toimii kyllä mulle! x)

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

pasik

Posts: 174

#7 • • pasik
Mukava biisi :) toimii.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#9 • • Jusuplussa UG-///
Mukavan leijailevat melodiat. Näitä kuuntelis kyllä enemmänki. Onks äijällä ollu joku live/miksaus joskus jaossa?
epicuros

Posts: 7,734

#10 • • epicuros
nättii on, hieno homma et löysit :)

--
Valid criticism does you a favor.

Miika

Posts: 893

#12 • • Miika
Vähän te ootte ihania, kiitos *sydän*

Oon itse kuunnellut tätä raitaa repeatilla nyt noin sata kertaa enkä jostain syystä kyllästy..
akiapina

Posts: 2,729

#15 • • akiapina apinaki
voi hyvä jestas sentään, this is trance! ei sillä c-kasetilla sattunut olemaan muita biisejä, noi soundit hivelee kyl korvia :)
Miika

Posts: 893

#16 • • Miika

Replying to Luminescent - Enigmatic Mindfield [Nostalgiaa 1998]:

Damien, 24.4.2010 13:52:
Miksi sä itseesi edes kyllästyisit?


Hehheh, tuon kappaleen löytyminen toi valoa siihen pimentoon jossa itseni kanssa olen. Itseensä voi kyllästyä pahastikin, musiikkiin ei. Tai jos musiikkiin kyllästyy niin sitä pääsee aina karkuun, itseään ei..


akiapina, 24.4.2010 21:53:
voi hyvä jestas sentään, this is trance! ei sillä c-kasetilla sattunut olemaan muita biisejä, noi soundit hivelee kyl korvia :)


Kiitos Aki!! Oli siellä muitakin biisejä, ei vaan näin onnistunutta sielunmaisemaa. DAT nauhalla on vielä lisää muttei kojetta. Yksi- tai kaksi on mielessä jotka voisin vielä uppia palvelimelle.
nomic

Posts: 4,120

#17 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Itkin.
Toimii niin helvetin hyvin.
Ei mulla muuta.
noena

Posts: 3,138

#18 • • Edited noena first breath after coma
Oi että, sen verran täällä hehkutatte et on pakko ladata heti kun kotiin pääsen, Cant wait ^_____^

--
TwistedLife™ Amusement Park

Tapi

Posts: 1,437

#19 • • Tapi Dreamstate
No huh, täähän on ihan mahtavaa dream trancea. Jos vastaavaa tavaraa löytyy lisää, niin jakoon vaan. *pökr*