1) Kämmätty mainostus, ja 2) Blaze.
mainokset tuli tosiaan vähän myöhässä....ja blaze ja sen asiakaskunta, ehkä sitten niin. (énivei kaikki ovat aina tervetulleita roskaclubille ja se on kaikille.) viralliset loppuläpät antaa varmaan hahmo :cool:
Kun bileitä aletaan mainostaa noin viikko ennen tapahtumaa, ei kannata odottaa, että jengi ehtii kiinnostua bileistä tarpeeksi paljon hankkiakseen jonkinlaisia teemakuteita tai ylipäätään tullakseen paikalle.
true............. flyerit myöhästyi, sille ei voi tässä vaiheessa enää mitään... :right:
Ja sitten Blaze. Tässä paikassa on sama "etu" kuin muissakin keskustan mestoissa, eli tietty määrä yleisöä tulee lauantaisin aina paikalle. Tämä massa on vaan niitä baarin vakioasiakkaita (Blazen tapauksessa hiphoppareita), jotka vähät välittävät mistään teemasta, oli se sitten Phonour, Roska tai mikä vaan. Tällä kertaa tuo massa muodosti tosiaan sen 95% koko yleisöstä, ja tosissaan pukeutuneet tyypit tunsivat itsensä lähinnä friikeiksi. Fiilis oli siis täysin sama kuin Blazen peruslauantaina, mitä nyt musa poikkesi hieman vakioräpistä. Ero viimevuotiseen Ilokiven roskaklubiin oli aivan helvetin iso, ja jos tämä bilekonsepti päättää jatkua Blazessa, ei tarvitse ainakaan toista kertaa vaivautua paikalle.
Ite huomasin kanssa sen että teemassa ja hengessä mukana ollutta possee ei niin paljon ollut kun viimeks ilokivessä... siellä sai nauttia neonvärien ihanasta antiharmoniasta :hah: mun mielestä paikka oli todella hyvä mutta tosiaan se että ihmiset ei ollu ehtiny sisäistään tota roska meininkiä...paitsi jotkut!!! :cool: ite en räpistä tykkää plus se ei mielestäni sovi roskaklubille! vaikka hyvinhän tää yks dj soitti ei siinä midiä......... mutta eiei, ei roskassa. rispektit sille jäbälle kuitenki että tuli soittaa ja sillee..
Juuri kun olin meininkiin kyllästyneenä poistumassa ovelle, kuulin topless-kisan spiikkaajan kuuluttavan, että kisa on peruttu, koska yhtään osallistujaa ei löytynyt. OMG. Stop the press. Tosi iso ylläri.
Se spiikki oli kuulemma aikamoinen huumoripläjäys, ite en sitä nähny kun soitin toisella puolella... mutta odottiks joku oikeesti että sinne menee mimmit näyttään tissejä. :scared: :laugh: oishan sinne siis voinut mennä mutta eipä löytyny osallistujia... aika roska meninki.
Mun mielestä meininki oli paikoin suurenmoinen, niinkun pitääki! :happyroll: tää blazejuttu nyt saatto olla nihkee tai ei, mun mielestä se oli ihan hyvä juttu..
muuan illan aikana soitettu biisi:
duck tales - tunnari
puppidubbidubi duppappa 90's joku purkka yyh
dj bobo - jotain
jimmy dean - troll
look twice - move that body
bye bye baby
jotain ihme venäjäjuttua
hausmylly - joku
ja paljon muuta :panic: :hah: :hearts: :right:
......mulla oli ainakin aivan superhauskaa ja vaikkaan että oli monella muullakin! iso käsi dj ERI-T ja dj ULOS-T :laugh: ai tzast laaaaav juu
Roska is a state of mind. etsikää hyvää musiikkia piristämään elämäänne koska sitä löytyy, kunhan vähän jaksaa hakee... tietyt populaariradiokanavat saattaa sukkailla aika pahasti välillä, joita jotkut oikeesti joutuu kuunteleen töissä..... not me. skipidiveinäu ja mukavaa jo alkanutta viikkoa :cool:
o/