Palaamme ensi vuonna.
153 posts, 8 pages, 16,239 views
...
järjestä 2päiväiset musiikkifestivaalit joissa esiintyy n.60 aktia 14:a lavalla, ja katso kuinka helppoa se on. sitten voit tulla tänne kertomaan miten se homma pitää tehdä. siihen asti...
Tohon palkka-asiaan en ota kantaa, koska en tiedä mitä on etukäteen sovittu. Toisaalta, se että palkat on myöhässä tuskin on mitään uutta konemusiikkifestarilla ... (mutta tämä ei missää nimessä ole selitys millekään). Parasta tietysti olisi, että järjestäjä ilmoittaa etukäteen: "palkat tulee 1kk päästä tapahtumasta", ettei käy niinkuin nyt kävi. Jos palkan maksusta ei ole ilmoitettu mitään, niin IMO vikaa on järjestäjän päässä, ei sillä joka palkkaa pyytää.
...
jos järjestelyt eivät suju/sujuneet mieluisallasi tavalla, on sinulla aina yksi pätevä keino osoittaa pointtisi:
järjestä 2päiväiset musiikkifestivaalit joissa esiintyy n.60 aktia 14:a lavalla, ja katso kuinka helppoa se on. sitten voit tulla tänne kertomaan miten se homma pitää tehdä. siihen asti...
Jos sitten teet pimeenä, ni paska tsägä.
palkathan liikkuu liikemaailmassa, tapahtumissakin, aivan korrektisti kun lähettää sen 14pvä netto laskun tekemästään työstä - eikä nojaa niihin puheisiin. Sen jälkeen annetaan pari maksuhuomautusta ja viedään juttu käräjille, nolompaa se on maksajan puolesta saada luottotietomerkintä pienestä summasta.
Itse en festareilla ollut
Ei ole pakko, eikä suotavaa kirjoittaa asiasta mistä ei tiedä yhtään vitun mitään.
Ei ole pakko haalia 60 artistia 14 lavalle jos siihen ei ole resursseja ...
no, kas kun tajusit..
Tohon palkka-asiaan en ota kantaa, koska en tiedä mitä on etukäteen sovittu.
no vittuako tuut tänne avautuun. kaikki jotka ei ollu UMF:issa on tän kesän häviäjiä ja täysin jäävättyjä antamaan kritiikkiä k.o. tapahtumasta.Ei ole pakko, eikä suotavaa kirjoittaa asiasta mistä ei tiedä yhtään vitun mitään.
no, kas kun tajusit..
no vittuako tuut tänne avautuun. kaikki jotka ei ollu UMF:issa on tän kesän häviäjiä ja täysin jäävättyjä antamaan kritiikkiä k.o. tapahtumasta.Ei ole pakko, eikä suotavaa kirjoittaa asiasta mistä ei tiedä yhtään vitun mitään.
no, kas kun tajusit..
Juu. On kyl todella perseestä että "asiaan" kuulumattomat ja yleensä vielä samat naamat on aina esittämässä omia näkemyksiään miten asiat tulis hoitaa jne.
Vaikka kyseessä on yleinen keskustelufoorumi voisi välillä pitää turpaa soukemmalla.
Jos sitten teet pimeenä, ni paska tsägä.
What the man said. Sun kannattaa oikeasti hoitaa kaikki sun keikat tästä lähtien agentin kautta.
hihiphurraa, siinä oli viikon posti.
Jos kuitenkin viitsisit lukea ton mun postin kunnolla, varmaan huomaisit että noi oli ihan yleisiä asioita, jotka tuppaa aina välillä hieman "kusemaan" tapahtumassa jos toisessakin.
Tuskin kukaan on sitä mieltä, että järjestäjä on hoitanut hommat 100% jos aikataulut kusevat, kuten ne nyt ovat tehneet? ... onko se niin, että koska en ollut tapahtumassa, en siitä saa puhua? Pitäisi varmaankin itse kokea toi aikataulun kuseminen ...
Mä myönnän et annan tosi kriittistä palautetta ja voisin veikata et platinumin historiassa oon ollut varmaan yks kovimmista "kitisijöistä".
Mutta kummasti se niin vaan menee, että kritiikin jälkeen asiat yleensä muuttuu ja monet tulee sanomaan et palautetta oli hyvä saada. Kunhan vaan kritiikki on aiheellista ja järkevissä mitoissa.
Mä sanoisin et ihme kitinää kun ei saa aiheesta kitistä. Siis oikeesti.
saattaa unohtua välillä täällä foorumeiden pyörteissä että tämä interrnetti ei ole vielä aivan niin pitkällä että voisit analysoida massatapahtumia olematta itse edes kuuloetäisyydellä k.o. häppeningistä. festareilla on miljoona ja yks mahdollisuutta mennä vituiks. kuten luulis "nuorisotoiminnan" veteraanina tietävän itsekkin. vai?
tapahtumasta missä sä et edes ollu?
sä oot saanu kans täs kritiikkiä. varmasti aiheellista ja toivottavasti järkevissä mitoissa. nyt enää odotellaan niitä muutoksia..
onks sulla UMF05:stä jotain aihetta kitistä??? siis oikeesti??
kiitoksia rakentavasta ja kannustavasta kritiikistä <kumartaa>