Stealth Unit 5v 17.3

5 posts, 1 page, 1,273 views

Avatar
#1 • • Tapi T Guest
Stadin junkkaskene on ilmeisesti jonkinlaisessa alennustilassa, sillä yleisöä ei ollut paikalla kuin pari kourallista. Kuitenkin ihan kohtuullisen mukavat kestit sen perusteella, mitä pari tuntia kerkesin paikalla olemaan. Phil Hartnoll soitti ihan hyvää musaa, joskin setin rakennen oli aika hukassa.

Mestan yleisilme oli ehkä aavistuksen ankea. Pääareenan kohtuullisen mittava valoarsenaali (about 20 liikkuvaa päätä) olisi pitänyt ripotella tasaisemmin, jolloin tila olisi näyttänyt huolitellummalta. Eniten iltaa pilasi kuitenkin täysin käsistä karannut äänenpaine.
:scared:
Avatar
#2 • • zAo Guest
Jeps, Hartnollia tulin kuuntelee ja kivaa settiä tuli. Aikaisemmin
en ole kuullut herran omia settejä, joten vertailupohjaa ei ole.

Väkeä ei tosiaan älyttömästi ollut, mutta kyllähän tuollakin määrällä
ihan kivan näköiset bileet näytti syntyvän. Kaapeli taitaa olla kuitenkin
sen verran syrjässä, että ne viime hetken arpojat jättävät tulematta.
Nämä bileet olisi varmasti toimineet todella hyvin tuolla määrällä ihmisiä
jossain pienemmässä venuessa.
Avatar
#3 • • kytkönen Guest

Stadin junkkaskene




ei kai nämä junkkabileet per se olleetkaan, avikka SU:lla on historia siel dnb:n puolella... aika paljon junkkapäitä oli mocambos kuuntelemas blu mar ten:iä
Avatar
#4 • • Jukka I Guest
Tänne tuli päädyttyä nopean Mocambo-käynnin jälkeen, mikä osoittautui oikeaksi siirroksi. Venue oli kuin toiselta planeetalta, ei ruuhkaa ja loistava PA. Parempaan soundiin en Kaapelilla muista törmänneeni.

Musapuolella kyllä Blu Mar Ten olisi kolahtanut paremmin kuin Hartnollin keskinkertaisten breakbeat-raitojen ja Orbital-klassikoiden sekametelisoppa. Oli setissä toki kohokohtansakin ja loppua kohden parani.

Mestan yleisilme oli ehkä aavistuksen ankea. Pääareenan kohtuullisen mittava valoarsenaali (about 20 liikkuvaa päätä) olisi pitänyt ripotella tasaisemmin, jolloin tila olisi näyttänyt huolitellummalta.


Kaapelissa itseäni viehättää juuri se ankea, rosoinen tehdashallimiljöö. Tila toimii parhaiten sellaisenaan, ilman että sitä yritetään väkisin muokata klubimaisemmaksi. Itse asiassa näin loistavasti järjestettyjen "tehdashallibileiden" jälkeen tekisi aina mieli kiertää klubit kaukaa, mikäli se vain olisi mahdollista.

Äänenpainetta oli 25db:n Elacinit korvassa juuri sopivasti.
Avatar
#5 • • mureena Guest
mua ei äänenpaine haitannu mut mä oonkin käyttäny -25 dB elacineja vuodesta miekka ja kilpi. illan seteistä vois sanoo et kaikkialta tuli mun makuun hyvää matskua mut Infekto & co veti kyl sellaset rallit et tuopit lens ilmaan, huhhuh.

kuvia bileistä täällä:
http://www.flickr.com/photos/mureena/sets/72057594085708668/