Butane 26.3. Tku

6 posts, 1 page, 1,327 views

#1 • • mero Guest
Kiitos kaikille paikalle tulleille, hauskaa oli taas. Marko Laine Klubilla otti kyllä veronsa pikkubileiden kävijämäärästä, mutta siitä huolimatta Kahilainen livetti fiiliksellä ja muutenkin meno oli tuttuun tapaan humalaista.

Toukokuussa jatketaan!
#2 • • ojis Guest
Oli kyllä hemmetin hyvä meno taas. Hyvää musaa ja Juhon live toimi erittäin hyvin.

.ojis
#3 • • Juksu Guest
viimeinen reilu puolituntia paikalla,
helvetin kovaa soundia, sweat on the
walls <3

olin vitun kännissä istuin yksin ja
kaikki nauro mua. sou not, kliffaa
oli ja join helvetisti alkoholia.

janin jutut ;)
#4 • • Juho Kahilainen Guest
Turussa oli täysi kesä päällä ja kaikki naiset olivat malleja. Kiitti X-Rustille kemuista... Vaikka väkeä olisi mahtunut mestoille enemmänkin, oli meininki silti mitä mainioin. Mulla oli ainakin hauskaa.
#5 • • willer Guest
pienestä yleisökadosta huolimatta meininki oli kohdillaan. allekirjoittanella meni myös viimeinkin biletysneitsyys turun osalta. Juhon live oli nannaa, niinkuin kaikki muukin. Varsinkin illan viimeinen biisi jäi mieleen. Acid! Muutenkin mukava reissu turkuun, vatsalihakset edelleen kipeänä tyhjäkäyntinaurusta. Henk.koht. humala oli ihan liian kova ja juttujen taso lähes ala-arvoista. Mutta turkuun tullaan toistekkin. Kiitos!
#6 • • Vapor Guest
Vähän oli jengiä, mut oli kyl helvetin kivaa
loppujen lopuksi!!!

Tuli vedettyy soppaa kanz aika vitusti... :)

Kiiiiitos Juholle, setti oli ihan vitun hyvä!!!
..ja oli ittekkin hauskaa soittaa. Seuraavalla kerralla sitten paremmin jengiäkin-
toivotaan.