Flash Brothers @ Viking Amorella

4 posts, 1 page, 796 views

Avatar
#1 • • Seb Guest
Laivalla on oma tunnelmansa. Ja Flash Brothers loi tunnelmasta vielä paremman. Erittäin hyvä livesessio, mainio aloitusraita (U2 - New Years Day) sai ison miehen liikuttuneeksi ja samoilla linjoilla jatkettiin koko puolitoistatuntinen. Erittäin maistuvaa progesoundia! Oma (lämmittely)setti meni mukavasti; Anti jatkoi todella hyvällä soundilla ja Parham on omissa sfääreissään soundillisesti. Promising talent.

Kiitokset kaikille tasapuolisesti, olitte ihkuja. Varsinkin Kristolle pusut ja hellyyden osoitukset, se auennut alahuuli oli ehkä liikaa mulle ;) Ja PasPas, muista laittaa mulle niitä ihkukuvii...
Avatar
#2 • • nenna- Guest
Oli kyl jees cruise, hyvä porukka [tm] mukana :hah: ..ja loistomusat diskossa :heart:

..varsinkin Sebpo soitti kyl loistavan setin! :hearts: ..ei ne ruotsiklubbaajat turhaan Sua haluu sinne soittaan.. :winkwink:

..kuvat tulee kun tulee ;)

..ja hyttiseurueelle: instant pLur/anna palaa!1 :scared:
Avatar
#3 • • rhedlund Guest
no huh huh mikä reissu. koska ollaan satamassa?
Avatar
#4 • • HardS Guest

Kiitokset kaikille tasapuolisesti, olitte ihkuja. Varsinkin Kristolle pusut ja hellyyden osoitukset, se auennut alahuuli oli ehkä liikaa mulle ;)


joo o, mitäs tohon nyt sanois. taisin sit lunastaa kaikki ne herra purhoiselle varatut mustelmat ja vammat. ja muistikuvatkin on hukassa aika monelta tunnilta. ja se huuli oli kunnossa jo pari päivää sit.
mutta, ensi kerralla sit vähän fiksummin :D mut vaan vähän. harmi ettei noita lähde helsingistä. mut sit ei olis kaikkia kivoja turkulaisia<3. oli kyl hyvä porukka.