Evil Kitten (DUBSTEP)

11 posts, 1 page, 3,994 views

evilkitten

Posts: 5

#1 • • evilkitten
Terve vaan kaikille foorumilaisille tasapuolisesti! Olen 20-v dubstepnarkomaani tampereelta ja mainostan tässä omaa projektiani. Pitemmittä puheitta: http://soundcloud.com/evilkitten Kommentteja? :)
Fornarina

Posts: 283

#2 • • Fornarina
aikas mindfuckia!
"how the hell did you come up with stuff like this?"
"i guess by looking at my cats strange behavior"
:D
Avatar
#3 • • Edited niomic Guest
Selkeästi oma saundi alkanut jo nyt muokkautumaan. Tosiaan suosittelisin, että perustelet rauhassa nyt sinne stepaheadillekin ihan oman topikin kun sulla on uutena nimenä noinkin paljon jo valmiina, ehkä samat steltin puolelle.

Paljon hienoja kohtia ja oivalluksia jo tässä vaiheessa, tulee mieleen about saman ikäisenä alottaneita kanadamiehiä ja niiden ensimmäiset rellut. Niissä oli varsinkin tuotannollisesti vielä paljon hiottavaa ja siinä omassa saundissakin se tiukentaminen, toimivien juttujen löytäminen ja sitten hiljalleen päästiin vauhtiin. Voi olla ettei mikään näistä tämän ekan leiskautuksen biiseistä päädy minnekään, mutta kyllä sieltä varmaan päätyy ideoita tuleviin biiseihin parempana pakettina.

Sit vaan Deston jalanjälkiä ja RedBullMusicAcademy ;)

ps. en tiedä paljon sulla on limitit soundcloudissa, mutta se on hyvä varmistella, jos tosiaan heität stepahead / stelt. Vois varmaan samalla suositella et väsäilet myspaces / feissaris kuntoon jos ei ole jo.
evilkitten

Posts: 5

#4 • • evilkitten
Kiitos paljon palautteesta! Tuli hetkeksi sellainen olo, että tästähän voisi jotain tullakin =)
Kunhan jossain vaiheessa pääsisi live-esiintymisiä heittämään, niin eiköhän tämä tästä...

Voisin juu tuonne stepaheadiin vaikkapa mennä mainostelemaan biisejä :)

Tänks for the attention.
Valar

Posts: 108

#5 • • Valar starscream
on tiukkoja biisejä, helvetin hyvän kuulosta soundia *joo*

--
some people have a bad habit chewing their finger nails, i seem to have developed bad habbit of breaking collarbones ;)

genki

Posts: 872

#8 • • genki
hyvää pärettä, samoilla linjoilla niomicin kanssa että lisää vaan biisejä duunaamaan ja hyvä tulee. mielikuvitus on kunnossa ja soundeissa tarpeellinen härskiys tällaseen mättöön, ja siinä ne perustat onkin sit kunnossa.

big ups.

--
crop circles in the carpet

Anne Karoliina

Posts: 59

#9 • • Anne Karoliina
Saisko muuten biisilistat näkyviin Soundcloudiin? Niin tietäisin mitä ehkä hankkia ittellekin.
evilkitten

Posts: 5

#10 • • evilkitten

Replying to Evil Kitten (DUBSTEP):

Kiitos kiitos palautteesta taas vuan kaikille :)


Blueberrybath, 5.4.2010 15:25:
Saisko muuten biisilistat näkyviin Soundcloudiin? Niin tietäisin mitä ehkä hankkia ittellekin.



Anteeksi, olen väsynyt mutta nyt en ymmärrä. Biisilistat näkyviin? :o
Anne Karoliina

Posts: 59

#11 • • Edited Anne Karoliina
Heh joo, tosiaan siis olet itse tuottanut nuo biisit, se juuri valkeni minulle :)

Very nice! Eipä sitten pidä mitään biisilistoja kyselläkään.