vanha :heart:
153 posts, 8 pages, 16,293 views
uusia liveakteja tuskin paljoakaan löytyy jotka jo tuolla ei ollut?
mua henk. koht. kiinnostais kuulla vastaavanlaisessa tapahtumassa livenä esim. aprox, toiminto, oreia (ja muutenkin noita swäg-merirosvoja), blamstrain, dubbing mixers, kehoruoska, dxxxa/nukkehallitus, bem-pole connection, astrobotnia, tero, bad loop+recue...
joku varmaan korjannee jos joku heistä on jo koneistossa/umfissa esiintynyt.
haluan tällä postauksella lunastaa paikkani tämän threadin historiassa. kiitos.
P.s
En ollut festareilla, mutta olisin halunnut olla.
Viime vuodesta jäi päällimmäisenä mieleen, että hra P. lupaili minulle alun perin "hotellimajoitusta", mikä sitten paljastuikin jatkoiksi herran itsensä luona, ja epätoivoista yritystä nukkua siellä pari tuntia samaan aikaan, kun kaikenlaista jengiä lappaa jatkuvasti sisään ja ulos erilaisille jatkoille ja takaisin. P. lupasi myös korvata minulle matkakulut ja "vähän päälle", mutta loppujen lopuksi kostuin reissusta pelkät matkakulut. Alkaa vähän pelottaa jo, että tänä vuonna ei tule edes jälkimmäistäkään. Teille työssäkäyville 82,40 euroa, mitkä matkakustannuksiin meni, ei ole ehkä raha eikä mikään, mutta kun on itse työtön ja samassa kuussa pukkaa läjä muita laskuja maksuun, niin siinä alkaa jo pikku hiljaa olla epätoivoinen olo tällaisestakin summasta.
Mutta missä ovat nokkelat gif-animaattorit?!?