Egyptian lover@kuudeslinja

14 posts, 1 page, 3,047 views

#1 • • liltony Guest
NO huh huh. Eipä tarvii soitella electroa vähään aikaan, tuli kyllä sellainen myötähäpeä kun yritin räveltää jotain ennen Loveria:)) Hieno meno, noin niitä levyjä pitäisi soittaa. Kiva kaveri muutenkin. Ehkä live keikka ens kerralla...
#2 • • Paarma Guest
Rakastaja väkisinmakasi yleisönsä hellästi, nyt oli nimittäin pelkkää sitä itteensä eli tuskin kukaan pettyi kuulemaansa. Äijällä tuntui olevan melkein kaikista biiseistä tuplakappaleet mukana, sen verran jonglöörattiin biittejä eestaas. Mies teki kyllä kiitettävästi töitä tiskin takana, kasi soi ja mikki huohotti (välillä myös asennossa Sauron ;) Eräs bravuuri tuntui olevan toisen levyn manuaalinen biittiin takaperin soittaminen, vaatii suht vakaata pyörityskättä :o

"What's my whole name?"

-The Gentle Rapist
#3 • • ..SACHRIAS.. Guest
Huhhuh mikä setti!!!!!!!!!!
Äijä kyl teki duunia salettiin joka vitun pennin eteen...
#4 • • pirkka Guest
voi paska kun ei pystynytkään tulemaan mestoille... :x nyt vituttaa.
#5 • • Samuli Guest
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ JA YÖTÄ JA JUHANNUSAATTO!!!11!1!!!!111

Aivan järjettömän kova! "I got the biggest dick in this house, gonna rip your pussies...". Meni kyllä kirkkaasti top 5 listan kärkeen eilinen keikka all time greatest -listalla! Kiitos Tonille sinnikkäästä 2 vuoden säätämisestä!

Himassa uudet valkoiset levymatot, joissa Loverin allekirjoitus ja pyramidit, mut Kalle pisti paremmaks: 808 herran signeerauksella!

Mulla 1,5 tuntia videolla eilisestä keikasta. Pitää tsekkaa kuinka paljon on kelvollista kuvaa ku oli niin pimeää.
#6 • • Quu Guest
Mä olin vissiin täällä, mut jostain syystä ne laitto taas alkoholia niihin bisseihin ja muistikuvat on vähän hataria. :panic:

Nyt on aika hyvä darra.
#7 • • salaisinko Guest
joo-o, nyt vituttaa entistä enemmän ettei lähtenyt tänne, kun ei tuota elektroa muutenkaan liikaa ole tarjolla, mutta nuo hehkutukset musersivat lopullisesti. toivottavasti tuota kuulee vielä :sad:
#8 • • X-pertti Guest
Tää oli käsittämättömän hieno kokemus. Mahtava show! Ehdottomasti yks parhaista keikoista koskaan.
#9 • • Kalle Karvanen Guest
En mä tiedä. Oon ihan vitun sanaton. Ollut koko päivän. Käsi on välillä käynyt ilmassa niinkuin rakastaja opetti. Sitten on taas hymyilyttänyt. Välillä on tullut ihailtua 808:a. Sitten taas hymyilyttänyt. Edes koko klubituksen hymiöt yhteensä ei voisi summata perjantaista fiilistä.

Pikkutonin alkuillan soittelut kuulosti helvetin hyvältä. Enpä ole ennen kuullut Tonin veivaavan electroa, mutta hyvin sekin genre näytti sujuvan. Hyviin fiiliksiin päästyäni tapahtui jotain odottamatonta. Musa Bashan live nimittäin. En tiedä olenko ainoa, mutta musta tuntui siltä että tuo oli ihan vääränä iltana. Jälkeenpäin kun miettii niin Imatran Voima olisi sopinut tuohon saumaan täydellisesti. Ei siinä mitään, helvetin hienoa matskua Bashalta, mutta ei vain toiminut itselleni niissä fiiliksissä.

Ei mennyt kuitenkaan kauaa kun tunnelma oli taas katossa kun itse King of Ecstasy astui puikkohin. Alun "lämmittelyvaiheen" jälkeen viimeistään Egypt Egypt ja sen jälkeen tullut 808:n livepaukuttelu räjäytti koko potin ja Greg itsekin alkoi olemaan fiiliksissä. DJ työskentelystä huomasi kyllä että äijä on vanhoja legendoja ja soitellut raidan jos toisenkin elämänsä aikana ja varsinkin sen missä juuret ovat. Melkein pystyi kuvittelemaan amisviiksisen Ice-T:n vierelle räppäämään.

Ei perkele, oon vieläkin pelkkää hymyä. Selkeesti paras electro setti mitä olen kuullut varmaan keneltäkään ikinä ja tässä ei ole mukana hitustakaan sitä "legendaplussaa" vaan EL oli kyllä kaiken hehkutuksen arvoinen. Hienoa, ei voi muuta sanoa. Niin ja heeeeeeelvetin iso kiitos Tonille, joka soi meille mahdollisuuden kokea tämä ihanuus.
#10 • • Vesuri Guest
Kyllä, oli Hienoa. Hymy oli tosiaan korvissa ja ilo aitoa. Korvat tosin soivat setin jälkeen aika lailla :).

_|,,,
#11 • • liltony Guest

Ei perkele, oon vieläkin pelkkää hymyä. Selkeesti paras electro setti mitä olen kuullut varmaan keneltäkään ikinä ja tässä ei ole mukana hitustakaan sitä "legendaplussaa" vaan EL oli kyllä kaiken hehkutuksen arvoinen. Hienoa, ei voi muuta sanoa. Niin ja heeeeeeelvetin iso kiitos Tonille, joka soi meille mahdollisuuden kokea tämä ihanuus.

Hyvä et mestoilla jengiä jotka osaa arvostaa, ilo on ihan mun puolella. Kiitos myös äijälle
#12 • • willer Guest
jebajee, Egyptian Lover oli todellakin "teh mään" :) Äijä veti kyl homman himaan niin asenteella et oksat pois. Yksi parhaita näkemiäni keikkoja aikoihin. Probsit buukkauksesta ja näitä lisää.
#13 • • Superflyer Guest
Pakko on kyllä kompata! Oli meinaa sen verta ÜBER päräyttävä keikka että huh huh :eek:
#14 • • Kalle Karvanen Guest
Sori vaan, hymyilyttää vieläkin :)

|_

_|