Tonton - Pultti

9 posts, 1 page, 2,859 views

m1kk3

Posts: 5,560

#2 • • Edited m1kk3 no-life
Tarkotitko nyt sitte tota biisiä mikä oli nimeltään Mutteri tuol mikserissä ? No, joka tapauksessa nää kevät-kivaa-jee-plur-kiksu-pilipali-melodiat ja psyketaustat ei oikein toimi yhdes... Mun mielestä ainakaan.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

MrMaunus

Posts: 396

#3 • • MrMaunus Räntämäen lataamo
Mun mielestä ihan freesi raita. Alkaa hiljalleen borettaa sellaset lokeroidut biisit, niin propsit siitä että on uskallettu ylittää rajoja. Kyl täst tulee ihan hyvät fibat ko kuuntelee. Efektikikkailut on enimmäkseen toimivia ja miksaus pätevän kuuloinen. About 4:30 alkava kilkutus efektoituna miellytti mun korvaa eniten.
tweeek

Posts: 28

#4 • • tweeek
Joo sama biisi. Koitin vaa hämätä.

Kieltämättä lokerot oli vähän hukassa. Päätin lakata yrittämästä kun aina mun yritykset duunata psykee vaan jotenkin päättyy tällaseen. Pitää varmaan kehittää uus genre (vaiks kuuleehan nykyään aika paljon iloista psykee maailmalla)

Kiitsat kommenteista. :)
SamHard

Posts: 2,098

#5 • • SamHard
Hyvä mixdown! Pro jälkeä! Percut ja muut kolinat on miksattu melkeen
käsittämättömän ilmavasti! Itseä kävi monissa tuotoksissa kuunneltuani
melkeen kaikki tuotokset häiritsemään se, että loistava tuotanto kärsii
liiallisesta crossover meininigistä. Persoonallista soundia kuitenkin ja pointsit siitä!
Damien

Posts: 2,882

#6 • • Edited Damien [tr3ox]
Ui-jui ai-jai, tää alku saa mun *nyyh* Vatkasit yllättäen liikkeelle, oisin mieluusti kuunnellut alun hymähtelyä vaikka viis minuuttia, kunnon Sasha tason atmosfääriä. Kahden minuutin kohdalla *sydän* , nauran jo psykedeelisen-psykoottisesti, sillä olette musiikillinen sosiopaatti mun kahden korvan neliulotteisessa skitsofreenisessä tajunnassa.

Jos en omistais avovaimoa pyytäisin kättänne musiikilliseen liittoon, jonka syvyyttä vain kyseenalaistaa heteroseksuaalisessa mielessä. Rakkautenne syvyyttä tosin ei voi mitata, kun viettelette minut syvemälle ilmaisunne salaisuuksien äärelle ja juuri kun saavutan silmäteräni huomaankin fi-fi-fi-fillien tahtiin kirjoittelevani tässä näpynäpynäpyttelen mielestäni juuri sitä missä kauneus kukoistaa.

Olette onnistuneesti ulkoistaneet rakkautenne tähän maailmaan tasolle, josta sitä voi kosketelle olematta liian tunkeileva. Mä en ole kokenut tälläista tunnetta sitten omien julkaisuiden , nyt jyrnää vikat minuutit ja helvetti tässä on vielä voimaa taidon ja herkkyyden li-li-lisäksi, Shodan...the hack hack hacker.

Toivon sydämmestäni olleeni tarpeeksi lähellä, koska vastalahjana voin vain tarjota oman kokemukseni tekstitettynä teidän käyttöönne. *sydän* rakkautta veljelleni.
tweeek

Posts: 28

#7 • • tweeek
Damien :D

Jotenkin arvasinkin et jäbä jos joku osaa arvostaa tän auraalista sekopäisyyttä. Reaktio oli about se jota hainkin. <3

Päivän piristys. Thanks man! <3
Damien

Posts: 2,882

#8 • • Damien [tr3ox]

Replying to Tonton - Pultti:

tweeek, 9.4.2010 16:02:
Damien :D

Jotenkin arvasinkin et jäbä jos joku osaa arvostaa tän auraalista sekopäisyyttä. Reaktio oli about se jota hainkin. <3

Päivän piristys. Thanks man! <3



"H'ra H'ra - kato pyramidin pohjalla se raha lepää!" *sydän*

Pistit vaan tällä raidalla liian kovat pohjat, toi meidän uus biisi mitä Andy tuunaa tällä hetkellä, en tiedä voiks enää antaa OKta vakain mielin, ku veit noi kikat toiselle tasolle ;) - ehkä mekin vielä päästään takaisin aktiivisten säveltäjien arvostettuun klubiin joku kaunis päivä.

Keep on keepin on!