Pussy 8v. 10.06

5 posts, 1 page, 1,801 views

Avatar
#1 • • Tapi T Guest
Kimin lämmittelysetti oli aika mielenkiintoinen ja meni häröydessään ainakin multa ehkä hieman ohi. Chloe Harrisin setissä ei juuri huteja ollut ja sisälsi oikeastaan vain hyviä biisejä ja setti olikin mielestäni illan paras. Slackerin elektropörinät eivät niin erityisemmin pudonneet, mutta lopetus Leftfieldin Open Upiin pelasti paljon.
:excellent:

Live sound mixing on kai periaatteessa ihan ok idea, mutta se ei vaan toimi. Onnistuneen DJ-setin edellytys on mielestäni olla kaiken aikaa soittamansa musiikin herra ja hallita sitä täydellisesti. Mikäli joku vieras jannu tulee kylmiltään heittämään efektiä väliin olematta selvillä DJ:n ajatuksista ja tuntematta soivia biisejä, menee konseptit sekaisin ja lopputulos ei voi olla hyvä. Eilenkin DJ:ltä lähti homma hanskasta pariin kertaan, kun efektien kanssa tultiin sotkemaan vaihtoa.

Jupinoista huolimatta varsin oivat karkelot. Tätä lisää, plz!

***

Pussy voisi mun puolesta pitää bileitä Studiossa hieman useamminkin. Tällä hetkellä Helsinkiä vaivaa akuutti bilepula, sillä jostain käsittämättömästä syystä kaupungissa ei pyöri ainoatakaan suurta klubia. Nytkin mestoilla oli varmaan yli 1000 ihmistä, joten kysyntää löytyy varmasti.
Avatar
#2 • • Zapa Guest
Hieman meni musiikki kyllä mörkö-sektoriin eli ohilaukaus. Siinä palautteeni kokonaisuudessaan :) Onnea tuhverolle.
Avatar
#3 • • JussiS Guest

Live sound mixing on kai periaatteessa ihan ok idea, mutta se ei vaan toimi. Onnistuneen DJ-setin edellytys on mielestäni olla kaiken aikaa soittamansa musiikin herra ja hallita sitä täydellisesti. Mikäli joku vieras jannu tulee kylmiltään heittämään efektiä väliin olematta selvillä DJ:n ajatuksista ja tuntematta soivia biisejä, menee konseptit sekaisin ja lopputulos ei voi olla hyvä. Eilenkin DJ:ltä lähti homma hanskasta pariin kertaan, kun efektien kanssa tultiin sotkemaan vaihtoa.


Mä oon kuvitellu et toi on lähinnä äänen tason hallintaa, mut wtf, toihan kuulostaa ihan stnan tyhmältä idealta.
Avatar
#4 • • Thelion78 Guest
Chloen setti oli mielestäni oikein hyvä, ja tapahtuman fiilis oli parempi kuin mitä joidenkin toisaalla kuultujen kommenttien jälkeen voisi ymmärtää ellei itse tietäisi paremmin.

Hyvin tehty! :cool:
Avatar
#5 • • sunnyboy Guest
Olipahan saatanan hauska käydä Pusseissa kahden vuoden tauon jälkeen! Atmosfäärit oli kohdallaan ja jengi näytti viihtyvän! ONNEA JA VAUHDIKKAITA VUOSIA PUSSYLLE JATKOSSAKIN! :)