winnie_p ja frank laittoi laatuprogea, ja
crashiltä tuli viimeisen päälle saksahittejä :)
30 posts, 2 pages, 3,835 views
Ainiin...mitä oli tarjolla Crashin setissä (tracklist??)?
EDIT: Ääh, bilekalenteri näyttää tulevien kuukausien osalta kauhistuttavan tyhjältä (vsa-tapahtumat). Ei kai teillä on mitään samantyylistä sunnittelun alla nyt loppuvuodeksi? (vink, vink!) ;)
:D:D:DOlis ainakin turisteja.
Itse kaipaan jotain "suurempaa" tällä hetkellä. Sellaiset perinteiset kemut, jossa porukka myös tanssii. Viime aikoina niitä on ollut vähissä (Illujen jälkeen).
Alle 18v jengille ei tapahdu paljon mitään (ei hiphop-bileitä eikä edes diskoja) eli nyt olis hyvä aika järkätä jotain ja Ehkä saada muutama "käännettyä". Yksi idea olisi, että järkkäis "vähän isommat" K16 bileet (tyyliin takavuosien Twilight)...yksi isompi huone/sali jossa sois esim. house/trance ja pienempi jossa sois esim. alkuillasta hiphop/drum & bass ja myöhemmin techno/electro.
Mä ainakin muistan vielä sen ajan kun olin 15-vuotias ja oikein innostunut konemusiikista. Jos silloin tässä töysän lähellä olisi ollut jotain konemusiikki häppeninkiä niin olisin varmasti kussut hunajaa. Eli jos vaasassa on kiinnostuneita alle 18-vuotiaita niin ne varmasti arvostais jos niillekin olis jotain tapahtumaa. tai mistä minä tiedän...
Elektroninen musiikki tulee joka tapauksessa joskus olemaan vanhojen ukkojen musaa vähän samaan tyyliin kuin joku progerock on nykyään. Eikä se mua haittaa yhtään.
Ehkä alkuun pitäisi saada jotain vakkaribileitä jonnekin, pienimuotoista ja leppoista joka viikottaista soittelua tyyliin D.O.M, DooBop tai Highland Pride.
Tossa on ideaa. Edes kerran kuukaudessa tyyliin kuukauden vika keskiviikko olis jo jotain.
Vaasa on mun mielestä vähän turha pieni paikka ruveta jakamaan bileitä ja musiikkia kahteen eri kastiin eli elektro/house/tekno tai trance/proge.
Ainakin musta tuntuis järkevältä että jos järkätään paikallisella tasolla jotain vähän isompaa niin siellä on sitten jokaiselle jotain (itseasiassa näin onkin toimittu ja hyvä niin). Jos lähdetään sitten yhdellä musalinjalla niin bileiden pitää olla niin isot että tupa tulee täyteen ja porukka innostuu tulemaan kauempaakin. Mut taloudelliset riskit ja resurssit taitaa tulla vastaan ennemmin kuin sellaiset bileet vaasassa toteutuu.
Ainakin musta tuntuis järkevältä että jos järkätään paikallisella tasolla jotain vähän isompaa niin siellä on sitten jokaiselle jotain (itseasiassa näin onkin toimittu ja hyvä niin). Jos lähdetään sitten yhdellä musalinjalla niin bileiden pitää olla niin isot että tupa tulee täyteen ja porukka innostuu tulemaan kauempaakin. Mut taloudelliset riskit ja resurssit taitaa tulla vastaan ennemmin kuin sellaiset bileet vaasassa toteutuu.
Musiikillisesti ansioitunut Funk Fusion oli aikoinaan hyvä, mutta ymmärrän kyllä että tuskastuminen on väistämöntä, kun porukkaa ei käy bileissä. Mutta ainoastaan jatkuvuudella voi päästä johonkin ja siksi pitäisi saada jokin viikottainen, edes kuukausittainen, häppeninki aikaiseksi. Sen jälkeen kukaan ei hämmästele sitä soundia, vaan siihen kasvetaan sisään. Sitten pitemminkin ihmetellään, jos se soundi viedään pois.
Vaasa on mun mielestä vähän turha pieni paikka ruveta jakamaan bileitä ja musiikkia kahteen eri kastiin eli elektro/house/tekno tai trance/proge.