Mennyt vuosikymmen '00

10 posts, 1 page, 3,204 views

turquoise

Posts: 732

#1 • • turquoise e-ra2co
Seiskytluvun hipit ja protestit, kasarien kreppiletit, ysäreitten neonvärit ja tamagotchit...
Mikä jää muistuttamaan sinua 2000-luvusta? *hellokitty*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ValaX

Posts: 3,891

#2 • • ValaX
Musapuolella mulla ainakin vuoskymmenen alussa totaalinen hurahtaminen tranceen ja loppupuolella sitten kyllästyminen siihen. Junkalle kävi mulla samoin 90-luvulla.
nomic

Posts: 4,120

#3 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Paska musa.
turquoise

Posts: 732

#4 • • turquoise e-ra2co
Mulle ei jäänyt (ainakaan näillä näkymin) kovin nostalgisia muistoja, toisin kuin esim. ysäriltä just kaikki kirkkaat värit, Nintendot sun muut. Tietenkin on kaikki kivoja henkilökohtaisia muistoja, mutta että näin yleisesti... No, teknologiahan se kehittyi edelleen, mutta se on semmonen juttu joka mua ei henkilökohtaisesti niin kiinnosta. Ehkä toi oli jotenkin aika kliininen vuosikymmen. Voisin palata ysäreille tai aikaturisteilla seiskytluvulle. ("Tervemenoa.")

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

m1kk3

Posts: 5,560

#5 • • m1kk3 no-life

Replying to Mennyt vuosikymmen '00:

vala, 28.3.2010 21:14:
Musapuolella mulla ainakin vuoskymmenen alussa totaalinen hurahtaminen tranceen ja loppupuolella sitten kyllästyminen siihen.


Juu, ihan sama homma. Tosin, totaalikyllästymisestä ei oo kyse mut noin 97% trancesta on paskaa IMO :) Helmiäkin toki joukossa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ValaX

Posts: 3,891

#6 • • ValaX

Replying to Mennyt vuosikymmen '00:

mikke, 28.3.2010 21:30:
---

---

Juu, ihan sama homma. Tosin, totaalikyllästymisestä ei oo kyse mut noin 97% trancesta on paskaa IMO :) Helmiäkin toki joukossa.



toi prosentti pätee varmaan mullakin aika hyvin:)
tomii

Posts: 3,594

#8 • • tomii kallion herttua
En usko, että jää niin paljoa mieleen. Ysäristä ja kasarista jääny paljon paremmin juttuja mieleen, koska olin silloin lapsi ja teini.

Kun nyt Klubitus kyseessä, niin biletyksestä ja musiikista voisin sen verta mainita, että pari mun vanhaa lempparimusiikkilajia on käytännössä kuopattu (siis MUN mielestä), niitä harvoja helmiä lukuunottamatta. Itsekin liityn tohon trancen nykytilan suruttelijoiden joukkoon: tuntuisi, ettei monet "trance" dj:t esim. enää soita edes oikeeta trancea (eikä sitä ihan hirveän monet enää teekkään, eli ei nyt mee ihan dj:n piikkiinkään). Housekaan ei oikeen nykymuodossaan putoa mulle, teknossakin pikkasen samoja viboja havaittavissa. Big Beatia ei juuri enää tehdä ollenkaan, breiksikin tuntuisi nyt hiipuneen jonkun verran viime vuosikymmenen loppuun mennessä... listaa voisi mun osalta jatkaa vaikka kuinka. Onneksi junkka toimii AINA! ;) Eli tossa mielessä ei jää kovin hienoja muistoja tosta vuosikymmenestä, mitä tanssimusiikkiin tulee. TOKI niitä poikkeuksiakin on, useita, mutta noin isompana klönttinä tarkasteltuna ei jää hyvä maku suuhun tanssimusiikin kehittymisestä.

MUTTA: se iso juttu mun mielestä on se, että kaikesta huolimatta viime vuosikymmenellä tuli ainakin oltua monissa sairaan hyvissä bileissä. Tästä saa kiittää osaltaan sitä, että on uskallettu järkätä hienoja isompia tapahtumia, festareita (Koneisto aina mun sydämessä ja muistoissa! *sydän* Mainitaan kanssa samaan hengenvetoon Konemetsä ja erittäin loistava FLOW!), ug-bileitäkin jaksetaan vielä kyhää ja vikana, mut ei suinkaan pienimpänä: HYVIÄ KLUBEJA JA KLUBI-ILTOJA (oikeesti ton takia mä tykkään asua stadissa). Että kyl kuitenkin voiton puolelle jäädään tapahtumien takia, mitä tanssimusaan ja siihen liitettävään kulttuuriin tulee. :) Samaan malliin vaan, niin kyl mä oon vielä tänkin vuosikymmenen messissä. *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Ressiv

Posts: 1,582

#9 • • Ressiv

Replying to Mennyt vuosikymmen '00:

mikke, 28.3.2010 21:30:
---
vala, 28.3.2010 21:14:
Musapuolella mulla ainakin vuoskymmenen alussa totaalinen hurahtaminen tranceen ja loppupuolella sitten kyllästyminen siihen.

---

Juu, ihan sama homma. Tosin, totaalikyllästymisestä ei oo kyse mut noin 97% trancesta on paskaa IMO :) Helmiäkin toki joukossa.



hmmm... määkin dissasin ennen nykytransea, mut sit mä lopetin armadan ja kaikkien sen paska labeleiden/artistien seuraamisen ja trancesta on nyt 99% aivan v*tun hyvää :)