IGLU presents electric sauna records 20.11.04 Tampere

7 posts, 1 page, 1,305 views

Avatar
#1 • • skenemursu Guest
Kiitos kaikille paikalla olleille! Komas iglu takana ja samalla mitä tod. näk. tämä vuosi iglulta pulkassa. Ensi keväänä taas jatketaan.. Kiitoksen sana tässä vielä koko iglu väelle + niille joiden nimiä en tässä aamukrapulassa muista :)

Parker (ei onnistu ilman sua), mafiapojat, Saara&Aleksi, Mixu&Linksu, team turbosound (erittäin tehokasta), kaikki artistit jotka olette soittaneet iglussa - kiitos teille fiiliksestä!, blondimme kati&martina, eva, sohvi, (miiro, juha, jarkko, mikko - screen&printtit), Okiru, MikkoA, juuso, Siskokset Luotonen, Kata, Roberts jengi, Ville Lope, Guide, Woop & Konsortio, Jykylä & sunfx, Stefu&jarppa, Electric Sauna porukka, Sergei, Hessu, eko, jalluvaari jne....

mursu vaipuu hetkeksi talvihorrokseen ja yrittää päivitellä sivuja taas niin että saisimme kuvia kaikista aimmista tapahtumista... Helmee :)

http://www.iglu.fi
Avatar
#2 • • Sanyo Guest
We don't need no education!

HUH HUH! Hyvä että sormet liikkuu... Tuli ehkä riehuttua taas vähä liikaa. ;) Melko mieletöntä! Ihme sakkia...ja PALJON! Joku muu hoitakoon sen _pakollisen_ dissauspuolen, mä en valitettavasti kykene.

KIITOS KAUNIS - meillä oli kivaa!

...ja kuka muka oli sekava? Pahoittelen...en muistanu nukkua :excellent:
Avatar
#3 • • whuf. Guest


...ja kuka muka oli sekava? Pahoittelen...en muistanu nukkua :excellent:



Hahaa :D Itellä vähän sama fiilis. Univelkoja sen verran... mm. edellisenä päivänä 28h hereilläolo. Mut hyvät bileet :hearts:

Kiits
t. Matti/Avanto
Avatar
#4 • • Tontsis Guest
Mä en muista mitään muuta kuin, että maksoin kaverin ja itseni sisään. Olikse Darude hyvä? : )
Avatar
#5 • • Sanyo Guest

Mä en muista mitään muuta kuin, että maksoin kaverin ja itseni sisään. Olikse Darude hyvä? : )



No johan tuossa on yhelle illalle... ;)

Oli se! :D
Avatar
#6 • • juju Guest
kiitos munkin puolesta :)

älyttömän kiva ilta kaikin puolin, oli mahtava fiilis soittaa ja tanssilattian puolellakin oli hauskaa :D darude oli todellakin positiivinen yllätys!

keväällä sit taas!
Avatar
#7 • • drS Guest
iglun jälkeen sain kenkää 18:sta bändistä, vaimo haukkui, koira ei tuntenu ja aamulla lapset itkivät.