Koneisto 05

32 posts, 2 pages, 4,091 views

Avatar
#1 • • zAo Guest
Hmmm, jäi vähän sekava käsitys eilisestä, varmaankin
suurimmaksi osaksi johtui, kun piti tuon kameran kanssa
juoksennella paikasta toiseen, niin ei ehtinyt oikein
keskittyä mihinkään. Katsotaanpa, mitä lauantai
tuo tullessaan...
Avatar
#2 • • upee Guest
olisi varsin suotavaa etta jarjestava taho viitsisi informoida british
airwaysin kenttatyontekijoiden lakkojen aiheuttamista brittiartistien
perumisista. eilen taisi jo jaada pari puuttumaan (?) mutta olisi mukavaa
saada tietaa etta miten on tamanpaivaisen kanssa? itse tulen paikalle
suureksi osaksi roisin murphyn kuullakseni, joten mitenka on?
Avatar
#3 • • omniholic Guest
Eilisten tietojen mukaan lakon ei pitäisi vaikuttaa tämän päivän ohjelmaan. Vannomatta paras kuitenkin.
Avatar
#4 • • Jiri Guest
Kävin äsken pyörähtämässä Kaapelilla, Roisin teki zekkiä...
Avatar
#5 • • zAo Guest
Kevin Saunderson :hearts:
Avatar
#7 • • mad'ison Guest
Jalkaa tuli nostettua Mayerin tahtiin erittäin hymysuin! :hearts: Oli se vaan NIIN hyvä.
Avatar
#8 • • Paarma Guest
Jepjep, aika vaisu meininki oli lauantaina, Saundersonin alottaessa oli floorilla ehkä 150 ihmistä, kyllä pikkasen karmaisi. No, mies tosin soitti alun Devilfishin ja muutaman muun takuutoimivan raidan lisäksi omaan makuuni aika mitäänsanomatonta perusajoa, kyllä pikkutoni oli viime vuonna 10x enemmän "In Detroit"... No, Michael Mayer ja I-F kyllä paikkasivat, homma hallussa.
Avatar
#9 • • Quu Guest
Plussat:

-Kevin Saunderson
-Autolla liikenteessä (muistaa jotain illan tapahtumista, eikä krapulaa)
-Junkkahuone
-Sam & Gigi
-Se tyttö joka lupasi tehdä mulle "mitä vaan mä ikinä haluaisin" jos mulla olis ollu yksi nipsu myydä. :D

Miinukset:

-Autolla liikenteessä (oli tylsää, eikä ollu krapulaa)



Kaikenkaikkiaan ihan hyvä setti, ei voi valittaa.
Avatar
#10 • • Kaino Guest


-Se tyttö joka lupasi tehdä mulle "mitä vaan mä ikinä haluaisin" jos mulla olis ollu yksi nipsu myydä. :D



well, you know what they say.

i don't but i'm sure you do.
Avatar
#11 • • :t:c: : : Guest
teebee rokkas ihan törkeesti!

muuten jäi kyl vähän vaisu fiilis vaikka olikin mukavaa nähdä tuttuja ympäri suomea.. pääsalin pari kolme vikaa biisiä (lauantaina) oli kans erittäin kovia, jos joku tietää mitä ne oli nii kertokaa ihmees :)
Avatar
#12 • • Edited Ztar Guest
pe.

Asan tsekkasin... Merikaapelihallin akustiikka on 'yllättäen' ihan kammo, ei saanut paljoa selvää.

Sit oli pari tuntia haahuilua, ei oikein mitään ohjelmaa mulle. Toisaalta ehti tsekata paikat lauantain syöksyvaihtoja varten...

TTC:llä oli kivat taustat. Ranskaa kun ei tajua niin ei sitten tehnyt mieli jäädä koko settiä kuulemaan.

Adam Freeland oli ihan hauska. Kivaa kikkailua cd-soittimilla, vaikka soittamansa musiikki ei niin nappaa. Paitti ne rokkibiisit...

Aika pian tuon jälkeen tuli lähdettyä pois. Perjantain saldona sellainen olo, kuin ois ollu helevetin huonoissa, helevetin kalliissa bileissä, joista pitää vielä kävellä monta kilsaa kämpille kun kaikki rahat on jo menneet pilettiin...



la.

Murphyn, Mayerin ja Mouset mainitsin ennakkoon haluavani kuulla. Murphya en sit noiden aikataulutusten vuoksi ehtinyt.

Mutta MOUSE ON MARS!!! <3_______<3 Ihan mahtava! Setin jälkeen ois ihan tyytyväisenä voinut painella kämpille. Kevyesti tuosta sen 55eur pulitti. :D

Frequenzberater oli kivansoundinen. Kelpas tanssata. Näkisin uudestaankin.

Mayer oli mahtava alun 1h40min mut se loppu meni vähän... hakemiseksi. Tekis mieli tietää mistä johtui moinen. Ihmettelisin myös Valssaamon aikataulutusta: Mayerin ois pitänyt olla viimeinen. Eikä luulis klo 0230 olevan herkku aika vokalistillekaan aloittaa... Mut Baxendalen I Built This City on vaaaain pommi. <3

Mayerin jälkeen ei ollut vokaalihouse-olo, joten harhailin pannuhalliin pienille italoille. I-f soitti sentään yleisön painostuksesta "encoren"kin monitoreista. :)

Ja kiitos 'taksikuskille' kyydistä. :)

Kiva oli lauantaina katella kuinka sedät jaksaa heilua. Mutta vähän on tyhjä fiilis... mitäs läksin... Pitäis yrittää kai tästä lähtien pitäytyä klubi/bilekeikoissa.

edit: Ja soitteleeko toi dj Makelove jossain päin klubeilla? Oli kivaa poppia!
Ja vielä on pakko lisätä että Mayer oli kuitenkin tosi kova. Tahtoo lissää... <3
Avatar
#13 • • dj'soma Guest
Jäi kyllä hyvät fiilikset noista kemuista! Oma setti meni tosi hyvin perjantaina ja lauantaina tuli tanssittua Roisin Murphya ja tiukkaa drum 'n bass tykitystä sen verran asenteella, ettei voimat enää riittäneet Son Kiteen... hyvä setti niilläkin... Jäbien n. kuukauden vanha remixi Massive Attackin Teardropista oli kyl tosi tiputtava... tulossa White Label-julkaisuna lähiaikoina. Myös "Koneisto, Koneisto, Koneisto...."-sample toimi mainiosti setin alussa!!

Siistii oli nähdä kavereita hyvissä ja tuhansia tuntemattomia. Kiitos!!!!

Biisilista mun settiin tulossa kunhan saan sen kirjoitettua...
Avatar
#14 • • grno Guest
mr mayer :hearts:
i-f :heart:
Avatar
#15 • • crash Guest

edit: Ja soitteleeko toi dj Makelove jossain päin klubeilla?



kannattaa tsekkailla liberten music is better -tapahtumia.

http://www.musicisbetter.com/
Avatar
#16 • • insertxox Guest
Launtaina tuli tuettua koneistoa.
Fiilis ei vaan ollut sama, mitä se on ollut aikaisemmissa kaapelin koneistoissa.
Eli vaisua oli, ei artistien osalta.
+/-
+Aavikko
+Mouse on Mars
+Infekto (junkkahuone rokkas taas. Prodigy loppuun :hearts: :hearts: )
+I-F :hearts: :hearts: :hearts: Loistava

+Narikka toimi
+Järjestely muutenkin ok.
++Pannuhallin video porukka. :happyroll:

-Tunnelma
-Chillin huoneen Trendi huonekalut (Missä vanhat tunkkaset patjat)
-Se pannuhallissa pyörivä security man kuumotti koko ajan :D
-Sää olis voinnut olla parempi [mut tää on]

Ihan jees olo jäin launtaista.
Avatar
#17 • • Karo Guest
Yhdyn edellisiin puhujiin (eh).

Perjantaina vaisua ja aika autiotakin. Pääsalin äänentoisto puuroinen. Meinasin jo heittää hanskat tiskiin ja asennoitua pelkkään hengaukseen, mutta I-F pelasti kyllä bileet ihan 6-0. :roll:
Avatar
#18 • • Elatek / Lauri E Guest
juu, tulihan lauantaina kävästyä ja mukava reissu oli kyllä.
erityisesti mieleen jäi;
+ Roisin Murphy, J.kusti, Michael Mayer, digicay(?).
+ pannuhuoneen videoprojisoinnit
kiralle ja marekille iso kiitos seurasta, majotuksesta yms. :heart:
Avatar
#19 • • Kaum Guest
Kahta artistia lähdin katsomaan: Kevin Saunderson & Michael Mayer.
Saundersonin setti oli "ihan kiva". Sai jalan liikkumaan ja tunnelma oli ok.
Mayerin soitanto upposi muhun kuin sormi vanhaan ihmiseen. Keskivaiheilla mentiin niin täydellisesti että. Loppuosan biisit toimi tanssimisesta kipeille jaloille hyvin. Kokonaisuudessaan täydellistä. Tosin pientä yleisöpulaa taidettiin jossain vaiheessa kokea?! Sääliksi kävi ainakin Frequenzberateria, jota oli kuuntelemassa alle 10 ihmistä, ainakin sitä viimeisenä 15 minuuttina, mitä minä sitä näin.
Kokonaisuudessaan kivat kemut, vaikka en ehtinyt/viitsinyt moneenkaan artistiin tutustua.
Avatar
#20 • • a.f. Guest
kupittaa
kupittaa
kupittaa
kupittaa

eiku just,
oli kyl ihan nastaa. lauantain tarjonta oli maukasta.
kevin saunderson tykitti ja roisin veti letkeetä.
oli hiki ja kaappiki sekasi. harmi et perjantai jäi väliin.
ulkoilmaa ens kerral..