UMF

153 posts, 8 pages, 15,868 views

Ante

Posts: 16

#81 • • Ante
Ville & co - puhukaa aiheesta toisessa topikissa - jooko? Ja ., jos haluat asiallista keskustelua niin mihin luulet "järjestä itse parempi" kommenteillasi keskusten menevän?
Avatar
#82 • • . Guest


Jos tapahtuman aikataulu pissii alleen, se on täysi fakta eikä kukaan edes yritä kiistää tätä, ei tästä saa puhua? Ja syy oli?

asianosainen, dj phinn jonka keikka jäi soittamatta. mainitsi aikataulun kusemisesta. hän oli paikalla, melkein keikalla. ja on todellakin oikeutettu mainitsemaan asiasta. hänellä on asiasta ensikäden tietoa. tämän jälkeen SINÄ, the ultimate platinum besserwisser, luettelet ulkomuistista kaikki ne asiat jotka voivat mennä vituiks. tämä on sinulle helppoa. olethan roikkunut plattarissa vuosikaudet postauksien määrästä päätellen. tätä ulkomuistista luettelua pidät oikeutettuna, perusteltuna ja rakentavana kritiikkinä. tietämättä yhtään faktaa, ja olematta itse paikalla. WTF??


Nähtävästi sulla on jotain salaista tietoa kun noin hankasti UMF:a puolustat.

salaista tietoa? kyllä. kerronko sen teille täällä? en. miksi? koska näiden asioden ruotiminen kuuluu festarin järjestäjille. eikä ole tarkoituksenmukaista eikä suotavaa ruveta syyttelemään netissä asiasta yhtään ketään.


tapahtumasta missä sä et edes ollu?



1) Et ollut paikalla: "ole hiljaa, et tiedä mistään mitään"
2) Olit paikalla, mutta et itse ollut järjestämässä: "ole hiljaa, et tiedä mistään mitään"
3) Olit pikalla mukana duunarina: "ole hiljaa, järjestä itse parempi, et tiedä mistään mitään"
4) Olit paikalla ja vastuullisissa tehtävissä: "muut olkaa hiljaa, järjestäkää parempi, te ette tiedä mistään mitään"

tämä on ihan oma päättelyketjusi. joka todistaa ettet ole koko keskustelun aikana ymmärtänyt missä mennään. en ole koko aikana väittänyt että paikalla olleet, esim. phinn, eivät tietäisi mistään mitään.


Mahtavaa, että festari oli hyvä. Vähemmän mahtavaa, että kaikkien pitäisi pomppia kukkakedolla ja hokea "UMF rules, jee jee"

palautetta otetaan varmasti vastaan asianosaisilta. sinä et kuulu heihin. sinä olet se joka pomppii tapiolan kukkakedolla jossa taivas on kuvastasi päätellen aina ah, yhtä sininen. ja hihkuu et "ville rules. jee jee!" säälittävintä on et sä oikeesti itse uskot sen.


onks sulla UMF05:stä jotain aihetta kitistä??? siis oikeesti??


No jos oikein haluttaisiin nussia pilkkua niin kyllä mulla siinä mielessä on kitisemistä, että festari voisi oikeesti napata tulevaisuudessa

jos nyt sitten ruvetaan oikeesti nussimaan sitä vitun pilkkua niin tässä kohtaa sä viimeistään kuitenkin meet umpikujaan. sä et vieläkään vastannu mun kysymykseen joka koski UMF:ia joka on btw. tän topikin otsikko. sä et voi loppujenlopuksi sanoa UMF05:stä yhtään mitään. miks? koska sä et ollu siellä. ens vuoden festareista ei kukaan voi sanoa vielä mitään. kaikkein vähiten sinä.

Ootko jollain tavalla mukana järjestämässä UMF:ä

oon. ja tiedän mistä puhun.
nimimerkkini anonymiteetti on varsin relatiivinen. tunnen paljon ihmisiä ja kaikki jotka mut tuntee, tietää kyllä kuka mä oon. vai mitä?

exä tiä kuka mä oon? ei sun tarvikkaan.. ota sä vaan niitä bilekuvias.

ja ville pliis. muistutan sua et tää topikki on UMF05. jos sulla ei ole SIIHEN aiheeseen mitään lisättävää, niin älä sitten kirjoita enää mitään.

hei hei...
Avatar
#83 • • UMF2005 Guest
Villelle ja muille asiantuntijoille,

Kaikki artistit saavat rahansa.

Aikataulut olivat myöhässä. Kääk. Tämä johtui siitä sun tästä.

Raution Erkki aka pHinn on rauhoitettu.

UMF järjestetään ensi vuonna.

Juhlat olivat loistavat.
Avatar
#84 • • ville Guest


kli klip

pari vitsiä ja henk koht vittuilua

klip klip



Mä oikeesti suutun välillä hyvin helposti, mut tällaiselle en oikeesti voi edes suuttua, sillä posti oli yksinkertaisesti sanottuna hölmöä fleimaamista.

Mielelläni olisin voinut muualla jatkaa asiallista argumentointia, vahinko, että sinua ei moinen näytä kiinnostavan.

Kaikkea hyvää umfille, toivottavasti jengiä riittää ja festarista tulee uusi "koneisto".
Avatar
#85 • • kytkönen Guest
ville lähe meidän kans tänään stobelle?
Avatar
#86 • • ville Guest

ville lähe meidän kans tänään stobelle?



ei onnaa tänään, mulla on duunia jolla dl oli aikoja sitten. Huomenna joudun varmaan jatkamaan noita duuneja, mut to-ilta olisi kyllä vapaa jos vaan käy :)
Avatar
#87 • • kytkönen Guest
torstai sopii! UMF soittaa sulle.

peace
Avatar
#88 • • Toma Guest
Tulkaahan Backtobassiin, siel on varsin halpaa bisseä ;)
Avatar
#89 • • töölöBASS Guest
awww. :grouphug:
Avatar
#90 • • RaisuSport Guest
edit: .
Avatar
#91 • • upee Guest

awww. :grouphug:



hahaha ehka hauskin postaus ikina :D

tai ehka oon vaan vasynyt. internet rules ja teitsi on tules.
Avatar
#92 • • Lachesis Guest

Ootko jollain tavalla mukana järjestämässä UMF:ä

oon.



Jep, sitä kannattaa mainostaa. Ainakin tämän threadin postaustesi perusteella susta saa aika typerän kuvan. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on aina niin smartti veto.

Minkä takia keskustelua pitäisi rajoittaa? Jos ja ilmeisesti kun sulla on oikeaa tietoa asiasta niin eikö kannattaisi korjata muiden pieleen meneviä argumenttejä sen sijaan että tukkisi toisten suita? Nähdäkseni täälläkin puitiin yleisiä asioita, jotka koskettavat muitakin tapahtumia yhtä lailla kuin UMF:ää. Tälläinen palautekeskustelu palvelee kaikkia ja muutkin bilepromoottorit voivat oppia tästä jotain.

Just my 2 c...
Avatar
#93 • • . Guest

Nähdäkseni täälläkin puitiin yleisiä asioita, jotka koskettavat muitakin tapahtumia yhtä lailla kuin UMF:ää.



yleistäminen on perseestä. ongelmat ovat yksilöllisiä ja tapauskohtaisia, ja varsinkaan kukaan joka ei ollut edes paikalla ei voi tietää mikä siellä mätti. vai onko muassamme joku meedio? jos on, niin sille olis töitä.. ja paljon.

eiköhän sen yleisen keskustelun paikka ole clubs & eventseissä, ja past eventseissä annetaan palautetta. näin olen ainakin ymmärtänyt. minä ja varmasti myös muiden tapahtumien järjestäjät toivoisivat että palautetta antavat henkilöt ovat myös olleet paikalla. tämä on mielestäni loogista ja kohtuullista.

voisin minäkin antaa palautetta. esim. screen-klubille, jossa en ole MILLOINKAAN käynyt. mun mielestä se oli ihan perseestä koko homma.

miltä tämä teidän mielestänne kuulostaa? mä, joka en ole edes vilkaissut sisään, IKINÄ, haukkuu koko tapahtuman lyttyyn. loogista? no ei todellakaan. siksi voittekin unohtaa ton edellisen kappaleen koska mulla EI VOI OLLA MINKÄÄNLAISTA KÄSITYSTÄ SIITÄ, MIKÄ SIELLÄ ON OLLUT MEININKI. niinkuin ei myöskään voi UMF:fista niillä jotka eivät siellä olleet.

tai, toinen hypoteettinen mutta kokemuksiin pohjaava esimerkki:

ovella on sadan metrin jono joka ei liiku juuri lainkaan. ongelma voi olla esim. jengi kiilaa jonon ohi, narikka ei vedä, lipunmyyjä on ekaa päivää töissä tai ei mikään näistä. ennenkuin te olette itse menneet sen lipunmyyntipisteen ohi te ette voi tietää mikä on vikana. sen jälkeen, tiedätte paljon enemmän. kuten esimerkiksi sen että lipunmyyjällä ei ole vaihtorahaa lainkaan ja jengi kaivaa hiluja ja lainaa kolikoita kavereiltaan. onhan näitä nähty...
yleistäjä jonon perällä valitsee todennäköisesti ensimmäisen.

kritisoida saa, haukkuakkin saa jos on aihetta. mutta ensin pitää olla varma siitä, mitä on tekemässä. yleistämällä ja olettamalla menee aika nopeesti pöpelikköön. eikä semmoinen keskustelu auta yhtään ketään, vaan ainoastaan sekoittaa faktan ja fiktion. ainakin niiden päässä jotka eivät olleet paikalla.


eli ANTAKAA PALAUTETTA NIISTÄ BILEISTÄ JOISSA OLETTE OLLUT!!!
ja tää oli tietysti käsky. past eventseissä kirjoitetaan nykyään luvattoman vähän.


toivottavasti tämä nyt selvensi jollekkin jotain.


ugh!
Avatar
#94 • • Toma Guest
. sulla on pointtia, mutta sun asenne on ollut vähän väärä. Sanon tän kaikessa ystävyydessä, mut sun kandeis hieman miettiä miten foorumeille kirjoitetaan. Tää ei oo sama asia ku joku tulis päin naamaa dissaamaan sun duunia, vaan täällä tosiaan asioista keskustellaan myös ihan yleisellä tasolla.

Henkilökohtaisuuksiin ei ikinä kannata mennä netissä, se kun on mahdotonta ja onnistuu vain antamaan itsestään huonon kuvan. Mutta UMF:issa olleena ja siitä nauttineena voin sanoa, että pääosin vaikeissakin olosuhteissa hommat toimivat hyvin, ja paikoitellen aikataulut yms kusivat. Ei mahda mitään, ja vaikka joku besserwisser tulisi siitä keskustelemaan foorumeilla, ei siitä ole syytä pahastua, that's just the way it is. Ei se sitä festaria enää mihinkään muuta, mutta ehkä saattaa saada jotain rakentavaakin irti jos pääsee sen närkästymisen yli.

Sä teit helvetin hyvää duunia festarin eteen mut sun pitää myös hyväksyä se , että kaikki ei mennyt (eikä voikaan ikinä mennä) täydellisesti, ja joku voi siitä antaa kritiikkiä. Oli paikalla tai ei. Toki paikalla olemattoman kohdalla kyse on vain perusteettomasta spekulaatiosta, mutta ei se merkitse etteikö kenellä tahansa olisi oikeutta täällä asiasta puhua. Julkinen tapahtuma, julkinen foorumi.
Avatar
#95 • • liltony Guest
Toinen tykkää meikatusta mimmistä ja toinen just heränneestä. UMF jälkimmäinen. UMF ilman säätöä ei ole UMF. Kiitos järkkäreille ja ens vuonna on toivottavasti enemmän lavoja ja enemmän säätöä, et saadaan aikaan suomen suurin past events topiikki eva:)

Hyvä .
Avatar
#96 • • ville Guest

yleistäminen on perseestä. ongelmat ovat yksilöllisiä ja tapauskohtaisia, ja varsinkaan kukaan joka ei ollut edes paikalla ei voi tietää mikä siellä mätti. vai onko muassamme joku meedio? jos on, niin sille olis töitä.. ja paljon.



Jos ajatellaan mistä tämä kaikki sai alkunsa, niin se taisi olla myöhästynyt aikataulu. Sillä onko paikalla vai ei, on lopulta aika vähän merkitystä siihen, pystyykö henkilö päättelemään aikataulun myöhästymisen syyn.

Myöhästyminen yksinkertaisesti tapahtui, enää sille ei voi yhtikäs mitään. Asiasta valittaminen ei tänä vuonna muuta asioita yhtään, ensi vuonna voi ehkä muuttaa. Asian kiistäminen on turhaa ja asian vähätteleminen riippuu täysin henkilön mielipiteestä.

Jokainen voi varmasti valita miten haluaa suhtautua siihen, että aikataulu myöhästyy. Henkilökohtaisesti kuulun siihen insinööriporukkaan, joka ei tällaisesta hirveesti pidä. Minulla varmasti on oikeus tähän mielipiteeseen, vaikka kaikki eivät ole kanssani samaa mieltä.

minä ja varmasti myös muiden tapahtumien järjestäjät toivoisivat että palautetta antavat henkilöt ovat myös olleet paikalla. tämä on mielestäni loogista ja kohtuullista.



Itse tapahtumajärjestäjänä näin asian hieman eri tavalla. Palaute on aina palautetta ja siihen on palautteen antajalla oikeus oli hän ollut paikalla tai ei.

Jos joku toinen on palautteen antamisesta eri mieltä, kuten minä olen sinun kanssasi, se ei silti tarkoita, että olen henkilönä täysin perseestä. Eikä se myöskään tarkoita, että seuraava kommunikaatioaskel on henkilökohtainen vittuilu. Toivottavasti ymmärrät tämän.


voisin minäkin antaa palautetta. esim. screen-klubille, jossa en ole MILLOINKAAN käynyt. mun mielestä se oli ihan perseestä koko homma.



Tottakai voisit ja olet siihen täysin oikeutettu.

Jos kuitenkin näin teet, olisi kohtuullista, että voisit sanoa miksi Screen oli perseestä. Tämä on mielestäni sitä rakentavaa kriitiikiä, josta promoottori toivottavasti oppii jotain. Pelkkä toteamus: "screen oli perseestä" ei taas kerro yhtään mitään kenelekään (paitsi sen, että sinä et pidä screenistä)

ovella on sadan metrin jono joka ei liiku juuri lainkaan. ongelma voi olla esim. jengi kiilaa jonon ohi, narikka ei vedä, lipunmyyjä on ekaa päivää töissä tai ei mikään näistä. ennenkuin te olette itse menneet sen lipunmyyntipisteen ohi te ette voi tietää mikä on vikana. sen jälkeen, tiedätte paljon enemmän. kuten esimerkiksi sen että lipunmyyjällä ei ole vaihtorahaa lainkaan ja jengi kaivaa hiluja ja lainaa kolikoita kavereiltaan. onhan näitä nähty...
yleistäjä jonon perällä valitsee todennäköisesti ensimmäisen.



Maksavana asikkaana mulle on lopulta täysin sama miksi jono ei vedä ja näin mielestäni asian pitää ollakin. On järjestäjän tehtävä etukäteen katsoa, että asiat sujuvat hyvin ja jos tästä huolimatta asiat lähtevät menemään päin pyllyä, on järjestäjän tehtävä korjata asia heti, kun virhe havaitaan.

Maksavalla asiakkaalla ei mielestäni ole mitään velvollisuutta käydä selvittelemään miksi jono ei vedä. Kun se ei vedä, niin ei vedä ja silloin siitä on täysi oikeus valittaa.


kritisoida saa, haukkuakkin saa jos on aihetta. mutta ensin pitää olla varma siitä, mitä on tekemässä. yleistämällä ja olettamalla menee aika nopeesti pöpelikköön. eikä semmoinen keskustelu auta yhtään ketään, vaan ainoastaan sekoittaa faktan ja fiktion. ainakin niiden päässä jotka eivät olleet paikalla.



Toivottavasti olet lukenut mun postit moneen kertaa, jolloin olet huomannut, että olen kehunut UMF:n festaria lukemattomia kertoja. Olen tainnut myös mainita, että on erinomaista, että tällaista järjestetään ja olen vielä tainnut kehua festarin tunnelmaa, joka käsittääkseni on asteella "vuoden bileet".

Kuitenkin olen kritosoinut vain yhtä asiaa, mutta jostain kumman syystä tämä yksi kritisointi näyttää vieneen (ainakin sinun) kaiken huomion.

Toivotan kaikkea hyvää UMF06:lle :)
Avatar
#97 • • Lachesis Guest


yleistäminen on perseestä. ongelmat ovat yksilöllisiä ja tapauskohtaisia, ja varsinkaan kukaan joka ei ollut edes paikalla ei voi tietää mikä siellä mätti.



Näinhän se on. Toisaalta, villen pointti on sikäli validi, ettei maksavalle asiakkaalle ole väliä mikä erityisesti mättää. Vaikka ongelmat ovat tietysti yksilöllisiä, ratkaisut saattavat päteä yleisesti. Miten myöhästyminen olisi pitänyt hoitaa? Jättämällä joku keikka väliin? Tai lyhentämällä kaikkia settejä? Olisiko muualla samaan aikaan soittaneiden artistien kiinnostavuus pitänyt ottaa huomioon näitä ratkaisuja tehtäessä? Mikä ratkaisu olisi tuottanut parhaimman asiakastyytyväisyyden pilaamatta välejä artistien kanssa? Mun mielestä aika yleispäteviä kysymyksiä.


eiköhän sen yleisen keskustelun paikka ole clubs & eventseissä, ja past eventseissä annetaan palautetta.



Toki. Jos keskustelu olisi jatkunut mielenkiintoisena ja asiallisena olisi joku moderaattori varmasti eriyttänyt sen omaksi topiciksi oikeaan paikkaan.

UMF oli mielestäni vuoden tapahtumia, eikä itseäni aikatauluviivästykset sen kummemmin koskettaneet. Kaikkea hyvää siis jatkosssa ja ensi vuonna taas!
Avatar
#98 • • Samuli Guest
mua vitutti eniten umfissa se et piti sataa vettä, now how fucked up is that? oisko voitu jotenkin paremmin hoitaa sekin juttu..

kamoon ihmiset. vittu mitä kermapersesitijuntteja tääl laukoo viisauksia. saan jo duunini puolesta tapella kuvainnollisesti tuulimyllyjä vastaan kun oon insinöörien kanssa tekemisissä. tunti sinne tai tänne, onko se nyt niin paha? meneekö siitä festarit pilalle??? kellotatko omaa elämääsi myös siviilissä? musiikki lienee kuitenkin se pääasia ilmeisen rupisesti ja kusisesti järjestetyillä umfeilla, jos siitä ei pysty nauttimaan ilman sekuntikelloa, voi jäädä kotiin vaikka asentamaan linuxia mikroaaltouuniinsa c-kasetilta.

jos ohjelma on myöhässä niin ota vaikka bisse ja istu alas, juttele kaverien kanssa ja pidä hauskaa. kyl kato ne artistit sielt sit joskus lavalle pukkaa.

mun puolesta viel kiitos umfille, paras festari tähän mennessä.

harmittaa jo valmiiksi ku joutuu missaamaan flow:n, joka ohjelmansa puolesta on ehdottomasti tän vuoden mielenkiintoisimpia tapahtumia. mut siel kuitenkin aikataulut kusee, joten ehkä parempi etten pääse paikalle. siel myös saattaa olla tungosta, joka kävisi taatusti vituttamaan. vessat on taatusti sotkettu, eikä paskapaperia ole kuin lattialla päälle kustuna. ja sit siel soitetaan jotain vitun jatsia ja muuta paskaa. ja taatusti on paska ilma, vaik mette sanois et suomi on siirtyny päivantasaajalle! taatusti myös järkkärit on ihan urpoja kun ei oo ottanu mitään ennalta huomioon. hih hih, amatöörit saatana! ei kiitos, jäisin mieluummin runkkaamaan kotiin!
Avatar
#99 • • Present Sense Guest
Asiahan on sillä tavalla, että UMF:ia pienemmänkin kokoluokan tapahtumissa voi aina sattua (ja usein sattuu) jotakin sellaista, jota kokeneinkaan järjestäjä ei pysty ennakoimaan. Järjestäjät yleensä oppivat näistä ongelmista niin, että he pystyvät ennakoimaan kyseisiin ongelmiin seuraavilla kerroilla. Tämä ei kuitenkaan sulje pois sitä vaihtoehtoa, että mitään ongelmia ei voisi koskaan sattua. Tämän luulisi olevan jo vähän tyhmemmällekin selvää, saati sellaiselle joka on koskaan itse järjestänyt yhtään mitään.

Tiedän, että kyseisenkin tapahtuman järjestäjillä on tullut vastaan sellaisia asioita, joita kukaan, joka ei ole aikaisemmin sattunut kokemaan vastaavaa (ja harva on) ei olisi voinut pystyä ennakoimaan. Sen takia tuntuu jokseenkin vaikealta ymmärtää joitakin täällä "kritiikkiä" antavia tahoja, jotka ovat ensinnäkin täysin ulkopuolisia koko tapahtumasta, ja jotka eivät voi toiseksikaan tietää ja joiden ei tulekaan tietää kyseisistä asioista yhtään mitään. Nämä asiat selvitetään varmasti ja on todennäköisesti jo selvitetty asianomaisten kesken keskustelupalstojen ulkopuolella, joten koettakaa löytää jokin parempi keino purkaa turhautumistanne jossakin muualla. Kiitos.
Avatar
#100 • • Edited Teuvo Guest
Haluaisin nyt poustata tähän mieleipiteeni festrareista (tai lähinnä niiden tässä aiemmin mainituist aspekteista), kävijänäkökulmasta, koska must tää thread antaa kieltämät hiukan erikoisen kuvan siit mist oli kysymys.

Mättäneet aikataulut näyttää nouseen yheks pääaiheeks keskustelussa. Kuitenkaan en itse havainnu et mitään ihan sietämättömiä venähtämisiä ois ees tapahtunu. Aulan ulkoilmakeikal lauantaina oli vissii koko ohjelma 1-2 tuntii aikataulust jälessä, mut mitään sietämättömiä taukoja ei esim keikkojen välis ollu, ja kaikki soitti käsiohjelman mukases järjestykses. Vieläpä hyvät keikat.

80-luvult lähtien rockfestareil käyneenä oon ehkä tottunu tylympään kohteluun tai jotain, mut eipä tää Aulan häppeningin aikataulutuskaan nyt oo sellane et innostuisin siit valittamaan. Tuskinpa oisin koko asiaa täs vaihees muistanu ellen ois törmänny täällä käytyyn (yllättävänkin) kiivaseen keskusteluun aiheesta.

Kårenil ilmeisesti myös missasin samaisena päivänä ne tapahtumat jois esiinty mainittui ongelmia. Ainkin mun ilmestyes paikalle myöhempään la-iltana hommat kulki pääsalis aivan ohjelmatietojen mukasesti.

Tungosta oli ja pitkät kaljajonot joo mut... hei: festariolosuhteis ku toimitaan ni must ny aina melkee kuuluu jo flaban hintaan pieni kaaoksen maku. E on sitä karnevaalitunnelmaa! Kylhän sitä kaljaaki sai ku jakso venata, ja jonottaes pysty jopa nauttimaan musiikkitarjonnastakin, toisin ku esim. useimmil ulkoilmafestivaaleilla.

Perjantaina Klubin ohjelma oli erinomanen. Aikatauluist en osaa sanoo koska ei ilmaantunu syytä kattoo kelloa. Loistava, erikoislaautuinen ilta! Ja hitto et oli hyvät saundit kaikil esiintyneil vaik artistijono oli noinki pitkä ja vaihteleva.

Esiintyjien kokemuksista ja tunnelmista (tuolla tai muil venueilla) en tietenkään tiedä, mut ainakin olin aistivinani näkemistäni akteista heijastuvan hyvää fiilistä heistäkin.

En nyt yhtään tarkota vähätellä pHinnin tapausta/kokemusta festareista, mut se et se täs keskustelussa hetkittäin näytetään tulkittavan kaikkien festareilla esiintyneiden kokemukseksi kyl hiukan kummaksuttaa.

Niin, ja se et osa jengist näyttää kirjottavan tänne vähä sil pohjaoletuksel et järjestäjäpäässä ei aiota mitään tänä vuon ilmenneit ongelmii huomioida seuraavii festareit suunniteltaes. Jos asia esim. on niin et työntekijöit on ollu häppeningin laajuuteen nähden liian vähän, nii veikkaanpa et se on huomattu järjestäjien paris jo PIKKASEN ennen ku kukaan kerkes asiast tänne ees suunnitella kirjottavansa. Veikkaanpa myös et kyseinen mahd. huomio mitä luultavimmin johtaa myös sen huomioon ottamiseen seuraavia vastaavia juhlia suunniteltaessa.

Minä viihdyin ainakin erinomasen hyvin, ja todistin aika monen muunkin niin tekevän. Jos huomaan viihtyväni ens vuonna paremmin niin kenties voin sillon muistaa tän keskustelun ja aavistaa sen johtuvan järjestäjäpään skarppaamisesta.