paras karkki

512 posts, 26 pages, 407,296 views

martina

Posts: 1,875

#201 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mikä siinä salmiakissa oikein on? mä en voi sietää....

mä en oo oikein makean perään. mut, kirpeet karkit ja pehmee lakritsi on sellasia mitkä maistuu jos on tarjolla.
Sphyxia

Posts: 3,308

#203 • • Sphyxia Maracujá!
C-H-O-K-L-A-D ja siinä kaikki.
hallucinogen

Posts: 8,190

#204 • • hallucinogen Edain

martina, 24.11.2005 23:45:
mikä siinä salmiakissa oikein on? mä en voi sietää....

mä en oo oikein makean perään. mut, kirpeet karkit ja pehmee lakritsi on sellasia mitkä maistuu jos on tarjolla.


Suolaista, itse kun en pahemmin makeesta välitä vaikka ne skitlesit onkin hyviä. Samalla kun syön salmiakkia juon aina vettä :)

--
pikku-*possu*

Sphyxia

Posts: 3,308

#206 • • Sphyxia Maracujá!
No mulle käy melkein kaikki. *hihu*
Jutu

Posts: 3,054

#208 • • Jutu Blondi
Turkinpippuri Hot&Sour = Parasta! *sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

BUTCHER-KK

Posts: 595

#209 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
FAZERin suklaa *hih*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Trixie

Posts: 1,342

#210 • • Trixie
Ihan paras on kyl perisuomalainen salmiakki*joo* monesti miettinyt et miten paljon sitä pitäis ottaa mukaan jos ulkomaille lähtis vaik kuukaudex reissuun... olis varmaan aimo säkki vaik kyl ulkomaailtakin sais...

--
face your fears and live your dreams

Philly

Posts: 506

#212 • • Philly AIM HIGH!
Liitulaku *slurps*
pirpeli

Posts: 5,533

#213 • • pirpeli
Fazerin suklaa, viinikumit(aidot), Kouvolan laku, tumma suklaa, tosi suolaset salmiakit, Makuunin irtisvalikoima, englantilainen toffee..jne..jne..

(no wonder that ass wiggles so much..*nauru*)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ella_

Posts: 1,329

#214 • • ella_

Hyzenthlay, 3.9.2003 17:17:
mä olen törmännyt sellasiin ”huonoihin kopioihin” niistä pääkalloista, ja ne eivät siis ole läheskään yhtä kirpeitä, mitä ostettiin 8-vuotiaana lähimmästä kioskista... *nyyh*



Vanha juttu ja varmaan ongelmaan on löytynyt jo ratkaisu, mutta:

makuuneista tosiaan välillä saa niitä aitoja oikeita ja välillä kopioita. Ne aidot oikeat on sellasia ohuita ja littania ja haaleamman värisiä, ei yhtään pehmeitä, eikö? sellasia, jotka taittaessa ikään kuin katkeaa.

feikit sen sijaan on tuplasti paksumpia, eivätkä lähes ollenkaan kirpeitä ja paljon kirkkaamman värisiä.. kyllä ne tunnistaa! Viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa kauhalla sörkkimään ja testaamaan, joustavatko yhtään.

Omenaremmeistä en ole aitoja löytänyt muuta kuin heinon tukusta ja sieltäkin viimeksi muutamia vuosia takaperin (en ole sen jälkeen käynyt). Jos joku tietää mistä löytyy niitä aitoja kirpeita remmejä, jotka oli vähän leveämpiä kuin nykyiset, vähän kirkkaamman vihreitä ja paljon taipuisampia.. niin sanokaa! :)

--
Elementary, my dear.

sapeli

Posts: 11,768

#215 • • sapeli jokukukamikä?

Trixie, 25.11.2005 07:58:
Ihan paras on kyl perisuomalainen salmiakki*joo* monesti miettinyt et miten paljon sitä pitäis ottaa mukaan jos ulkomaille lähtis vaik kuukaudex reissuun... olis varmaan aimo säkki vaik kyl ulkomaailtakin sais...



Seattlessa kun asuin kolmisen vuotta niin kyllä oikeasti tuli ikävä suomalaista salmiakkia ja myös lakritsia (USAlainen peruslakritsi maistuu pahvilta) - sitten kun aina välillä tuli kotisuomesta paketti perheeltä tai kavereilta missä oli sit salmiakkia ni huh sitä riemua *plur*

Ja oli hauska tarjota dracula-karkkeja paikallisille sekä muista maista tulleille koulukavereille *pahis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jammailija

Posts: 3,224

#216 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
*super*salmiakkimerkkari*super*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Kolera

Posts: 4,256

#218 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 25.11.2005 09:28:
Ja oli hauska tarjota dracula-karkkeja paikallisille sekä muista maista tulleille koulukavereille *pahis*


"These are Hangoverpills" *hih*
Ei sitä salminakkia kyllä ikävä tulis mut tokihan se aina välillä olis ihan jees ja etenki se muille tarjoomisen nautinto siinä parasta onkin =P
Olis kyl ihan kiintosaa kokea se et olis eläny ilman salmiakkia koko elämäsä ja nyt vanhuksena ekaa kertaa semmosen vetäis nassuu ja mikä olis reaktio siihen =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lallu

Posts: 356

#219 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
EHDOTTOMASTI Haribon tutit!!
Kirtar

Posts: 771

#220 • • Kirtar
I *sydän* Suklaa

--
asdaf?