paras karkki

512 posts, 26 pages, 409,582 views

Bellezaaa

Posts: 573

#361 • • Edited Bellezaaa Afrodite*

egmondo, 6.3.2007 08:28:
Suklaa*sydän* varsinkin kaikki itse tehdyt suklaa jälkiruoat on niin hyvii*slurps*


Yeps, suklaa (sillon ku makeennälkä iskee)
mikään muu ei käy*hihu*
Anselmi

Posts: 2,578

#362 • • Anselmi And sell me
Punaisia veneitä ei voi syödä ilman mustia veneitä. Mustia veneitä ei voi syödä ilman punaisia veneitä.

--
sen pituinen se

hemuz

Posts: 2,178

#363 • • hemuz kätevä emäntä

Freja, 24.1.2007 10:07:
Lauantai-pussin autot. Pitäs kai laatii joku vaatimus et ne tulis irtokarkeiks, ettei aina tarvis ostaa pussillista muita turhia karkkeja ku niiden autojen takia mä vaan.



o/ *joo*
ella_

Posts: 1,329

#365 • • ella_
nyt maistuis: omenaremmit. ne candycastlen ainoat oikeat.

onneks hotellilla on draculoita <3

--
Elementary, my dear.

Avatar
#366 • • opmdevil Guest
Kouvolan lakritsi on namnam.

Lisäksi R-kiskalta saa sellaisia vihreitä purkkatikkareita joita on tullut viime aikoina imeskeltyä aivan liikaa.
Samu81

Posts: 1,224

#367 • • Samu81 kokolihaa
Nää nykyään mustissa karkkipusseissa myytävät tervaleijonan tapaiset (=makuiset) karamellit, nimeä en muista :(

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Forcer

Posts: 162

#368 • • Edited Forcer Separi
Semmoset kohtuu ohkaset, salmiakki-apinanaamat mitä lappaan aina makuunista vähintään 2 kauhallista aina kun siellä tulee käytyä

Mitähän noi on nimeltään?
ella_

Posts: 1,329

#370 • • ella_

Forcer, 29.5.2007 11:58:
Semmoset kohtuu ohkaset, salmiakki-apinanaamat mitä lappaan aina makuunista vähintään 2 kauhallista aina kun siellä tulee käytyä

Mitähän noi on nimeltään?




king kong !

--
Elementary, my dear.

Forcer

Posts: 162

#371 • • Edited Forcer Separi

ella_, 29.5.2007 12:00:
---
Forcer, 29.5.2007 11:58:
Semmoset kohtuu ohkaset, salmiakki-apinanaamat mitä lappaan aina makuunista vähintään 2 kauhallista aina kun siellä tulee käytyä

Mitähän noi on nimeltään?

---



king kong !



;D~~~~~~~~~ nyt rupes tekeen mieli noita vaikka on turkin pippureitakin naaman edessä

edit: pahin karkki taasen, mitä nyt tulee mieleen, jos sitä nyt voi karkiksi ees kutsua, on se salmiakki-suklaa mikä just tuli kauppoihin... hyi saakeli
Heli

Posts: 1,489

#372 • • Heli vai kuka se oli
turkin pippurit ja suklaa aika rinta rinnan !

--
ei se väärin ole.

Radarski

Posts: 182

#373 • • Edited Radarski
Hmm..

lakunaamat
king kong
ufot, sellaset vaaleanruskeet jotka on pehmeitä. (vai onkohan nää kilpiä)
punssinapit
edit: nii mustat ja punaset veneet

ohan näitä vaikka mitä.
RiD

Posts: 2,817

#374 • • RiD Nukemi
Haribon karkit ja kaikki tiukat salmiakit.

--
*super* *possu*

ken-guru

Posts: 165

#375 • • ken-guru
Täältä Hollannista saa joiltain huoltoasemilta sellaisia hassuja salmiakkimaapalloja jotka muistuttaa erehdyttävästi eräitä toisia irtsareita joita söin lapsena. Kivaa.

Mut parhaat karkit .. .

- Vanhat merenneidot (ei siis näitä uudistettuja)
- Vanhat ISOT merkkarit (miks ihmeessä sen yhen pennun piti mennä melkein tukehtuun niihin isoihin)
- Pantterit rasiasta.
krispis

Posts: 1,020

#376 • • krispis Huhuu
just ne beiget pehmeähköt ufot jotka joku jo mainitsikin ja salmiakki- ja hedelmäkalat(malacon,ne joita oli jo lapsuudessakin) mullakin on ikävä niitä vanhoja merenneitoja*nyyh*
krispis

Posts: 1,020

#377 • • krispis Huhuu
ai niin,ja sit mä oon lapsesta asti tykännyt niistä pastellinsävysistä pikkuautoista mitä ennen vaan sai laivalta,mutta nykyään kans kaupasta*slurps*
Janisa

Posts: 2,226

#378 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ennen olisin ehdottomasti vastannut salmiakki, mutta viimesen reilu vuoden aikana mulle on lahetetty niin paljon salmiakkia, etta mun kaapit ihan pursuaa salmiakkia. Itseasiassa taytyy myontaa etta nyt just en edes muista millon olisin syonyt noita salmiakkejani, silla ma sain totaalisen yliannostuksen niista viime kevaana... Se mita nyt oon kaivannu, niin rehellista suomalaista suklaata. Siis Fazerin sinista (puhumattakaan eri variaatioista...) ei hakkaa mikaan!

Suklaata! *slurps*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

mia-ow

Posts: 387

#379 • • mia-ow Mörrimöykky
Malacon vaaleanpunaiset vaahtokarkkisienet ja hedelmäkalat. *slurps*
-Santtu-

Posts: 1,965

#380 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Nyt löyty uus paras karkki, Malacon Truly Black-salmiakit! *kuolaa*