paras karkki

512 posts, 26 pages, 409,029 views

Avatar
#81 • • ALIEN Guest

Wert:
---
alien:
KATRI ELISA SANTALAHTI = PARAS KARKKI!! *sydän* *sydän* *sydän*

---

saako stokkalta? ;)



ei vaan turusta.... mut en suosittele, jos tietää mikä on omaksi parhaaksi.... *vink*
POSER

Posts: 800

#82 • • POSER Wimp and Poser
Salmiakki Merenneito... vieläköhän niitä sais jostain

--
Keppiä Jehoville!

India

Posts: 475

#83 • • India
aivan ykkönen on suklaa kaikissa muuodoissa!!

Olen koukussa!! Voisin syödä suklaata joka päivä ja koko ajan!!!
Chäz

Posts: 1,381

#84 • • Chäz Namutäti
AAKKOSET!! *joo*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Avatar
#85 • • Relic Guest
en kyllä juurikaan syö karkkia mutta

HARIBON NALLEKARKIT
-P

Posts: 4,972

#86 • • -P
omasta mielestäni hyvikset ovat lakritsit ja tietenkin kaiken maailman suklaapatukat *sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hrdkvr

Posts: 3,929

#87 • • hrdkvr KURGO
aikoinaan oli black petejä...rok
ja vanhat autot on hyviä

--
-keep it hard-

Avatar
#88 • • ALIEN Guest

Relic:
en kyllä juurikaan syö karkkia mutta

HARIBON NALLEKARKIT



uih... nyt tuli lisäys ostoslistaan!
Avatar
#89 • • Relic Guest

hardikaveri:
aikoinaan oli black petejä...rok
ja vanhat autot on hyviä



joo black petet.. hitto enpä muistanu ku niitä myytiin joskus vuonna miekka ja kilpi.. mut oli tosi hyviä *joo*
hrdkvr

Posts: 3,929

#90 • • hrdkvr KURGO
joo joskus ala asteella niiden kanssa taisteli niin oli aina koko naama ihan musta

--
-keep it hard-

Avatar
#91 • • Relic Guest

hardikaveri:
joo joskus ala asteella niiden kanssa taisteli niin oli aina koko naama ihan musta



joo :)) ja perkuleen paperit oli hankala repii ku ne oli nii tahmeita. hmm kyl pitäs takas saada petet

vanhat autotki on kyl tosi hyviä
Avatar
#92 • • greenie Guest
Hershey\'n suklaapatukat.

Niihin liitty lapsena mieletöntä hohtoa. Suklaapatukoita, jotka oli tullu kaukaa, jostain New York nimisestä paikasta, mikä on meren takana ja jossa on korkeita taloja! Oi sitä autuutta, kun niitä söi _tosi_ hitaasti ja ajatteli olevansa aivan jossain muualla :)
J.J.

Posts: 216

#93 • • J.J. Mutta missä on..?
Oon ihan ihastunu belgialaiseen tummaan suklaaseen *hih* Etenkin Neuhaus (tai miten se nyt kirjoteetaankaan) maistus kahvin kanssa millon tahansa *slurps*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

sasu

Posts: 192

#94 • • sasu
Marjanne -karkki *pihkassa*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Tonyw

Posts: 197

#95 • • Tonyw Manufackture
sienikarkit ja Dumle&hedelmä merkkarit oijoijoi ei noita voi mikään voittaa :) ja sit lakubÅtarna *super*
Sallakat

Posts: 2,220

#96 • • Sallakat jungle, baby !
okei, rehellinen, aito ja suolainen salmiakki *hymy*
mä muistan pentuna kun aina käytii ostaa irtokarkkeja viikkorahalla niin mun lemppareita oli sellaset isot salmiakki merenneidot. Voi hitto kuolaan vieläkin ku muistan ne nAm *plur**hih*
musta on jotenki tosi harmi ett koko muu maailma on jääny siitä ihanuudesta paitsi. Onks englannin kielellä edes mitää sanaa salmiakille? lakritsille joo mutt.. *täh*
Blues

Posts: 5,414

#97 • • Blues Koning van Afrika
Kukaan maistanut Skittles-nameja? Toooosiii hyviä

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

hrdkvr

Posts: 3,929

#98 • • hrdkvr KURGO

Salla:
. Onks englannin kielellä edes mitää sanaa salmiakille? lakritsille joo mutt.. *täh*



ei ole... kerran oli englantilainen työkaveri ja se aina höpötti... i hate salminakki...
mutta jos jossain tuotteessa on salmiakkia niin tuoteselostuksessa on sen kemiallinen nimike..
se oli joku natriumcarbo...lyytti..naatti..ksyyli(ei vaiskaa)
mut eiks se hiiltä ja natriumjohdannaisia oo..

kertokaa oppineemmat

--
-keep it hard-

Epailija

Posts: 5,636

#99 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Jotkut salmiakkikarkit, kuten Vanhat Autot ja tavalliset Pantterit, ovat pirun hyviä, mutta useimpia ei jaksa kauheasti syödä ennen kuin alkaa ällöttää. Tosin Panttereiden suhteen ei moista ongelmaa ole, tulipa niitä joskus napsittua pussillinen duunipäivän ainoana ateriana. x) English WineGumseja on aina pakko ostaa ainakin se kilo, kun laivalle sattuu eksymään - ja kahdessa päivässä menee yrittämättä loppuun. *nyyh* Suosikkia en kuitenkaan osaa nimetä, kun hyviä lajikkeita on niin monta.

Tuostapa voisi joku kehitellä kornin vertauskuvan karkeista ja naisista. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Summerblink

Posts: 291

#100 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

Salla:
okei, rehellinen, aito ja suolainen salmiakki *hymy*
mä muistan pentuna kun aina käytii ostaa irtokarkkeja viikkorahalla niin mun lemppareita oli sellaset isot salmiakki merenneidot. Voi hitto kuolaan vieläkin ku muistan ne nAm *plur**hih*
musta on jotenki tosi harmi ett koko muu maailma on jääny siitä ihanuudesta paitsi. Onks englannin kielellä edes mitää sanaa salmiakille? lakritsille joo mutt.. *täh*



Olen nähnyt muutamaan otteeseen salmiakkipurkissa/pussissa sanan salty liquorice.