Backtobass @ The Club (09.06.2005)

8 posts, 1 page, 1,049 views

Avatar
#1 • • Edited juGis / Akrid [live] Guest
Nää kemut rokkas ihan saatanasti !!! Kaiken lisäks viel ihan käkenä tuttuja ja musiikki oli kyl enemmän mun makuun ku laki sallii :D Juhan (Indigo siis) setti rokkas ihan saatanasti kuin myös Nemon. Venue toimi muutenkin ihan loistavasti, et enpä oo pitkään aikaan ollu näin toimivissa ja kaiken kaikkiaan loistavissa kemuissa. Järjestäjille suuret kiitokset ja (söpö) Lauralle extra-propsit <3

Koitan huomenna (tai siis tänään, eli perjantaina) laittaa kuvia jakoon. Big up and small down, eli lähes täydellinen ilta, paitsi että tänään (perjantaina) on duunia klo 9 alkaen, but that's irrelevant. :D

t.JP

np: Sasha & Digweed - Communicate (CD2)
Avatar
#3 • • b2b Guest
Varsin rulesku meininki!

Poppoota riitti kyllä, ihan tanssilattiallekin asti, ja juoma virtasi.
Ajoittain tuli melkein samanlainen fiilis kuin Kermassa reivatessa
vuosi sitten. :)

Näin ne torstaitkin toimivat.


Ensi kerralla sitten uutta vaihdetta silmään, kun pääpuolella soittavat
LU:n lempipojat Kaiu & Sakura, vieraanaan Sachrias Bassoradiosta.
Pientä ½:lta isännöi HYTKY Marvin Jaxxsonin, Toni Aallon ja Cybredin
voimin.

Ja juhannushan alkaa siis kahden viikon päästä torstaina!
Avatar
#4 • • LindaGP Guest
Kotkan kaljamaha kiittää Tuukkaa kutsusta ja kaikkia ihania miehiä seurasta. :heart:
Avatar
#5 • • kytkönen Guest
joo terveiset vaan prahasta... naitten bileitten takia nukuin pommiin ja joutu porhaltaa pirssilla kentalle, jossa olin 8min ennen lennon lahtoa... virkailija ei edes loytany mun lippua sielta tiskilta.. onneks lento oli kuitenkin vahan yli tunnin myohassa, eli ehdin messiin kuiteskiin.

eli joo loppu hyvin kaikki hyvin!!!!!!!!!!!!

nahdaan 18.8 viimeistaan taas reiveissa :D
Avatar
#6 • • Lachesis Guest
Siistii torstain viettoa! Ei oo vähän aikaan näkynyt noin paljon tuttuja kasvoja samassa paikassa. Euron juomat ei kyllä yhtään edesauttaneet töihin lähtöä aamulla, mutta sellaista se on.
reiv on!
Avatar
#7 • • HardS Guest

joo terveiset vaan prahasta... naitten bileitten takia nukuin pommiin ja joutu porhaltaa pirssilla kentalle, jossa olin 8min ennen lennon lahtoa... virkailija ei edes loytany mun lippua sielta tiskilta.. onneks lento oli kuitenkin vahan yli tunnin myohassa, eli ehdin messiin kuiteskiin.

eli joo loppu hyvin kaikki hyvin!!!!!!!!!!!!

nahdaan 18.8 viimeistaan taas reiveissa :D


EI VITTU UNOHDIT MUT LENTOKENTÄLLE!!
Avatar
#8 • • kytkönen Guest
ai oliks mulla kristo-jänis laukussa :silence: :confused: