code red 210105

8 posts, 1 page, 1,219 views

#1 • • john m Guest
aamukahvit juotu ja nyt rallia katsomaan.
pirulauta et oli fantsut kinkerit eilen,jengii aika makoisasti mestoilla ja saundit enemmän kuin kohdallaan. eritoten karrin hh-setti jäi mieleen, vanhat hyvät ajat tuli mieleen.
tänx tony, teit sen taas. :) :) :)
#2 • • defa Guest
uiddu et oli kivaaa..Kaikinpuolin atmosfäärit kohdallaan :roll:
Uusi residentti PeteS tuli missattua mutta Nitro näytti lämmittelevän porukan hyviin fiiliksiin ennen Karrin tajunnanräjäyttävää klasarisettiä ja loppua kohden meno nousi äärimmäisyyksiin Proteuksen tahdittamana :panic: Kiitos Toni,Juha ja muu posse sekä hyvät frendit!! :hearts:
#3 • • Bio Guest
Oli kyl aivan erinomainen ilta!

Saavuttiin paikalle hiukan ennen yhtätoista.
Nitro soitti hyvän setin ja muutamia helmiä tuli myös illan aikana, kuten Katana - Tribal Shock ja sit tuli joku DJ Choose & F:n biisi.
Ja teknobiisit kuulosti myös tosi hyvältä.

Karri K:n setti nosti kyl vanhat muistot mieleen, etenkin alusta..
Ja muutenkin koko setin ajan tuli tuttuja biisejä niiltä ajoilta kun itse olin HH:n lumoissa. Jotain biisejä jotka jäi mieleen:
Progress presents The Boy Wunda - Everybody (Yomanda remix) ja ehdoton klasari Perfect Phase - Horny Horns :hearts:

Ja tuttuja oli myös paljon liikentees.

Suuri kiitos Tonylle ja muille jotka järkkäsivät pippalot..
#4 • • nenna- Guest
..olipas populaa, no ei haitannu.. :heart:

...nitro oli kyl jees! ..ja Karrin hardhausklasarit oli kivaa kuunneltavaa.. :excellent:

..ja Harri..oli Harri..ja kaikil oli niiiin kivaa.. :happyroll:

Kiitokset vaa Tony ja Juha. :heart:
#5 • • mrt Guest
No niin, varsin kivat kinkerit. Jengiä vähintäänkin kohtuullisesti mestoilla ja fiilis tietysti sen mukainen. Kaikki dj't soittivat todella hyvät setit, Peten aloitus oli tarkoituksella hieman rauhallisempaa trancea ja siitä sitä sitten nostettiin Nitron ja muiden seteillä. Nitron setti oli todella messevää, puhumattakaan Karrin retrohh-pläjäyksestä. Olin pähkinöinä :) Proteuskaan ei pettänyt, kuten ei koskaan! Kaiken kaikkiaan siis hyvät kinkerit :)

Tästä jatketaan 11.2.05 3v. synttäreiden merkeissä, tervetuloa mestoille myös silloin :)
#6 • • jkk Guest
no niin, huh huh... karrik pamautti sellaisen setin että meinas nuppi revetä... porukkaa oli jopa reilusti yli odotusten :happyroll: proteuskaan ei jättänyt kylmäksi, taaskaan... mut silti karrik räjäytti potin ainakin mun makuuni!!!!
#7 • • sunnyboy Guest
Absolutely great night out! Soundi ja atmosfääri kohdallaan! Kiitos Nitro, Karri ja Proteus + loistavat frendit + TONY! Till next time! :D
#8 • • Elohopea Guest
Isoa hatun nostoa näistä juhlista koko poppoolle!!! :D
Peten setti oli ihan juuri niin hyvä kuin pelkäsinkin!!! HYvä!!!
Karri sai kyynelet silmiin vanhoilla klassikoilla ja ei ole valittamista Nirton eikä Proteuksen panoksestakaan! :D :roll:
Special-kiitokset Tonylle ja Juhalle!!!
Näistä juhlista jäi aivan loistava maku suuhun....lisää... :D :D