11.2 Uncompromised Techno @ Papin Nenä, Vaasa

19 posts, 1 page, 2,648 views

#1 • • crash Guest
rento meininki ja hyvää musiikkia koko illan. tarkoitus oli nauhoitella illan soitannat, mutta läppäri sanoi työsopimuksen irti jo aikaisessa vaiheessa. tässä nyt kuitenkin ainakin allekirjoittaneen soittolista.
#2 • • durango Guest
huhuu, onko betafactorylla kommentoitavaa?
#3 • • BetaFactory Guest
Tässä mun kommentit eilisillasta. Löytyy sekä positiivista että myös jotain negatiivista sanottavaa. Hyvät asiat ensin. Illan toimivin setti oli mielestäni Kenthin. Biisivalinta oli "spot on", ja Kenthin setti oli IMHO myös illan selvästi teknisesti onnistunein. :excellent: Sitä mieltä minä ainakin olen. Monta biisiä tunnistin tuosta "Weird Science" miksauksesta, ja oma suosikki on ilman muuta sen miksauksen eka biisi (erittäin toimiva ralli hypnoottisella liidillä ja aivan mahtavalla kick/basso-yhdistelmällä). Sitten Crashin settiin, joka tarjosi vähän menevämpää ja tiukempaa teknoa muiden soittajien setteihin verrattuna, mikä mun tapauksessa sopi pirun hienosti. :excellent: Eräs Josh Winkin viisuista taisi jopa tulla, ja sen jälkeen seurasivat loppupuoliskon jo mainitut vähän tiukemmat raidat. Winnie P:n setti meni aikalailla ohi, kuulin vain ne vikat biisit, joten parasta etten sitä settiä sen enempää kommentoi. Winnie P:n levyihin pääsee sitten parin viikon päästä tutustumaan vähän paremmin. Matlåckin setin aikana oli näköjään vähän ongelmia toisen teknarin parissa, mutta ei se mitään. Tämän setin musiikkilinja/tyyli ei ehkä ollut yhtä paljon mun makuun kuin esim. kyseisen herran edellisen ESP-setin, mutta varmasti oli muita heppuja takahuoneessa, jota pehmeämpi saundi miellytti. Ja sitten lopuksi Sipitronin setistä jotain. Jotenkin ei iskenyt lainkaan mun kohdalla, tiedä sitten miksi. Häiritsi, kun equt eivät pysyneet samoilla tasoilla setin aikana, ja oli muutenkin liian kovalla. Joskus oli liian kovalla, sitten äkkiä equt/volume oli nostettu vielä enemmän. Mun korvat eivät ainakaan tykänneet subista. :panic:

Sitten vielä jotain tapahtumasta kokonaisuutena. Pääsalin voksupop kuului liian hyvin aivan takahuoneeseen asti, valitettavasti myös treble-taajuudet. Luulen, että tavalliset verhot tyyliin VF, olisivat pystyneet torjumaan ne kaikkein korkeimmat taajuudet ainakin. Bassoon ei voi mitään. Kiva että ainakin yksi valokanuuna oli sijoitettu takahuoneeseen. Alussa oli kyllä liian valoisa se huone, kun vielä ne punaiset kattolamput palasivat. Ja sitten lopuksi jotain niistä kaiken maailman tuoleista, sohvista ja pöydistä. :( Minusta ne olisi voitu kantaa pois sieltä. Olenko ainoa, jonka mielestä olisi hauskaa, jos saataisi aikaan kunnon tanssitapahtuma, jossa edes parisenkymmentä ihmistä siellä takahuoneessa tanssisivat?? Sohvatapahtumista on ollut jopa ylitarjontaa viime aikoina Vaasassa, ainakin jos verrataan vastaaviin tanssitapahtumiin. Ja ei ole mitään sellaista kirjoittamatonta sääntöä, että teknoa pitää kuunnella istuen, hienostuneena ja hillittyneenä. :) Luulisin, että jos huone olisi ollut "sisustettu" tanssimista varten, olisi saatu ainakin kymmenkunta tanssijaa lattialle (vaikkei koko PaNessa todellakaan ollut paljon väkeä eilen). Niin...siinä jotain mietittävää. Minä olen ainakin itse tuota mieltä. Deejiit ja musiikki: +. Takahuone: +. Suunnittelupuoli: pieni miinus.
#4 • • Edited BetaFactory Guest

huhuu, onko betafactorylla kommentoitavaa?

Ks. above. Jotain "pientä" kommentoitavaa oli, muttei paljon... :winkwink:
#5 • • Matlåck Guest
Kivaa oli.Mukavia ihmisiä ja hyvää musaa. Otetaan joskus uusiksi. Mun biisilista löytyy siitä topicista minne biisilistoja postataan.
#6 • • Båssanova Guest
Oli kyllä ihan murhaavan tiukkaa soundia koko illan, Dave Clarket, UR:t ja Milssit soi ja mikäs siinä bissee juodessa. Sipitron oli aika starameiningillä täysplekseissä soittelemssa, siitä varmaan johtu pieni hapuilu, mut ei se haittaa kun meininki toimii ja levyt on törkeen kovia!!!
Kerrankin asia soundia eikä mitään lasten polkkaa, rok rok rok!!! :cool:
#7 • • tekniq miiq Guest

Ja sitten lopuksi jotain niistä kaiken maailman tuoleista, sohvista ja pöydistä. :( Minusta ne olisi voitu kantaa pois sieltä.

Saatte mun puolesta kantaa/siirtää niitä sohvia ens kerralla jos tanssijalkaa alkaa vipattamaan. :)

Järjestelyistä sen verran että eipä ole ennen tullut järkättyä ei-priva-bileitä näin lyhyellä varoitus- ja roudausajalla mutta tähänkin asti ne bilettäjät on bileet tehny eikä niinkään puitteet.
#8 • • mranta Guest

Oli kyllä ihan murhaavan tiukkaa soundia koko illan, Dave Clarket, UR:t ja Milssit soi ja mikäs siinä bissee juodessa. Sipitron oli aika starameiningillä täysplekseissä soittelemssa, siitä varmaan johtu pieni hapuilu, mut ei se haittaa kun meininki toimii ja levyt on törkeen kovia!!!
Kerrankin asia soundia eikä mitään lasten polkkaa, rok rok rok!!! :cool:

joo-o, mikäli tähän krapulan määrään on luottaminen niin konkreettinen opetus taas diskoilun määrästä: älä juo liikaa :D

oli kyl ihan hauskaa sen mitä siitä muistaa. soittolista sitten ku levyt löytyy :)

edit:

eilisillan spesiaali träklist:
12xkarhu 0,33l
3xolvi 0,33l
7x hanabisse 0,4l (merkkiä en muista)
2x salmarishotti
----
=korillinen bisseä ja vähä päälle

eli näyttää pahasti siltä että tää tauti ei lähde muuten kuin sillä millä tulikin joten diskoon kai joutuu tänäänkin. ennen sitä kuitenki koostin levylaukun mukaan setin träklistiä

edit2:

Häiritsi, kun equt eivät pysyneet samoilla tasoilla setin aikana, ja oli muutenkin liian kovalla. Joskus oli liian kovalla, sitten äkkiä equt/volume oli nostettu vielä enemmän. Mun korvat eivät ainakaan tykänneet subista.

joo muistaakseni winnie tuli pariinki kertaan 'yleisön' seasta vääntään nuppia pois kaakosta :D kannattaa hankkia proper tulpat niin ei korvat vuoda verta niin pahasti ;)
#9 • • BetaFactory Guest
Kunnolliset tulpat on aina. :)

Miiq: Ymmärrän kyllä, että voi olla vaikeata saada "salia kuntoon" noin lyhyellä varoitusajalla. Jos varoitusaika oli lyhyt meille kävijöille, niin sitten se tuntui varmasti vielä lyhyemmältä järjestäjien kannalta. Ja en usko, että kansa olisi tykännyt, jos yksi toope siellä olisi ruvennut kantamaan tuolit ja muut kamat pois. Kaikki varmaan siihen tyytyivät, että näin nyt tällä kertaa oli. Tai mitä minä tiedän - mutta olisihan se outoa, jos meikäläinen olisi se ainoa, joka olisi (in my dreams) toivonut tamppaajia täynnä olevaa takahuonetta. Mnjooh, kai sitä saadaan aikaan sitten parin viikon päästä. Jos tuoleja löytyy silloinkin, niin varmaan kanska rupeaa niillä pomppimaan viimeistään siinä vaiheessa, kun poliisi alkaa spinnata. :)
#10 • • BenD Guest

eilisillan spesiaali träklist:
12xkarhu 0,33l
3xolvi 0,33l
7x hanabisse 0,4l (merkkiä en muista)
2x salmarishotti
----
=korillinen bisseä ja vähä päälle

Mäki halun Vaasaan soittamaan :)
#11 • • k1mm0 Guest
ohhoh, tulipa sitten tästäkin pikku safarista
melkein megarave. oli kyllä tunnelma aivan
katossa. jatkotkin hoituvat tyylillä. yeah.

musiikillisesti kenthin setti kolahti mulle
parhaiten. acid rox. sipitron soitti myös ihan
jees matskua, mutta korvat huusi armoa
vaihtokohdissa. matlåckin ja crashin
seteistä ei muistikuvia. winnie tuli missattua :(

anyways, multikivaa oli. kiitos muille savannin
asukkaille. hyvät pre-juhlat vf:lle :D

ps. voisiko joku valaista minua ja kertoa, että
mikä se jatkoilla repeatilla soinut ihq kalle-m:n
ralli oli? pitää hommata se itellekin ;)
#12 • • e-r0 Guest
olipas siinä taas sitten kerrakseen diskoa. musiikki oli kivaa kaiken aikaa mitä paikalla olin. sipi kyllä laittoi menemään rallia niin munakkaalla asenteella että joutuu noteeraan :D harmittaa kun winnie oli jo lopettanu kun pelipaikalle laskeuduin, olisi varmaan kopannut se mulle parhaiten. kiits vaan kaikille mukavasta seurasta.
#13 • • BetaFactory Guest
Minkälaista matskua winnie siellä nyt loppujen lopuksi soitti? Itse kuulin vain ne kaikkein viimeisimmät biisit siitä setistä. Eka niistä oli vähän housempi ja funkempi (muistaakseni), kun taas viimeiset olivat enemmän progea. Kahdesta viimeisestä tykkäsin itse. :)

Sitten aivan toiseen asiaan. Näytti olevan tosi vähän vakiojengiä siellä pääsalissa. Meneeko bisnekset PaNe:n osalta huonosti näinä päivinä??
#14 • • Matlåck Guest
Eikö perjantai ole aina tosi hiljainen päivä vaasassa? Tähän johtupäätökseen olen ainakin tullut muutaman kerran perjantain normi-iltoina ulos erehtyneenä. Mutta olihan se pääsali aika tyhjä varsinkin loppuillasta...
No, ehkä tästä voi jatkaa lisää vaasa-topicissa.
#15 • • porsche Guest
Hyvät geimit oli panessa, varsinkin crashin setti maistui hyvälle :eek: :eek: :eek: :angry: :angry: :eek: :eek: :cool: :cool:
#16 • • kenth Guest
Voitti kyl vakio baari-illan. Sopivasti jengii löysi paikalle lyhyestä varoitusajasta huolimatta. Enpä usko että moni kuitenkaan olis koko iltaa tanssinu jos kaikki sohvat olis ollu poisroudattu. Kyl siellä mun mielestä kannattaa olla muutama sohva tällasina iltoinia, muuten jengi vaan menee "pelihuoneeseen" istuskeleen ja dj soittaa "yksin". Onhan esim. VF ihan toinen juttu, eli silloin ei tarvi sohvia, u get the point... Hyvä ilta kuitenki, oli hauskaa mikä onkin pääasia. Perjantaina sit lupa tanssia ja tanssitilaa on riittävästi...siellä nähdään.

np. dj krazy @ mogi mobo 1997 (pistin c-kasetilta mp3seks...)
#17 • • *angelikA reD* Guest
jes, hauskaa oli panessa ja todellakin viihtyi normi-iltaa paremmin. valitettavasti oli niin paljon asiaa koko illan ajan, että musiikin kuuntelu kärsi sen takia, joten en voi sen kummemmin kommentoida. ilmeisesti on mahdotonta tehdä kahta asiaa samaan aikaan. :D mutta mitä muistan niin sipitronilla ainakin lähti heppa laukkaamaan.. ;) virtuaaleissa hyvä meininki varmasti jatquu. :)
#18 • • mranta Guest
noniin, nyt loppuu huudatus ;) kuulopuheiden mukaan oon ollu kiitettävästi tunnelmissa ja se fakta saakin sitte riittää ainoaksi muistikuvaksi illasta :D
#19 • • chip Guest

mutta mitä muistan niin sipitronilla ainakin lähti heppa laukkaamaan..

kopoti, kopoti kop! :D