153 posts, 8 pages, 16,267 views
asianosainen, dj phinn jonka keikka jäi soittamatta. mainitsi aikataulun kusemisesta. hän oli paikalla, melkein keikalla. ja on todellakin oikeutettu mainitsemaan asiasta. hänellä on asiasta ensikäden tietoa. tämän jälkeen SINÄ, the ultimate platinum besserwisser, luettelet ulkomuistista kaikki ne asiat jotka voivat mennä vituiks. tämä on sinulle helppoa. olethan roikkunut plattarissa vuosikaudet postauksien määrästä päätellen. tätä ulkomuistista luettelua pidät oikeutettuna, perusteltuna ja rakentavana kritiikkinä. tietämättä yhtään faktaa, ja olematta itse paikalla. WTF??
Jos tapahtuman aikataulu pissii alleen, se on täysi fakta eikä kukaan edes yritä kiistää tätä, ei tästä saa puhua? Ja syy oli?
salaista tietoa? kyllä. kerronko sen teille täällä? en. miksi? koska näiden asioden ruotiminen kuuluu festarin järjestäjille. eikä ole tarkoituksenmukaista eikä suotavaa ruveta syyttelemään netissä asiasta yhtään ketään.
Nähtävästi sulla on jotain salaista tietoa kun noin hankasti UMF:a puolustat.
tämä on ihan oma päättelyketjusi. joka todistaa ettet ole koko keskustelun aikana ymmärtänyt missä mennään. en ole koko aikana väittänyt että paikalla olleet, esim. phinn, eivät tietäisi mistään mitään.
tapahtumasta missä sä et edes ollu?
1) Et ollut paikalla: "ole hiljaa, et tiedä mistään mitään"
2) Olit paikalla, mutta et itse ollut järjestämässä: "ole hiljaa, et tiedä mistään mitään"
3) Olit pikalla mukana duunarina: "ole hiljaa, järjestä itse parempi, et tiedä mistään mitään"
4) Olit paikalla ja vastuullisissa tehtävissä: "muut olkaa hiljaa, järjestäkää parempi, te ette tiedä mistään mitään"
palautetta otetaan varmasti vastaan asianosaisilta. sinä et kuulu heihin. sinä olet se joka pomppii tapiolan kukkakedolla jossa taivas on kuvastasi päätellen aina ah, yhtä sininen. ja hihkuu et "ville rules. jee jee!" säälittävintä on et sä oikeesti itse uskot sen.
Mahtavaa, että festari oli hyvä. Vähemmän mahtavaa, että kaikkien pitäisi pomppia kukkakedolla ja hokea "UMF rules, jee jee"
jos nyt sitten ruvetaan oikeesti nussimaan sitä vitun pilkkua niin tässä kohtaa sä viimeistään kuitenkin meet umpikujaan. sä et vieläkään vastannu mun kysymykseen joka koski UMF:ia joka on btw. tän topikin otsikko. sä et voi loppujenlopuksi sanoa UMF05:stä yhtään mitään. miks? koska sä et ollu siellä. ens vuoden festareista ei kukaan voi sanoa vielä mitään. kaikkein vähiten sinä.
onks sulla UMF05:stä jotain aihetta kitistä??? siis oikeesti??
No jos oikein haluttaisiin nussia pilkkua niin kyllä mulla siinä mielessä on kitisemistä, että festari voisi oikeesti napata tulevaisuudessa
oon. ja tiedän mistä puhun.Ootko jollain tavalla mukana järjestämässä UMF:ä
kli klip
pari vitsiä ja henk koht vittuilua
klip klip
ville lähe meidän kans tänään stobelle?
awww. :grouphug:
oon.Ootko jollain tavalla mukana järjestämässä UMF:ä
Nähdäkseni täälläkin puitiin yleisiä asioita, jotka koskettavat muitakin tapahtumia yhtä lailla kuin UMF:ää.
yleistäminen on perseestä. ongelmat ovat yksilöllisiä ja tapauskohtaisia, ja varsinkaan kukaan joka ei ollut edes paikalla ei voi tietää mikä siellä mätti. vai onko muassamme joku meedio? jos on, niin sille olis töitä.. ja paljon.
minä ja varmasti myös muiden tapahtumien järjestäjät toivoisivat että palautetta antavat henkilöt ovat myös olleet paikalla. tämä on mielestäni loogista ja kohtuullista.
voisin minäkin antaa palautetta. esim. screen-klubille, jossa en ole MILLOINKAAN käynyt. mun mielestä se oli ihan perseestä koko homma.
ovella on sadan metrin jono joka ei liiku juuri lainkaan. ongelma voi olla esim. jengi kiilaa jonon ohi, narikka ei vedä, lipunmyyjä on ekaa päivää töissä tai ei mikään näistä. ennenkuin te olette itse menneet sen lipunmyyntipisteen ohi te ette voi tietää mikä on vikana. sen jälkeen, tiedätte paljon enemmän. kuten esimerkiksi sen että lipunmyyjällä ei ole vaihtorahaa lainkaan ja jengi kaivaa hiluja ja lainaa kolikoita kavereiltaan. onhan näitä nähty...
yleistäjä jonon perällä valitsee todennäköisesti ensimmäisen.
kritisoida saa, haukkuakkin saa jos on aihetta. mutta ensin pitää olla varma siitä, mitä on tekemässä. yleistämällä ja olettamalla menee aika nopeesti pöpelikköön. eikä semmoinen keskustelu auta yhtään ketään, vaan ainoastaan sekoittaa faktan ja fiktion. ainakin niiden päässä jotka eivät olleet paikalla.
yleistäminen on perseestä. ongelmat ovat yksilöllisiä ja tapauskohtaisia, ja varsinkaan kukaan joka ei ollut edes paikalla ei voi tietää mikä siellä mätti.
eiköhän sen yleisen keskustelun paikka ole clubs & eventseissä, ja past eventseissä annetaan palautetta.