Kerri Chandler @ FBI

60 posts, 3 pages, 7,743 views

Avatar
#41 • • jaxxon Guest

taidanpa postata tänne mekaanikon lukijakirjeen, minkä tämä
lähetti transformers-lehteen 80-lopulla ollessa vielä pieni ja karvaton.



oho, nythän tää sai mielenkiintoisen käänteen! en voi olla kannattamatta ajatusta.

muttamutta hyvät kestit oli; kiitokset tonille ja kerrille. ehkä niitä kameroita heilu ilmassa jossain vaiheessa aika koomisen paljon (omani mukaanluettuna) :)
Avatar
#42 • • mekaanikko Guest

taidanpa postata tänne mekaanikon lukijakirjeen, minkä tämä
lähetti transformers-lehteen 80-lopulla ollessa vielä pieni ja karvaton.



Jopas menee panokset koviksi! =D Olisko jollain myös tallessa mun Mustanaamio-lehteen lähettämiä kirjoituksia? Myös Kevätpörriäisessä julkaistu sarjis ja ydinvoiman vastainen mielipidekirjoitus olis kiva nähdä uudestaan.

Itse aiheesta sen verran, et en kyl oo ikinä oikein ymmärtänyt tota asennetta että ruvetaan latelemaan muille ehtoja siitä, miten bileissä pitäisi käyttäytyä (jos ei nyt oteta lukuun ilmeisiä perus käyttäytymissääntöjä tyyliin älä rännää tanssilattialla äläkä vedä ihmisiä pataan). Eiköhän jokaisella ole ihan yhtäläinen oikeus tulla bileisiin fiilistelemään kuten parhaaksi katsoo niin kauan kuin ei muita konkreettisesti häiritse.
Avatar
#43 • • Gnizhak Guest
*OFFTOPIC* (en jatka tästä sen enempää)


Itse aiheesta sen verran, et en kyl oo ikinä oikein ymmärtänyt tota asennetta että ruvetaan latelemaan muille ehtoja siitä, miten bileissä pitäisi käyttäytyä (jos ei nyt oteta lukuun ilmeisiä perus käyttäytymissääntöjä tyyliin älä rännää tanssilattialla äläkä vedä ihmisiä pataan). Eiköhän jokaisella ole ihan yhtäläinen oikeus tulla bileisiin fiilistelemään kuten parhaaksi katsoo niin kauan kuin ei muita konkreettisesti häiritse.


Joo, vaikkei nyt tähän topicciin liity niin pitää muistisääntönä lisätä ettei myöskään pistetä kamaa paskaks huvikseen, ajattelemattomuuttaan vaik ois vetäny mitä. Sit jos tolle linjalle lähtee et pitää rikkoo kamaa ni vois harkita vaik mielummin rikkovansa omia kamojaan kotonaan ja jättää ne bileet fiksummille.
Avatar
#44 • • .susa Guest
jepjep. oli kiva meininki vaikka edellisen päivän jäljestä hieman väsytti. mun puolesta saivat tällä kertaa huojua kaljatuoppi ja kamera kourassa lattialla, jengiähän oli niin paljon että mikään kunnollinen tanssiminen ei olisi edes onnistunut. kerrin viime visiitillä meillä oli hytkykertsillä hurjat ug-jatkot kerma-keikalle, ja muistaakseni siellä heiluttiin jopa kokonainen kossupullo ja kamera kädessä tanssilattialla kenenkään sen suuremmin häiriintymättä (kaikki tais saada huikkaa).

mut joo, kaiken kaikkiaan hyvä uuden vuoden aloitusbile.
Avatar
#45 • • catt Guest

Ens FBI:hin tarttee varmaan painattaa paitoja:
...



ihanaa mekis! mulle yx.
ei kyl meikäläisen voimat riittäny enää bailaamiseen uudenvuoden jälkeen. naamailu bissemuki kädessä musaa kuunnellessa oli just jees.
naamaillaan ku nähdään!
Avatar
#46 • • Funkatronik Guest
Oli kyllä taas sellaista menoa oksat pois. Klassikkoja kai suurin osa, mutta jos joku vetää ne sellaisella tunteella ja taidolla että en poistu melkein neljän tunnin aikana tanssilattialta kertaakaan edes kuselle tai juomaan vaikka meinaan pyörtyä pari kertaa kun nukuin edellisenä yönrä vain pari tuntia niin ei siinä voi oikein muuta tehdä kuin kumartaa. Setti ei ehkä ollut ihan yhtä hyvä kuin edellinen, mutta oli tämä silti se toisiksi paras dj-setti mitä olen n. 10:n vuoden aikana kuullut.

Iso kiitos ja kumarrus.
Avatar
#48 • • mekaanikko Guest
Offtopic bileiden suhteen mut on-topic hyvistä miksereistä:

Toi DJR-400 näyttää aika luksus peliltä mut toi 1 650 euron hinta (Waven foorumeilta napattu tieto) on kyl sellanen että ihan himasoitteluun ei ehkä viitsi hankkia. =) Samasta threadista löytyi muuten maininta et Urei saattais tulla uusiotuotantoon jos ne sais 100 sitovaa ennakkotilausta kasaan (hinta 1 400 taalaa eli reilu 1 000 euroa, ei todellakaan paha), tiedä sit pitääkö paikkaansa mut hienoa jos pitää.
Avatar
#49 • • liltony Guest

Offtopic bileiden suhteen mut on-topic hyvistä miksereistä:

Toi DJR-400 näyttää aika luksus peliltä mut toi 1 650 euron hinta (Waven foorumeilta napattu tieto) on kyl sellanen että ihan himasoitteluun ei ehkä viitsi hankkia. =) Samasta threadista löytyi muuten maininta et Urei saattais tulla uusiotuotantoon jos ne sais 100 sitovaa ennakkotilausta kasaan (hinta 1 400 taalaa eli reilu 1 000 euroa, ei todellakaan paha), tiedä sit pitääkö paikkaansa mut hienoa jos pitää.



djt-400 on tosiaan luxus peli. Urein hinnasta en tiedä. kulostaa tod jhalvalta. Ureissa on vain pari miinus puolta. ainakin sillä millä itse soitin ei ollut linjakohtaista eqta ollenkaan. pelkkä master hi ja lo, aika vaikee peli. siihen saa tietenkin ostettua jotain eriilis equita jolloin hinta kasvaa rutkasti välittömästi jos haluaa laatua ja noin hyvän mixerin soundia ei voi millään vestaxin eqlla pilata

dj 400 hinta on siihen nähden halpa et siinä on täysin samat osat kuin djr 100 Dssä joka on enemmänkin kiinteä klubi mixeri ja hinta on minimi 2400 e + herkut päälle.,

2.5 kuukauden päästä voi tulla kuuntelemaan ja katsomaan mixeriä ehkä koskemaankin:)
Avatar
#50 • • alke Guest
heh, en ymmärrä miten te aikuiset miehet jaksatte tapella ja provosoida toisianne näinkin naurettavista aiheista - jussille eteiseen kokovartalopeili ja muovikassillinen miinuspapukaijoja, moderaattorin nyt kuitenkin luulis ymmärtävän olla lietsomatta tulipaloa, antaa ihmisten olla mitä mieltä huvittaa :)

mulla oli myös hetkittäin fiilikset kellarissa kun sai varoa jatkuvasti ohimeneviä tyttölaumoja ja muutamaa siellä tanssilattialla notkunutta jurritapausta, mutta muutenhan kyseessä oli vallan mainiot zembalot. rosegarden on tosiaan hieman hankala paikka silloin kun sisälle on otettu ihmisiä enemmän kuin vähemmän, mutta muutenhan varsin lyxee lukaali, kun ottaa huomioon että ei näitä paikkoja suomessa montaa ole.

kerrikin oli vedossa ja vaikka laulaminen+soittaminen jäi vähemmälle sekä hittibiisejä tuli vasemmalta ja oikealta, fiilis oli ihan hyvä. ehkä ainoa mikä omalla kohdalla verotti isolla hanskalla oli uutuudenviehätyksen puuttuminen, ekalla kerralla kun kaikki oli niin kohdillaan kuin olla ja voi.

ja tonikin soitti taas hullun hyvää musaa <3

hullut proteesit tonille ja kerrille :)
Avatar
#51 • • Edited vartio Guest


Itse aiheesta sen verran, et en kyl oo ikinä oikein ymmärtänyt tota asennetta

..



eli ei tästä sitten sen enempää. hyväksyn kyllä että nyt sanoma ei
kulje kohteesta toiseen semmoisenaan kun se on lähetetty, mutta
en jaksa vänkää tosta aiheesta tusinaviestejä.

mutta

naamaillaan-paita on aika saatanan tavalla väsynyt läppä. näkisin,
että tuo kohdistuu enemmänkin minuun ns. vittuillaan joukolla
plattarihengessä kuin siihen että tuo olisi hyvä toteutumiskelpoinen idea.
vähän kuin esi/perus/koulussa piirretty pilakuva kiusatusta oppilaasta,
jolle kaikki nauraa. sano ei foorumikiusaukselle.
Avatar
#52 • • vartio Guest
kämmi&tuplaposti
Avatar
#53 • • jUSSi Guest

jussille eteiseen kokovartalopeili ja muovikassillinen miinuspapukaijoja, moderaattorin nyt kuitenkin luulis ymmärtävän olla lietsomatta tulipaloa, antaa ihmisten olla mitä mieltä huvittaa :)



Vaikka vaikutankin joskus jumalan inkarnaatiolta, olen minäkin vain ihminen ja erittäin inhimillinen sellainen :D

Mutta on sitä peiliin jo katsottu ja todettu, että tämän vuoden savisteluluvat on nyt sitten käytetty ;)
Avatar
#54 • • mekaanikko Guest

naamaillaan-paita on aika saatanan tavalla väsynyt läppä. näkisin,
että tuo kohdistuu enemmänkin minuun ns. vittuillaan joukolla
plattarihengessä kuin siihen että tuo olisi hyvä toteutumiskelpoinen idea.



No tuskinpa sitä toteutetaankaan, härre gud sentään. Rajansa ylimääräisen energian määrälläkin sentään on. =)

Itse näkisin että kyse on siinä, että minä kuten ilmeisesti moni muukaan ei näe mitään hävettävää siinä, että diggaa nauttia musiikista tuoppi kädessä vienosti nyökkäillen sen sijaan että olisi tosireivaajahengessä lattialla paahtamassa alusta loppuun ja hieman itseironisessa hengessä olisi tämän valmis myös ko. paitaa sporttaamalla osoittamaan. Mutta paitaa tuskin saadaan ikinä aikaiseksi, ainakaan jos se on minun varassani.. =)
Avatar
#55 • • vartio Guest


Itse näkisin että kyse on siinä, että minä kuten ilmeisesti moni muukaan ei näe mitään hävettävää siinä, että diggaa nauttia musiikista tuoppi kädessä vienosti nyökkäillen sen sijaan että

..



tuossa ei ole mitään hävettävää.

lähinnä se mun pointti oli, että tuoppi kourassa parkkeraa tanssilattialle
ja patsastelee muiden tanssivien ihmisten edessä, *naamaillen* dj:tä.
eikä liiku paikaltansa kirveelläkään. pahempi on se että niitä
kokoontuu kaksi ja alkaa se saatananmoinen huutopuhe.

sen sijaan paljon ihmisystävällisempää on diggailla hieman
sivummalla tuoppi kädessä. saahan sitä mennä joraamaankin
tuoppi kädessä, mutta se on aika hönärin näköistä.

ei mullla muuta.
Avatar
#56 • • Vanilla Guest
Sattuisiko keneltäkään löytymään kuvia kyseiseltä illalta...?
Avatar
#57 • • Lachesis Guest
Diggasin pääosin. Kerrin edellisen vierailun onnistuin missaamaan, joten
vertailupohjaa ei ole. Kuitenkin, selektio upposi joitakin osuuksia lukuun
ottamatta, eivätkä hititkään häirinneet. Tunnelma tuntui olevan korkealla
ja tanssilattia taisi olla täynnä melkein koko illan.
Paikka oli aika tukossa, mutta sekin häiritsi vain silloin kun joku yritti
tunkea vierestä johonkin, eikä ollut tilaa väistää mihinkään.

Mitä tulee tähän seisoskeluun, en voi oikein ymmärtää miten se voi häiritä
ketään. Eihän se rajoita mitenkään omaa heilumista, eikä ainakaan
tarvitse pelätä, että saa kyynärpäästä silmään. Itse olen ihan hyvilläni jos
vieressä seisova kaveri tyhjentää tuoppinsa ennen kuin alkaa taas
tanssimaan, bisselle haisevat vaatteet ovat aika inhottavia.

Viime aikoina on ollut havaittavissa pientä minä vs. platinum - asennetta.
Heti kun useampi kuin yksi ihminen (varsinkin moderaattori) esittää
eriävän mielipiteen kommenttiin x, kyseisen kommentin kirjoittaja kokee,
että häntä kiusataan, hän on salaliiton uhri ja moderaattorit
salakuuntelevat kännyä. Ja voi sentään jos vastaukset ovat kärjistettyjä,
silloinhan se on selvää henkilökohtaista vittuilua!
Avatar
#58 • • vartio Guest


Viime aikoina on ollut havaittavissa pientä minä vs. platinum - asennetta.
Heti kun useampi kuin yksi ihminen (varsinkin moderaattori) esittää
eriävän mielipiteen kommenttiin x, kyseisen kommentin kirjoittaja kokee,
että häntä kiusataan, hän on salaliiton uhri ja moderaattorit
salakuuntelevat kännyä. Ja voi sentään jos vastaukset ovat kärjistettyjä,
silloinhan se on selvää henkilökohtaista vittuilua!


ööh.. ummehtunut puristi ja silleen. en tiedä tarviiko tuota kokea
vittuiluksi, kun se on ihan rehellisesti suoraa vittuilua.

ja tuo yhteen sanaan tarttuminen (as in naamailu) ja
siitä t-paitaa esittävien kuvien tuottaminen huvitustarkoituksena
on kiusaamista.

kärjistys ei ole mitään uutta, olenhan lukenut tätä rainaa alusta asti.
Avatar
#59 • • korak Guest
hemmetin hyvät bileet. ei ois uus vuosi voinu alkaa paremmin. pilkku tuli takavasemmalta saatanan lujaa.

ktos.
Avatar
#60 • • jaxxon Guest


Samasta threadista löytyi muuten maininta et Urei saattais tulla uusiotuotantoon jos ne sais 100 sitovaa ennakkotilausta kasaan (hinta 1 400 taalaa eli reilu 1 000 euroa, ei todellakaan paha), tiedä sit pitääkö paikkaansa mut hienoa jos pitää.



ai kato, täällä jatku vielä mikseriläpät ->

näin tollasen uusiotuotanto-urein tokiossa pari kuukautta sitten. ei saanut tosin koskea, mutta aikalailla 1:1 alkuperäisen kanssa näytti olevan. ei ollut myynnissä.