HOUSENATION:X (25.2.2006 @ Tullikamari, Tampere)

11 posts, 1 page, 1,805 views

#1 • • Vesuri Guest
Olipa kerrassaan mainiota! Farley toimi juuri niin kympillä kuin pitikin ja Marusha maistui myös. Fiiliksissä tuli oltua kymmenen vuotta sittenkin, mutta onnistuu se näemmä yhä - jollei paremminkin. Asiaa!

marusha_platinum.jpg

(Ah, it's a Nokia! Of course! :) -Marusha)
#2 • • virtalahde Guest
Virtalähde approved. :cool:
#3 • • JsL Guest
Jeps, omaa väsymystä lukuunottamatta, lähes täydellistä! :heart:
#4 • • Hexe Guest
Jackmasteri oli niinko niin äijä! Ihan loistava setti siltä, ehkä hiukan tylsää paikotellen, mut sit taas vastapainoksi tuli kyllä muutamia niin tykkiraitoja ja ne spiikit :hearts: Loistava!

Marusha ihan perseestä. Ei biiseissä ny mitään vikaa, mut jos on noinkin kauan kun sillä on ollut mahdollisuus soittaa levyjä, niin luulis ny et 4:ssä minuutissa sais temmot edes hiuka kohalleen, mutei. Menis kotiin pitchaamaan ja sit koittais uusiks.
#5 • • 029 Guest

Jackmasteri oli niinko niin äijä! Ihan loistava setti siltä, ehkä hiukan tylsää paikotellen, mut sit taas vastapainoksi tuli kyllä muutamia niin tykkiraitoja ja ne spiikit :hearts: Loistava!

Marusha ihan perseestä. Ei biiseissä ny mitään vikaa, mut jos on noinkin kauan kun sillä on ollut mahdollisuus soittaa levyjä, niin luulis ny et 4:ssä minuutissa sais temmot edes hiuka kohalleen, mutei. Menis kotiin pitchaamaan ja sit koittais uusiks.

Mjoo, oikeestaan tosta pitchaamisest ni mun mielestä edelleenki hyvä musa menee vaihtojen edelle. Tai sillai et ymmärrän ton näkökannan mut ehkä, jos ton asian yli pystyy ajatteleen ni voi nauttii siitä musasta paljon enemmän.

Piis ja kirjottelempa itse bileistä leiterrr... :)
#6 • • Tommy_Wave Guest
Jaskamestariahan sitä mentiin kuuntelemaan ja oli kyllä sen arvoista! :)
Tällainen on aina hienoa kun vanhan koulun sankari näyttää mitä hyvä dj-setti oikeasti tarkoittaa.

Järjestelyt toimi hienosti. Ääntä oli tarpeeksi.
Tulpat jäi kotiin mutta onneks paikan päältä sai ostettua.

Ainoa miinus sisäänpääsyn järjestelyistä. Saavuttuamme paikalle sekä ennakkolipun ostaneet, että liputtomat olivat yhdessä isossa kasassa oven tuntumilla. Vähän ajan kuluttua ovimies koitti jakaa joukon kahteen jonoon ja onnistuikin kutakuinkin, tosin vähän ajan päästä jengi oli taas kasana oven edessä. Jotain 30min meni jonotuksessa vaikka oli ennakko taskussa.

Niin ja Marusha soitti myös hyvää. Ei se mun iltaa pilannut jos vähän miksaukset välillä laukkasi, semmoista sattuu. Tärkeintähän ovat hyvät biisit ja hyvä tunnelma, ja sitä kyllä riitti. :)
#7 • • salaisinko Guest
jackmaster funk oli kyllä kokonaisuudessaan helvetin kova. hyvä selektio, tekniikka ja laulut päälle \o/
#8 • • Hexe Guest

Mjoo, oikeestaan tosta pitchaamisest ni mun mielestä edelleenki hyvä musa menee vaihtojen edelle. Tai sillai et ymmärrän ton näkökannan mut ehkä, jos ton asian yli pystyy ajatteleen ni voi nauttii siitä musasta paljon enemmän.

Juu, kyllä meneekin. En ol ennen tällasest hirveesti valitellu, mut nyt pitää. Kuten totesinkin: hyviä biisejä, mutta en kuitenkaan voinu kauaa kuunnella koska parhaimmillaan miltei minuutin laukat pilas musiikista nauttimisen kyl aika hyvin.
Tosin mä ny olenkin tällane laukkabongari ja pidän juuri miksauksia setissä soitetun musiikin eräänlaisena kliimaksina, sillä hyvin tehtynä kappaleiden yhdistely parantaa hyviä biisejä. Täs tapaukses päinvastainen tapahtu. Sääli vain, mutta tämähän on tietenkin täysin mun oma henkilökohtainen näkemykseni. Muut saatto todella nauttia tosta enemmän kun mä.
#9 • • edn Guest
Jeps, siinä missä Angel oli ilmeisesti opetellut miksaamaan (!) Marusha vastaavasti oli moiset taidot unohtanut. Ei sillä että nämä seikat olisivat fiilistelypohjaista menoani haitanneet.

Pienemmällä puolella Cosmicman tykitti vallan loistavaa materiaalia Farleyn pohjustukseksi; en ole miestä sitten kiksuaikojen kuullutkaan mutta hyvään suuntaan on kyllä menty. Herra Jackmaster itse heitti erittäin särmikkään setin vanhaa acid housea, ja mikäs sen parempaa.

Kymmenen vuoden päästä sitten taas, kiitti ja kuitti.

-edn
#10 • • nenna- Guest
Viihdyin. :heart:

kuvia
#11 • • jorkki Guest
Farley, U&K ja ylipäätään Klubin puolen saundi rokkas isosti ..niin ja Farleyn spiikit :heart:
Marushan soitto oli tosiaan suht hirveetä kuunneltavaa, välillä tosin pirun hyviä biisejä. Mut eipä ollu kummosia odotuksiakaan Marushaa kohtaan, joten ei joutunu pettyyn.