Nokia Sense The Connection

15 posts, 1 page, 2,167 views

Avatar
#1 • • zAo Guest
Jees, olihan ne bileet. Yodan setti oli kieltämättä aikas
mielenkiintoinen kokemus, mutta pitemmän päälle
ei välttämättä jaksa seurata. Vaikka osasihan se sill
Pioneerin DVD:llä kivasti kikkailla.

Armand paahtoi tyypillisesti koko setin täysillä. Kivaa
matskua, ei mitään erikoista, mutta kuitenkin maistui
ihan mukavasti.

Sister Blissin setti jäi pahasti alakynteen van Heldenin
setin jalkoihin, etenkin kun ihmisiä alkoi juuri silloin
vähenemään paikalta.

Bileet olisi varmasti rokanneet huomattavasti enemmän
jos ne olisi olleet maksulliset ja lauantaina. Nyt paikalla
tuntui olevan aika paljon ihmisiä, jotka vain tulivat
paikalle näyttäytymään.
Ihan kelpo bileet kokonaisuutena ja oli hienoa kuulla Helden.

Muutama valokuva tulossa myöhemmin :cool:
Avatar
#2 • • JsL Guest
AVH :heart: :hearts:

Jokseenkin täydellistä.

Sister Bliss soitteli myös ihan mukavia.

Yodan tjsp setti oli aika.. no jotain..

Kiitos Nokia!
Avatar
#3 • • mureena Guest
Yodan setti joo rokkas, samoin AvH alku mut noi Thunderstruck viritykset voi haloo. onneks Sister Bliss pelasti homman
Avatar
#4 • • JLoud Guest
Samoilla linjoilla. Alku uppos ja just kun siirty tanssilattialle alko rokki vääntö, joka ei ollu kyllä yhtään mieleen... Tuli mieleen taannoinen HeavyDance kokoelma... :happyroll:
Avatar
#5 • • zAo Guest
Valokuvia tapahtumasta täällä :cool:
Avatar
#6 • • MySki Guest
Tykkäsin suuresti Armanista! Ja esim Blurin Song 2-veto oli ihanan yllätys. Sitä ei monessa paikassa oo tullu hypittyä. Yoda soitti hyviä kappaleita, mut miten niitä pysty tanssimaan, kun kunkin kesto oli noin 5 sek.. en tiedä. Mutta ei siinä, kannatti Jyväskylästä ajella :)
Avatar
#7 • • Tapi T Guest
No eipä ollut kovin kaksinen tapahtuma. Mä odotin ihan helvetin paljon enemmän, koska ennakkomarkkinointi nettisaitteineen ja kuvankäsittelyohjelmineen antoi odottaa jotain spesiaalia. Kun lopputuloksen näki, niin rupesi oikein ihmettelemään bileiden tarkoitusta, sillä mihinkään näkyvään ei oltu panostettu eikä asiasta tietämätön edes tajunnut mistä oli kyse.

Koska Studio51 on melkein tyystin vain suurta ja avaraa tilaa, niin se vaatii mielestäni toimiakseen melko massiivisen dekoraation. Nyt dekojen virkaa hoitivat peräti kaksi(!) metrin mittaista valopylvästä dj-pöydän molemmin puolin, joten visuaalinen ilme jäi lähes askeettiseksi.

Paljon ennakkoon hypetetty VJ-toiminta oli vähän niin ja näin. Screenit eivät olleet mielestäni tarpeeksi selkeästi esillä ja niistä esitetty materiaali ei ollut juuri mistään kotoisin. Huomattavasti näyttävämpää shittiä ollaan esitetty säännöllisesti mm. Screen-klubilla.

Yodan videoskräbäilykikkailu oli imo ihan perseestä. Musiikissa ja videoissa ei ollut mitään tolkkua, eivätkä edes hänen skilssit jaksaneet hämmästyttää. Setti oli lisäksi vielä aivan liian pitkä ja mua rupesi unettamaan jo 10min jälkeen.

Armandin ja Sister Blissin setit olivat täysin yhdentekeviä. Näin jälkikäteen kun miettii, niin mulle jäi musiikillisesta annista mieleen lähinnä Armandin soittamat hirvittävät ja mauttomat rokkiremiksit.
:scared:
Avatar
#8 • • Mick J Guest
Oliko Jorma mukana menossa? :hah:
Avatar
#9 • • zAo Guest

Oliko Jorma mukana menossa? :hah:



Hehe ei kyl ollut, ja muutenkin koko Nokia oli tosi vähän
esillä tuolla. Mikä tavallaan oli aika jännää, kun kyseessä
oli kuitenkin Nokian järjestämät bileet.
Avatar
#10 • • miikkah Guest
Mä toivoin, että olis tullut koko ilta hyvää musiikkia ja jossain välissä kun meininki olisi ollut kivasti katossa, olis vj voinut miksailla vähän Jormaa screenille.

Mut ei ni ei. Ja kiva ku oli välillä kiva.
Avatar
#11 • • TommyT Guest
Joo mun mielestä Yodan setti oli todellakin näkemisen ja kuulemisen arvoinen, ihan jo pelkästään siksi että ei tuollaista ole täälläpäin nähnyt vielä kertaakaan.

Ideana Yodan helvetin loistava imo, mutta luonnollisesti kärsii vielä tekniikan ja koko homman uutuudesta, eli eiköhän Yodalla tuo homma hioudu ajan myötä vielä monta luokkaa sulavammaksi ja sujuvammaksi. Diggasin tosin tästäkin performanssista jo kuin hullu puurosta, suurelle yleisölle ilmeisesti oli vähän vaikea käsittää mistä oli kysymys.

Snoop Doggyn What's My Name + Al Pacinon väkivaltapätkät = loistokasta..;) Ja kaikki Rocksteady Crew etc. breikkipätkät, starwars-miekkailut, kungfu-jutut yms. yhdistettynä hyviin breikkeihin ja biiseihin. Kyl mä tykkäsin. Ja edelleenkin, tossa piilee varmasti jonkin uuden ja innovatiivisen siemen, kunhan vielä homma kehittyy pikkufiboista.

Lisäksi Yoda vaikutti tosi asialliselta hepulta, siitä propsit..:)

Armand oli sitten aika paha pettymys. Alkoi todella hyvin mutta sitten Into Your Eyesin jälkeen taso laski kuin lehmän häntä kun homma meni 100%:sesti rokkirenkutusremixien skulaamiseen yksi toisensa jälkeen. Ja se kuulosti helvetin tylsältä se. Olisi mieluummin soittanut "obvious hits" -kategoriasta vaikka oman vanhemman tuotantonsa läpi jos tarkotus oli vain miellyttää mahdollisimman montaa ihmistä yleisöstä. Nyt ei oikein enää tiennyt oliko cover-bändin rokkikonsertissa vai housedj'n keikalla.

Mutta ilmeisesti toi on AvH:n nykylinja sitten päätellen kevään 2004 EM:stä ja eilisestä. Tosin kyllä ainakin Ibeefalla mies on soitellut ihan rehellistä houseakin, mutta kai se on sitten yleisöstä kiinni.

-TommyT-
Avatar
#12 • • MySki Guest
Ainiin. Tosiaan itsekin ihmettelin, ettei Studiota oltu koristeltu yhtään! Yleisilme oli kuin tavallisena baari-iltana. Tympeää. Samoin odotin edes jonkinlaisia esitanssijoita, mutta eipä näkynyt. Outoa hommata huippu dj:t soittamaan ja sitten jättää bilepaikka kokonaan laittamatta. Ei nokialla oo oikeen osanneet?
Avatar
#13 • • miikkah Guest

Samoin odotin edes jonkinlaisia esitanssijoita, mutta eipä näkynyt.



eikös siellä ollut maksettuja kavereita tanssimassa muiden seassa / ennen kuin muut tuli lattialle? erottuivat ainakin stailaukseltaan ja tanssityyliltään kaikista muista - ja tosiaan siitä, että olivat alkuillasta abt ainoat, jotka lattialla.

(anteeksi, jos väärä arvaus.)
Avatar
#14 • • Funker Guest
Oikein mukavat pirskeet itseni kannalta oli. DJ Yoda oli juuri niin loistava kuin olin toivonut ja odottanutkin. Hän heitti setin, joka sai samaan aikaan hymyilemään ja tanssimaan. Ainakaan minulla ei siis ollut mitään vaikeuksia tanssia hänen tahtiinsa, vaikka pari kertaa olisi voinut biisin antaa soida pitempäänkin. Yodan tyyli vain on sellainen, että siitä joko sitten tykkää tai ei. Moni tanssilattialla ainakin näkyi tykkäävän. Se oli sellainen esitys, jota olisin voinut katsella vaikka kotona sohvalla telkkarista ja silti nauttia.

Van Helden oli ihan hyvä, sai ainakin tanssimaan. Itse pidin niistä rokkiremixeistä, mutta kyllähän ne erottuivat muusta tyylistä ja niin monta peräkkäin saattoi olla liikaa. Kovin omaperäisiä ne eivät ainakaan olleet. Varsinkin tuo Blurin Song 2 tuntuu löytyvän tuhottoman monen DJ:n floorfiller-listalta, on sen verran monta kertaa kuultu. Viimeksi Koneistossa Adam Freelandin soittamana. Tosin se sopi mielestäni Freelandin settiin kuin nakutettu. Seven Nation Army -kipaleessa sama vika, niin tuhatta eri remixiä siitä on renkutettu.
Avatar
#15 • • happosepi Guest
Kyllä minä viihdyin ihan mukavasti. Tultiin paikalle tuurilla suoraan Yodan setin alkuun, mikä tulikin seurattua aika intensiivisesti alusta loppuun. Ja show oli kyllä näkemisen arvoinen :) Videot olivat ns. asiamatskua ja mies oli taitava kuin mikä. En ymmärrä, kenen mielestä tämä setti oli mukamas paska :D Mutta pitää myöntää ettei suurin osa porukasta hirveän innoissaan näyttänyt Yodasta olevan. Johtunee siitä, etteivät perus-klubbarit ymmärrä kauheasti turntablism-meiningin päälle.

Armand oli luokkaa "ihan ok". Odotukset olivat varmaan liian korkealla, mutta ei tämä mitenkään erityisemmin säväyttänyt. Mies itsekään ei näyttänyt olevan erityisen fiiliksissä, mikä näkyi ja kuului. Eipä tuo mikään ihme toisaalta, kun tanssilattialla osa porukasta lähinnä seisoo ja juttelee keskenään. No, tulihan siellä hyviä raitoja seassa, mutta setti ei ihmeemmin rakentunut. AVH:n setin aikana myös PA pauhasi ajoittain aivan mielipuolisen lujalla :( Tulpat olisi pitänyt olla mukana.

Sister Bliss olikin sitten se, joka tämän illan pelasti. Täytyy kyllä nostaa hattua, että hän jaksoi vetää oman settinsä alusta loppuun sillä energialla ja otteella, vaikka lopussa porukkaa oli jo aika vähän lattialla. Kyllä siinä meinasi jalat lähteä alta, kun muijan soittoa seurasi, meikäläinen oli aivan myyty :D Ja mitä matskua, huhhuh. Musa loppui kyllä ihmeellisen aikaisin, 3.25 oman kelloni mukaan.

Nokian rooli itse bileissä jäi kyllä tosiaan hieman epäselväksi. Valoihin ja decoihin olisi voitu panostaa enemmän, mutta niiden puute ainakaan omaa iltaani pilannut.