16 posts, 1 page, 2,297 views
"Kaiuttelut alkoi kaavamaisuudessaan puuduttamaan jo parin minuutin jälkeen. Tikiman jätti tällä kertaa vähän sekavan vaikutelman"
sekava kaiuttelu kuuluu, IMO, asiaan. tollasella paatoskaiulla saa hienosti sekotettua tunnelman siten, että ei oikein enää tiedä, mikä ääni nyt olikaan alkuperäinen, mikä kaikua. missä biisi. ihanan sekavaa. bissekin tosin auttoi tohon tilaan pääsyä eilen.
ei mutta oikeasti, mun mielestä porukkaa oli just sopivasti - paljon. enkä oikein ymmärrä, mitä liikkeitä siellä olisi pitänyt mahtua tekemään...
viimeksi makasiineilla ongelmana oli, kuulemma, että porukkaa oli liian vähän ja väljästi niin isoon tilaan.
Minulle tämä ainakin oli pienoinen pettymys. Tai musiikki oli hyvää, mutta se koko ajan päällä oleva digitaalikaiku oli aika kauhea. En katsonut tarkemmin poikien laitteistoa mutta aika viiden markan perusdigikaiulta se kuulosti. Kunnon dubbikaikuhan rakennetaan analogimikserin kautta kierrättämällä, jolloin halvempikin kaikulaite kuulostaa hyvin autenttiselta dubbikaiulta.
Myöskään vokaalit eivät oikein toimineet. Paremmin setti olisi toiminut instrumentaaleina ja ilman kaikuja.
noh noh. Kyl mä uskon et noi kaverit tietää hippasen mistä kaiku lähtee, itse en lähtisi siitä väittelemään Scionin kanssa, mikserihän oli ehkä yks parhaimpia analogi miksereitä mitä ton kokoluokan laitteita löytyy eikä siihen ois kantsinut lyödä esim Space echoja surisemaan koska pohjat on jo tuotettu studiolla sen verran viimeisen päälle laitteilla, At Hardwax... home of basic chanel
Tai musiikki oli hyvää, mutta se koko ajan päällä oleva digitaalikaiku oli aika kauhea. En katsonut tarkemmin poikien laitteistoa mutta aika viiden markan perusdigikaiulta se kuulosti.
Jos jotakuta kävi setin itsensä toistaminen jo tossa ajassa kyllästyttämään, niin miten ylipäätänsä olette jaksaneet kuunnella ton leirin vuosien varrella prässäämiä levyjä? :)