KONEMETSÄ 2006 - Open Air Forest Festival

60 posts, 3 pages, 10,471 views

Avatar
#41 • • devyl Guest
Joo kiitti kaikille iloisille hipeille ja muillekin. Artisteja unohtamatta; yhdyn edellisiin ylistyksiin.

Mutta! SINÄ joka sait la-su-yönä ENSIAVUSTA Nokian N70-kännykän... Se ei ollu sinun!!!
En kysy miksi et tarkistanut asiaa heti puhelimeni saatuasi tai miksi et palauttanut sitä välittömästi infoon kun huomasit ettei se ole sinun vaan SAMMUTIT sen!

Mutta kaunis kiitos, palauttaisitko sen silti MINULLE eli oikealle omistajalle? Se ompi arvokas lelu ja siinä ompi elämäni puhelinnumerot. Jos asut kaukana korvessa etkä pysty sitä vaivatta toimittamaan espooseen päin, otan sen mielelläni vastaan postipakettina ja maksan kulut ja ehkä pienen palkkion kun luurini saapuu ehjänä ja toimintakuntoisena perille.


Tuhannet kiitokset jo etukäteen (toivottavasti en joudu katumaan).


ps. Jos joku sattuu tietämään henkilön joka sai väärän puhelimen konemetsässä, saa toki vinkata että täällä joku etsii luuriansa.
Tiedot osoitteeseen [email protected]
Avatar
#42 • • Juksu Guest
musiikki oli kohillaan x-rustin alueel, samoin mtk:lla.
kun oma osuus oli hoidettu, villi juominen astui kuvioihin.

en löydä mitään miinusta tapahtumasta, plussaa sitäkin
enemmän. kuumuuskaan ei haitannut paitsi aamuisin
teltasta herätessään. kaatiksen prinssi kuittaa. bugger
Avatar
#43 • • Kaaso Guest
Huh, olihan bileet.


+ Milla Lehto
+ Genki
+ Keli :cool:
+ Kuorma-auto (kiitos UzU)
+ Uiminen
+ Dekot

Miinuksia en ala luettelemaan, jäi vaan niin hyvä fiilis, ettei kannata muistella epäkohtia, joita oli todella vähän ja jotka olivat loppujen lopuksi oikeasti pieniä.
Avatar
#44 • • Dana Guest
..Aivan upea reissu. Olin ekaa kertaa mukana ja pakko myöntää että kovin pitkään mietin lähdenkö lainkaan.. Oi minkä virheen olisin tehnyt!!

Meidän reissu sujui täydellisesti. Pieniä juttuja tietenki sattui mutta ei niitä kannatta murehtia!
+ Selvisin perille mikä on ykkös ilon aihe :) (klubituksen kaatumisesta huolimatta kimppakyytini sai numeroni ja löysi meille)
+ kaksi IHANAA ihmistä ottivat taksilla meidän tavarat parkkikselta ja veivät leirintäalueelle kun itse jonotimme lippujamme :heart: KIITOS!! upeaa että vilpittömiä ja ihania ihmisiä vielä löytyy..
+ Ilma oli upea
+ seura mitä mahtavin!
+ East static aivan tajuton.. menin ihan märäks kun tanssin niin paljon.. hih (sori jos astuin varpaillesi..)
+ Desert stage oli ehkä paras paika
+ ranskalainen heppu ennen Proteusta ...aaaaw... sit tietenki itse herra P!
+ Orkidea ei jättänyt kylmäksi, olin ihan tulessa. (apua myös tuli söpöltä pojalta jonka löysin sieltä.. hihih)
+ Upeeta d&b:ta la-su yönä Desertissä... ai hitto...!!
+ la aamuyöllä sauna ja (silloin vielä) puhdas allas.. jamijami
+ aivan upea fiilis noin ninkun yleensäkin *ihkuplurituspurkaus*

- ne vessat.. hyyyyi
- Milla Lehto veti IMO tosi löysästi.. :( olin Todella yllättynyt et tyttö osasikin soittää noin tylsää.. pöh
- "chilli" oli kyl aika mielenkiintoinen tosiaan.. :) ehkä lineup/linjaus tarkastus tarpeen..

Eli ihanaa oli.





Poismenneen tytön omaisille ja perheelle toivon voimia. Otan osaa suruunne.
Avatar
#45 • • borg nagar Guest
Tämä tyyppi, josta tuli tossa tilitettyä on kohteliaasti pyytänyt multa anteeksi, ja hyväksyn pyynnön, vaikka mitään henkilökohtaista tässä ei ole. Kyseessähän oli vain monitahoinen kommunikaatio-ongelma ja tietokatkos. Itse kun olin siinä sellaisessa tilanteessa, että saatoin vain ihmetellä miten asia voi olla niin, että mun setti oli niin lyhyt. Paha siitä on soittamisen keskeltä ruveta keskustelemaan tai edes tajuamaan mitä tapahtuu, kun on niin uppoutunut siihen, että biisit pysyis jotenkin kasassa.

Hän pyysi, että välittäisin tiedon myös tähän threadiin. Mitään ongelmaa ei ole, ja mulla ei myöskään jäänyt mistään "paska maku suuhun". Koko tapahtumasta ihan hyvä fiilis. Asia olkoon siis loppuunkäsitelty.

-Aki
Avatar
#46 • • dj'soma Guest
Meni aika tuolla ihan mukavasti ja yllättävän pehmeästi kun oli kokemuksesta osannut varautua moniin juttuihin etukäteen. Ainoa mikä mua ja kuulemma monia muitakin häiritsi oli se että chillissä paukutettiin niin paljon ja vielä keskellä päivää jotain superklubien ison huoneen yöprogehaussia... kun ulkona on joku 30 astetta lämmintä niin jotain kevyempää olisi kaivannut, kuitenkin siellä oli jo neljä lavaa paukutusta muutenkin. En saanut sitten helteen ja raskaan musan takia lauantaina nukuttua tai edes kunnolla levättyä teltoilla tai riippumatossa joten käytyäni saunassa ja suihkussa noin klo 23 aikaan iski sellanen väsymys ettei pystyssä meinannut pysyä ja niinpä päädyin nukkumaan koko yön, meni ohi Ticon, Oval ja Grin-Node ja kun perjantainakin painoi päälle duuniväsymys niin ei koko bileissä tullut tanssittua kun vähän Eat Staticia alussa. No, onpahan nyt ainakin voimakas olo :)

Kiitos niille jotka diggaili mun settiä ja tuli sanomaan sen. Helteen pehmentävät aivoni tallensivat sen aikana muistijäljen seuraavista ääniteoksista:

* J.Viewz - Under the Sun [Muse Breaks / Deeplay]
* Zen Lemonade - Soriya [Arcana / Interchill]
* Bebel Gilberto - Simplesmente (Tom Middleton Balearic RmX) [Bebel Gilberto Remixed: Bonus Disc / Ziriguiboom]
* Rohan - Water People [Roots / Skycap]
* Bahramji & Maneesh de Moor - Illaha [Call of the Mystic / Blue Flame]
* Xavier Fux feat. Michele Adamson - Satori [Satori / Zulu Lounge]
* Euphoria - Little Gem [Beautiful My Child / Six Degrees]
* Orishas - Distinto [El Kilo / Virgin]
* Thievery Corporation feat. Sister Nancy - Originality [Versions / ESL]
* Adham Shaikh - Dubfire [Fusion / Dakini]
* Bombay Dub Orchestra - The Berber of Seville [Bombay Dub Orchestra / Six Degrees]
* Kettel - Halt Him [My Dogan / Sending Orbs]
* Shaman's Dream - African Dreams [African Dream / Sounds True]
* Tripswitch - Silver (OTT rmx) [Wider Horizons / LSD]
* Nickodemus feat. Marcelino Galan - Endangered Species [Endangered Species / Wonderwheel]
* Federico Aubele - Esta Noche [Gran Hotel Buenos Aires / ESL]
* Sainkho Namtchylak - Let the Sunshine [Stepmother City / Ponderosa]
* Kuba - Be Good [Inside Out / LSD]
* Shrift - As Far As I Can See [Lost in a Moment / Six Degrees]
* Human Blue - Communicate [Diskovery Channel / Chillcode]
* Alucidnation - Messing About [Induction / Big Chill]
* Puff Dragon - Spacefunk [Sazanami / Dakini]
* Daara J - Exodus [Boomerang / Wrasse]
* Ojos de Brujo - Corre Lola [Techari / PIAS]
* Noiseshaper - Rough Out There [Rough Out There / Sounds from the Roof]
* Apache Indian - Om Numah Shivaya [Time for Change / Revolver]
* Djosos Krost - Better Place [No Sign of Bad / Music for Dreams]

...tämän biisin aikana sitten sähköt katkesivat ja tulivat takaisin n.puolen tunnin päästä, jolloin soi vielä hetken aikaa

Alex Puddy & The Butterfly Collectors - Thursday Afternoon [Luftkastellet 3 / Music for Dreams]

kunnes sähköt katkesivat uudestaan ja kun ne seuraavan kerran tulivat takaisin aloitti Solarians letkeän ja heleän settinsä.

Kiitos loistavalle yleisölle chillissä ja sen ympärillä ja niille jotka jaksoivat hymyillä silmät loistaen!
Avatar
#47 • • näköradiomies Guest
voi helvetti noita samin kuvia!! :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

ainakin huomaa että mulle tarjonta oli kovin osuvaa :D
Avatar
#48 • • kenth Guest
Tulipas seikkailtua pitkin skutsii ja peltoa. X-Rustin stagella viihdyin kuitenkin eniten, hyvää musaa, leppoisaa jengii ja ne patjat oli kyl plussaa. Oli myös hauska soittaa, kiitokset siis X-Rustille ja myös yleisölle jotka vähän nostikin jalkaa meidän setin aikana!

Chilli ei oikestaan kuulostanut yhtä chilliltä kun viimevuona. Ihmettelinkin sitä paahtosaundii kun saavuttiin pystyttämään telttaa perjantaina... Pääareena taas oli laitettu hienommaksi kuin viimevuonna ja se matala kaarilava sopi paljon paremmin siihen saundiin mitä siellä nyt enimmäkseen soi.

Edellisvuoden ruokapisteiden vähyys jäi muistiin sen verran hyvin että tälläkertaa omaa safkaa oli riittävästi mukana ja siinä chilliteltan nuotiolla oli vähintäänkin leppoisa ja hyvä tunnelma. Myös jäillä täytetty kylmälaukku piti bisset kylmänä koko festivaalin ajan eli kaikenpuolin onnistunut ja hauska viikonloppu! :)
Avatar
#49 • • turu sanoma Guest
jiihaa!!
tiukkaa oli ja kiitos sekoiluista kaikille! MTK sähköjen katkeilu harmitti vaikka loistavaa musaa saatiin n.35 h !! kiitti koko crewlle paljon, omalle ja talolle, saksaan ja suomeen.
kämp x-rusti oli kans aivan loistava!

metsässä maaginen fiilis.. menninkäisiä. paljon.

a
Avatar
#50 • • Lank Guest
Erittäin positiivinen tapahtuma, sää oli mahtava, ihmiset kivoja, samoin kaikki henkilökunta, järjestäjät ja ruuan/juoman myyjät joita itse käytin ;)

Suurin kiitos omien asioiden sujumisesta kuuluu Latelle, Wirmanille ja Defalle.

Artistit kuulostivat lähes joka stagella hyvältä, läheskään kaikkia ei valitettavasti kerennyt kuulemaan, mutta mieleen jäivät mm. Ateah Fall, Juksu, Mr. A, Orkidea, Gengi, Tenechtica, Lionel Tiger, Joona Puu, Ville Vähäsaari & Co, Planet Bee....Main Stagelta tuli loistavaa matskua ekana yönä alussa ja chill / Progressive arenaalta kuului myös läpi festarin mukavia lurahduksia (Pääasiassa, tosin kesti hetken ymmärtää ettei se ollutkaan pelkkä chill arena).

Oma setti Metsäteknologiakeskuksessa oli hieman vaikeahko vallinneen maanjäristykrapulan vuoksi la puoliltapäivin, toinen soitanto su aamuna Defan ja Tolerancen kanssa menikin jo paljon mukavemmin, vaikka väsymys toki silloinkin painoi ;) Kiitos pojille soitteluseurasta, pitänee ottaa joskus uusiksi vähän virkeimmissä merkeissä =)

Niin ja toivotaan että MTK jatkaa edelleen, visuaalit olivat hienoja ja lava muutenkin näyttävä. Pieniä teknisä vaikeuksia oli mm sähkön kanssa, mutta samoja pikkuvaikeuksia oli kaikilla areenoilla. Paikalle tuntui olevan joillaan hieman vaikeuksia löytää, mutta sellaista se välillä on..

Kiitos upeasta seurasta omalle rakkaalle ja tietty mageelle bussille jossa oli mukava asustaa. Ja tietty kaikille kenen kanssa tuli aikaa vietettyä.

Lisää roskiksia ensivuonna ja jos on yhtä lämmin niin pari vesipistettä olis myös pop =)
Avatar
#51 • • juhokusti Guest
jou. kiitti kennethille ja villelle bisseistä ja koko x-rust posselle loistavasta seurasta ja hyvästä musasta. kaupungin poika pääsi tsekkaamaan viljapeltoja aamuauringon noustessa. enemmän tätä ja ens vuonna uusiks.
Avatar
#52 • • Hexe Guest
Loistobileet taas! Vuoden parhaita hetkiä kyllä Konemetsä.

Mitäs nyt jäi soittajista mieleen...hmm. Mr.A:n Tribaalit meni kyllä hyvin läpi ja Milla Lehdon alkusetti oli oikeen maukasta. Taste oli eniten omaan musiikkimakuun, et hyvä setti!
Metsän paras ja yllättävin mulle ittelle oli kuitenkin Serotonot joka sai mut toisen kerran elämässäni pitämään psykemmästä saundista. Oli kyl niin HELVETIN hyvä live et sai jopa hieman tanssahtelemaan, ihan vitun kova miekkonen!

Kauniita mimmejä ja muhkeita miehiä.

Kiitos seurasta Timcel, Jukil, Tampereen posselle ja muille tutuille.

Kaikki lavat oli kokenu huomattavia parannuksia viime vuodesta mut jos ny joku pitäis nostaa yli muiden niin X-Rust Campillä taso pysyi kyllä miltei koko ajan tasokkaana ja saundi oli jälleen veret seisauttavan kohillaan.

Chill-stage oli kans ihan hemmetin hieno mesta jos tuli jonkun aikaa kyl vietettyä. Se Tripteaserin veto oli törkyhyvää kamaa ja muutenkin kaikki ambientinpoikaset iski kyl tosi kovaa!

Miinuspuoli oli nämä jotkut rankemmat huumesekoilijat jotka varjosti kyl mun tunnelmaa vaikkei mitään haitta itelle ollukaan, mut oli vaan ikävä kattella sellast. Ja oli kyllä ikävä kuulla kuolemantapauksesta, mut jos se siitä johtu mistä huhut kertoo niin riskit nyt varmaan itse tiesi ja sen et hengellään leikki. Mut mikäs mä olen sanomaan...

Ilmat oli ihan upeat mut oma setti oli elämäni huonoin. Ei nyt soittelun puolesta kun lavalla kyl tekniikka pelas ihan hyvin, mut oli vaan "hieman" huonot olosuhteet ja olematon fiilis soitel:
10 min. ennen settiä KABUUM! Ukkonen löi ja sähköt meni poikki muutamaks minuutiks jonka aikana alkoikin sit sataa ja pieni kaatosadekuuro sai kyl loputkin ihmiset lähtemään pois mestoilta. Oli iha vitun upeeta soittaa 4-7:lle ihmiselle aamu kuudelta vesi sateen kolistellessa lavan kattoa. Ja eikös sit kun painoin hieman ennen seitsemää stoppia levarista niin aurinko se tullut esiin ja ilma parani taas normille mallille. Siis voi vittu kun pitikin koko juhlien ainut sadekuuro tulla just siihen tunnin rakoon :( Noh ei sille mitään voi et turha valittaa. Oli kuitenkin hienot juhlat kokonaisuudessaan. Toivottavasti ensi vuonna paremmin uudesaan!

Ruoka oli aika hemmetin jäätävää. Tainoh, ei kasvismousse pahaa ollut, päinvastoin mut niit annoksia olisi pitänyt syödä 4 kappaletta et olis täyteen tullut ja sämpylä minkä söin sielt päälavan viereltä sunnuntaiaamuna oli aikast jäätävä 5e kipaleeks. Et lihaa tiskiin ens vuonna!

Upea kokonaisuus ja kiitosta järjestäneille tahoille ja muulle henkilökunnalle!
Avatar
#53 • • kosmo Guest
Ensimmäinen konemettä meitsille eikä salettiin viimenen
mikäli näitä vaan tulevaisuudessakin järjestetään.


Meidän osalta siirtyminen parkkialueelta leirintäalueelle onnistu nopeasti,
ilman ongelmia ja aika leppoisissa merkeissä. Eat Staticci oli ihan ok.
Pakollisen proteus tsekin (15min) jälkeen tuli notkuttua xrustilla sit
aamuun (siihen saakka että Aj päätti "viilentää" mua sillä h*lvetin
kastelukannullaan)
. Musiikki xrustin lavalla oli kauttaaltaan erinomaista...
ja patjat oli hyvä juttu! Vanhoja tuttuja parveili kaikkialla ja uusiin tuli
tutustuttua. Lauantaipäivä vieri eteenpäin lähinnä nestetasapainoillen ja
vanhoja kaiffareita morjestellen. Osa jäi kokonaan näkemättä valitet-
tavasti mutta kaikkialle ei kerinnyt kun olis sitä musaakin pitänyt kuulla
enempi. Accu oli toooosi kova! iso käsi jes! Sit mä vähä join ja otin tunnin
päiväunet jotka kesti klo ilta-kahdeksasta yö-puolikolmeen. Jäi pari...
pirun monta settiä mitkä olisin halunnut kuulla välistä mutta mitä
ilmeisimmin kaikkeen ei vaan kykene. Luojan kiitos näin kuitenkin
TeemuPn supersetin ja I-vertin liven joka oli näistä kahdesta teknisesti
...selvempi ;D Aamulla tuli vielä tsekattua polliisin setti ja live jotka tipahti
aika komeasti, rapeaa soundia! Sitten me lähettiin kotiin Ouluun. Paitsi
se Sero meni Tampereelle.


eli,

Plussaa oli; fiilis kauttaaltaa (en törmännyt kahinoihin), musiikki /
esiintyjät, lavojen sijainti (mukavan kävelymatkan päässä toisistaan),
xrust <3, ja ne patjat, omat juomat (siis että niitä sai olla), sää (en
valita), järjestysmiehet & muu staffi, paluumatkan krapulajutut,
paskainen uima-allas. Enskerralla mä tiedän ja osaan paremmin ni näen
ja kuulen kaiken.

Miinusta; Lauantaipäivän esiintyjälista näytti siltä että säästellään iltaa
varten, miksi! Lisää vesipisteitä, Lisää puhdasta vettä altaaseen, Kasvis-
only: tasa-arvoa perkl ja joku kebab-keke tuonne tienaamaan vuoden
tienestit, ainakin mun eurot kilahtaisi keken kirstuun! Traaginen äksidentti
(osanotot), jengii ihan liian sekasin.

Plussat voitti. :cool:
Avatar
#54 • • Hempp@ Guest
Pari kaveria olivatten tuolla ja kertoilivat miten siellä porukka vähän valaistuneena tärisi missä sattuu ryteiköissä...
Ei näin ei todellakaan näin.
Avatar
#55 • • lauri Guest

Pari kaveria olivatten tuolla ja kertoilivat miten siellä porukka vähän valaistuneena tärisi missä sattuu ryteiköissä...
Ei näin ei todellakaan näin.



Kertoivatko ne kaverit myös niistä parista tuhannesta ihmisestä
jotka tanssivat hymyssä suin, välillä juoden olutta ja/tai siideriä,
nauttien auringosta, hengailusta, kavereiden kanssa fiilistelystä,
musiikista yleisesti? Kertoivatko ne kaverit, että fiilis yleisesti
oli aivan mahtava ja olisi hölmöä missata vastaisuudessa? :)
Avatar
#56 • • Hempp@ Guest

Pari kaveria olivatten tuolla ja kertoilivat miten siellä porukka vähän valaistuneena tärisi missä sattuu ryteiköissä...
Ei näin ei todellakaan näin.



Kertoivatko ne kaverit myös niistä parista tuhannesta ihmisestä
jotka tanssivat hymyssä suin, välillä juoden olutta ja/tai siideriä,
nauttien auringosta, hengailusta, kavereiden kanssa fiilistelystä,
musiikista yleisesti? Kertoivatko ne kaverit, että fiilis yleisesti
oli aivan mahtava ja olisi hölmöä missata vastaisuudessa? :)



Kertoivat siitäkin, mikä on jees, mutta se ekaksi kötisty ei todellakaan ole jees.
Avatar
#57 • • -knr- Guest
Oli ensinmäiset konemetsät ja hauskaa kyllä oli! Ainut miinus kännisille naapureille (?) jotka murtautuivat telttaan ja varastivat uuden makupussin.
Avatar
#59 • • a.f. Guest
metsan siimekseen kadonneet, pioneerin mdr-v700
kuulokkeet. jos joku poiminut tai ottanut talteen kuleksimasta,
olisin enemman kuin kiitollinen jos luurit loytaisivat viela
oikealle omistajalleen. maasto mtk-xrust-lavojen seutu.

kerron tuntomerkkeja kontakt: [email protected]

niin. kivat metsajuhlat oli. ens vuonna uusiks.
Avatar
#60 • • Needless Guest
Oujee, olihan mainiot kekkerit. Saavuttiin paikalle perjantaina hyvissä ajoin kuuntelemaan ojista. Siinä telttaa kokoessa vuoro vaihtui ipelle joka laittoi pirun siistiä settiä, telttakin kohosi hyvää vauhtia sitä saundia kuunnellessa, villiä!
Ipen jälkeen soittelikin sitten joku pössöö joka vain yritti leikkiä pioneerin taikanapeilla, ei hyvä.
Mut viikonlopun parhautta oli ehdottomasti Joona, noin hyvää caccaa ei kuule koskaan liikaa! Tämän jälkeen kaikki muu onkin sitten yhtä unohdusta, harmittaa vietävästi vieläkin, ois vain pitänyt keskittyä enemmän siihen musiikkiin eikä siihen kaljanderin kittaamiseen
Varsinkin la-yö meni ihan puilleen koska nukku-matti tuli ihan liian varhain, jäi kuulematta monta huippua artistia. Mut joo, x-rust camp:ssä tuli oleiltua melkein koko festarien ajan, välillä simmattiin jossain helvetin virkistävässä että likaisessa lammessa, tnkx Kentsu, Mia, Pentagon!

Muut kiitokset:
-Soile & Jani: tervuliaiskahvitukset
-Mia: Wrap (olihan hyvää!)
-X-Rust: ei petä koskaan, hieno mesta ja vieläkin hienommat soittajat
-Polliisit Marttilassa: melkosen ymmärtäväistä sakkia