T R A N Z E X P E R I E N C E

335 posts, 17 pages, 51,311 views

#101 • • Juzba Guest
Onx niitä lippuja vielä????? Pakko olla!!!!! Meitsi tulee kans!!!!!!! *heiii**heiii**heiii*
#102 • • ALIEN Guest
no onhan niitä...
#103 • • Juzba Guest
*heiii**heiii*Täytyyx niit käydä hakemas Tampereelta/Helsingistä vai myydäänkö niitä paikanpäällä*heiii**heiii*
hallucinogen

#104 • • hallucinogen Edain
Onkohan montaakaan tapahtumaan jossa ei myytäisi ovella lippuja, mikäli niitä on jäljellä?

--
pikku-*possu*

Susu

#105 • • Susu The Nasu

Terde82:
Meitsil on lippu, meitsil on lippu *pelle**pelle**pelle**piis*

Kuten myös*pahis*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

raisin

#106 • • raisin semirusina
Syksyn kirjotukset on tuolloin just sopivasti ohi*iloinen*....joten mä lähden treelle for sure!!!*plur* Mut kui ei Turkkusest saa lipui?

[muokattu 25.8.2003 20:41]

--
hyiiiii.

Claquesous

#107 • • Claquesous viidettä kolonnaa
oon niin tulos q lady dana o oikeest iha vitu huippu! danan setti dancevalley 2003s oli iha kuningas*iloinen*

Lady Dana*plur*

--
32. of December

User

#108 • • User

Juzba:
*heiii**heiii*Täytyyx niit käydä hakemas Tampereelta/Helsingistä vai myydäänkö niitä paikanpäällä*heiii**heiii*

Paikanpäällä löytyy kyllä lippuja. Ennakkolippuja ei oo ku 500 ja sisään mahtuu 3000 eli kyllä saat lipun oveltakin kun tuut ajoissa. Ennakkolippu tosin maksaa vain 15eeroo ja ovelta 20eunukkia eli kannattaa käydä ostamassa tampereelta tai helsingistä jos satut niillä kulmilla pyörimään. Ennakkolippuja on menny aika vähän eli niitä riittää vielä.
hallucinogen

#109 • • hallucinogen Edain
Tuntuu hullulta et ennakkoo ei myytäis kun 500 lippua. Eihän kukaan silloon lähtis pidemmältä jos flaba ei ois 100% varma, en ainakaan minä. Ja oishan se järkkäreillekin varmaan huono jos 2500 lippua myytäis vaan luukulta eikä sais enempää ostettuun ennakkoon.
toi 500kpl voi olla se 15e:n ”erikoistarjous” ja loput liput on sitten kalliimpia.

--
pikku-*possu*

Blues

#110 • • Blues Koning van Afrika
Niitähän mainostettiin niin että ekstra ajoissa ostetut liput ovat 15e ja myöhemmin ennakkoon hankitut ovat 20e. Kyllä niitä lippuja kannattaisi kaupata ennakkoon paljon enemmän kuin 500. Vaikka kaikki saman tien koska sinne on kuitenkin rajoitettu määrä niitä, näillä näkymin tapahtumasta tulee aika suosittu ja järjestäjät varmistavat paremmin tulonsa kun kauppaavat liput etukäteen koska silloin ei tarvitse pelätä tuleeko porukkaa paikalle jos kaikki liput ovat menneet kaupan *hih* Olkoot vaikka kuinka vähän porukkaa paikalla, mä olen ainaskin *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

User

#111 • • User

Blues:
Niitähän mainostettiin niin että ekstra ajoissa ostetut liput ovat 15e ja myöhemmin ennakkoon hankitut ovat 20e. Kyllä niitä lippuja kannattaisi kaupata ennakkoon paljon enemmän kuin 500. Vaikka kaikki saman tien koska sinne on kuitenkin rajoitettu määrä niitä, näillä näkymin tapahtumasta tulee aika suosittu ja järjestäjät varmistavat paremmin tulonsa kun kauppaavat liput etukäteen koska silloin ei tarvitse pelätä tuleeko porukkaa paikalle jos kaikki liput ovat menneet kaupan *hih* Olkoot vaikka kuinka vähän porukkaa paikalla, mä olen ainaskin *nauru*

Näin onkin nyt kun tarkemmin muistelen. Eli 500 lippua on hintaan 15euroa. Sen jälkeen 20e.
TemeZ

#112 • • TemeZ
Lahti-dösä

Tämähän on viellä hieman varhaista moiselle mainokselle mutta Lahdesta tapahtumaan lähtevässä linja-autossa on viellä paljon paikkoja vapaana joten kaikki halukkaat nyt vaan ilmottautumaan eli netitse onnistuu pistämällä mailia mulle -> [email protected] *hymy*
Henna

#113 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Joo on se sit vaa lähettävä tänne!
Kaveri muutti tampereelle a while ago joten yöpaikka on tiedossa!!
anri

#114 • • anri team parempi pitäjä
näitä bileitä ei sitte millään viittis odottaa. ei vaan malta. vielä olis n. 46 päivää ja yötä.

--
don't go halfway - go all the way

Howdy

#115 • • Howdy Oldie

angel78:
---
Terde82:

Kuten myös*pahis*

Ethän sä ole mikään transumaakari *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

`norah`

#116 • • `norah`
pitäähän tämäkin kaupunki testata....messissä!!!*plur**piis*

--
*keep your head up*

#117 • • Juzba Guest
*heiii**heiii*Nyt on mullakin sit lippu taskus et taidan tulla peesiin!!!!!*heiii**heiii*
Susu

#118 • • Susu The Nasu

Howdy:
---
angel78:
---
Terde82:

Kuten myös*pahis*

---

Ethän sä ole mikään transumaakari *nauru*

En olekaan...*vink*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

User

#119 • • User
Tampereen spiritstoressa enää 5 lippua eilisen tiedon mukaan. Uudesta satsista lippu maksaa 20euroo/kpl.
Tranzexperience

#120 • • Tranzexperience
Vip Lounge mixsauksien lähetysaika päättynyt! Julkistamme line-upin sivuillamme tämän vkon kuluessa. Kaikille artisteille ilmoitamme henk. kohtaisesti mikäli yhteystiedot olivat mixsauksen mukana.

--
Life is a form of Trance!