Laboratorio & Virus present SVEN VÄTH 4.5.2005 Tavastia

28 posts, 2 pages, 4,293 views

#1 • • pie Guest
:hearts: Sven Väth

Olihan hauskaa. On se aikamoinen soittamaan, taisi olla ukko itsekin ihan fiiliksissä.
#2 • • crc Guest
mä olin kyl pettyny.. alussa tuli hyvää soundia, mut sit meni melko transeks.. sit kun viel pääs katteleen sitä soittoa siitä vierestä, niin eipäs se sven hirveen innoissaan tuntunu olevan. melkosen laiskaa soitantaa...

sori, ei nyt tällä kertaa vaan toiminu :(
#3 • • Samuli Guest
Aikainen herätys torstaina ja rankka duunipäivä + muut illan aktiviteetit aiheuttivat aikaisen poistumisen Tavastialta.

Alkuillasta tuli loistavaa shittiä, jopa muutamia samoja ralleja kun omassa pakissa. Ei hirveästi iskeny enää 24 aikoihin tuleva saundi, muille kyllä tuntui kelpaavan. Mut joo, hyvähyvä.
#4 • • hpi Guest
kova on Svenin karisma kyllä..vaikka enemmän tuli nyt keskityttyä turinointiin ja maljojen kumoamiseen tiheään tahtiin vanhojen ja uusien tuttujen kanssa. hyvää ja jopa minullekin tuttua matskua kuten The Soul Monkeyn: Equator kyllä kuulosti niin tuon PA:n kautta taivaalliselta, ja kuten moni muukin tuttu raita (M.Johnonin Marionette jne.). ehkä viime vuonna oli parempi, tai ainakin enemmän oli tiukempaa teknoa..mutta silti Sveniä kyllä mielellään aina kuuntelee, raskassarjalainen kun on.

- aulabaarihenkilökunnan hymyttömyys, johtuiko kun ei soinut rokki ei ja jääkendossa tuli taas turpaan..elämä niin raskas.

- flyerjakajille haittavero tarpeettomasta roskaamisesta kun niillä lapuilla ei tee yhtään mitään ja niillä ei saa mitään kuten maailmalla ja metropoleissa on tapana joka huokuttaisi niitä sitten käyttämään saatikka ottamaan edes mukaansa. 5 sekunnin luku ja tuloksena kiiltävää ja kallista roskaa.

kiitokset järjestäjille ja toivottavasti Sven tulee taas joskus tänne peräpohjolaan..
#5 • • A-E Guest
Olihan ne bileet ja Väth on aina Väth. Eilinen Tavastian keikka oli varmaan paskin keikka ukolta mitän olen koskaan livenä kuullut. Toki setissä oli paljon hyviä biisejä, mutta se fiilis se dj:n ja yleisön välinen kemia ei vaan eilen toiminut, mutta kyllä mulla oli silti hauskaa varsinkin kun seura oli hyvää ja Väth sattuu olemaan allekirjoittaneen suosikki levyjukkia.
#6 • • Kaum Guest
Tykkäsin. Kiitos.
#7 • • pakana Guest
Fiilis ei toiminu?? Oltiinkohan samalla Tavalla eilen, loppukeikan ajan lava oli täynnä jamittelijoita, Sven hymyili ku Naantalin aurinko ja kovin monella näytti ja kuulosti olevan harvinaisen nastaa.

No, jokaiselle jotakin, hyvä keikka.
#8 • • doomagic Guest
Huh huh. Henkilökohtaisesti hiukan petyin. Viimevuoden keikka oli mielestäni parempi. Sveni siirtynyt enemmän elektron linjoille. Olisi kiva kuulla Sveniltä tekno setti myös peräpohjolassa. Rankemman linjan dikkarit eivät paljoa kostuneet (uskoakseni). Vai mitä mieltä ovat muut teknon ystävät? Josko Koneistoon saataisiin Dave Clarke tms. :hearts:
#9 • • dixoff Guest
Pari tusinaa kuvaa paikan päältä täällä.
#10 • • introvert Guest
Harvoinpa täällä tulee bileitä hehkutettua mut mulle toimi kyl aika kympillä musiikki koko illan ja muutenkin mainio meininki bileissä. Eipä maksanut turhasta.. :)
#11 • • Juha Vilkamo Guest
Ihan mukavaa oli joka suhteessa. Kyllä sitä sillointällöin mielellään maksaa sen 25 euroa että äänentoisto toimii, on katto korkealla, hyvä meininki, mukavat valot, tilaa hieman tanssia jne. jne.

Musakin oli ihan miellyttävää. :)

Joidenkin (ei vaethin) lavaesiintymisestä tuli mieleen:

http://images.urbandictionary.com/view/large/1930.jpg
#12 • • Jukka I Guest

Huh huh. Henkilökohtaisesti hiukan petyin. Viimevuoden keikka oli mielestäni parempi. Sveni siirtynyt enemmän elektron linjoille. Olisi kiva kuulla Sveniltä tekno setti myös peräpohjolassa. Rankemman linjan dikkarit eivät paljoa kostuneet (uskoakseni). Vai mitä mieltä ovat muut teknon ystävät? Josko Koneistoon saataisiin Dave Clarke tms. :hearts:

Samoilla linjoilla. Tosin olin paikalla vain 2,5h joten loppuillasta ei ole käsitystä. Tänä aikana itselleni toimivia biisejä tuli vastaan viisi ja loput sitä pelättyä kahden markan mielikuvituksetonta elektrohenkistä huttua vailla mitään särmää tai kantavaa ideaa.

Täältä Plattaristakin löytyisi monta ukkoa, jotka soittaisivat Väthin suohon, mutta joiden nimillä ei valitettavasti myydä 25e:n lippuja. Sääli, koska Tavastia on venuena loistava ja puitteet olivat tälläkin kertaa enemmän kuin kunnossa.
#13 • • Lara C Guest
Maistui taas. Mutta niinhän Sven aina. Alkaa varmaan ikä painaa kun ei tanssilattialla jaksa samaan tahtiin kuin ennen, mutta tuli fiilisteltyä sitten ihan muuten. :roll: Yllättävän vähän tuntui porukkaa tällä kertaa olevan liikenteessä, sopivasti kuitenkin salin puolella.

Harmittaa kun en kuollaksenikaan muista biisiä joka tuli siinä puolen yön aikaan -miesvokaali toisteli jotain järkevältä tuntuvaa sanomaa siinä - osaisko kukaan ton kuvauksen perusteella kertoa mistä biisistä ehkä on kyse?

Ja sitten kritiikkiä: yläkerran sulkeminen tuntui tosi typerältä ja suunnattoman paljon otti aivoon siinä loppuillasta lavan etuosassa -siinä pöydän edessä- itseään ketkutellut typykkä. Senkun hilluu lavalla tanssimassa jos tykkää, mutta minä ainakin maksoin 25e nähdäkseni ja kuullakseni illan artistia, joka ei käsittääkseni kuitenkaan ollut se pimu siinä edessä. :what: No joo, typerää avautua tämmöisestä, mutta voisi ensi kerralla miettiä missä heiluu. Saattaisi tollasessa tilanteessa artistikin jopa vetää herneen nenään (jos keksisi alkaa diivailemaan).

Sven on aina Sven. :heart:
#14 • • toppu Guest

Ja sitten kritiikkiä: yläkerran sulkeminen tuntui tosi typerältä ja suunnattoman paljon otti aivoon siinä loppuillasta lavan etuosassa -siinä pöydän edessä- itseään ketkutellut typykkä. Senkun hilluu lavalla tanssimassa jos tykkää, mutta minä ainakin maksoin 25e nähdäkseni ja kuullakseni illan artistia, joka ei käsittääkseni kuitenkaan ollut se pimu siinä edessä. :what: No joo, typerää avautua tämmöisestä, mutta voisi ensi kerralla miettiä missä heiluu. Saattaisi tollasessa tilanteessa artistikin jopa vetää herneen nenään (jos keksisi alkaa diivailemaan).

Ei mua ainakaan ketkuttelut hirveesti häirinnyt.. :hearts: :hah:
#15 • • .susa Guest

... miesvokaali toisteli jotain järkevältä tuntuvaa sanomaa siinä - osaisko kukaan ton kuvauksen perusteella kertoa mistä biisistä ehkä on kyse?

Olisko kyseessä ollut Outputilla julkaistu Lopazzin Blood (Tiefschwartz remix)?

Eipä ole taas tullut tanssittua vuoteen koko iltaa putkeen. Eli oli ihan siidee. Vaethillä taitaa mun kannalta olla 4/4 tolta kannalta Suomessa, eli joka kerta kun äijä on setittänyt ja oon ollu mestoilla, on tullut tanssittua koko ilta. Sinänsä paikalla oli myös paljon ns. vanhoja partoja, joten turinakin olisi toki tanssijalan puutuessa ollut vaihtoehto, mut kun ei pääse pois lattialta niin ei...
#16 • • Tapi T Guest

En tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Tuo vasemmalla alhaalla oleva levy näyttäisi olevan Miss Jarean Missing You. :D :D :D
#17 • • Jussi Lius Guest

En tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Tuo vasemmalla alhaalla oleva levy näyttäisi olevan Miss Jarean Missing You. :D :D :D

Jep.. mielenkiintoinen havainto. :eek:
#18 • • zAo Guest

Haha! :D

Itse bileistä sen verran, että harmittaa kun jäi väliin,
mutta väsymys ei antanut periksi.
#19 • • Individual Guest

Jep.. mielenkiintoinen havainto. :eek:

Sveni nyt on niin äijä, että se voi soittaa vaikka Miss Jareaa, jos siltä tuntuu.
#20 • • RamiR Guest

kova on Svenin karisma kyllä..vaikka enemmän tuli nyt keskityttyä turinointiin ja maljojen kumoamiseen tiheään tahtiin vanhojen ja uusien tuttujen kanssa. hyvää ja jopa minullekin tuttua matskua kuten The

Olipa tosiaan koko ilta loistavaa settiä, tollasta elektrohenkistä teknoa kuullakseen joutuu tosiaan melkeinpä matkustamaan Keski-Eurooppaan tai sitten odottamaan perinteistä Svenin toukokuun Suomen keikkaa:) Olipa mieskin keikan jälkeen hyvissä tunnelmissa ja jäi juttelemaan fanien kanssa. Kovin tuli diippiä juttua musiikin syvimmästä olemuksesta ja miehen tulevaisuudensuunnitelmista. 25v. taiteilijajuhlavuosi menossa! Harmi ettei jatkoja tainnut tulla vaikka Sven niitä kovasti peräänkuuluttukin;)

-Rami