Rauta @ Acapulco 24.09.2004

14 posts, 1 page, 1,674 views

Avatar
#1 • • Jukka I Guest
Mesta oli juuri niin syvältä kuin odotinkin. Perusjuottolasta ei saa teknoluolaa kirveelläkään, saati sitten muutamalla verkolla ja muovilla. Tanssilattia muistutti ruotsinlaivan diskoa ja pylväät sen keskellä rikkoivat koko alueen.

Tukkoisesta Cerwin-Vega-äänentoistosta voi nauttia himassakin. En tiedä muista, mutta ainakin itse tykkään nauttia (mättö)teknonikin edes alkeellisen puhtaan PA:n kautta.

Kaikesta huolimatta, teknon ystävänä suuri hatunnosto tämänkin genren nostamisesta taas maailmankartalle. Paikka vain vaihtoon niin hyvin menee.

Tänään Siperiassa toivottavasti paremmalla menestyksellä.

Disclaimer: olin tapahtumassa selvin päin.
Avatar
#2 • • Tres Guest

Mesta oli juuri niin syvältä kuin odotinkin. Perusjuottolasta ei saa teknoluolaa kirveelläkään, saati sitten muutamalla verkolla ja muovilla. Tanssilattia muistutti ruotsinlaivan diskoa ja pylväät sen keskellä rikkoivat koko alueen.

Tukkoisesta Cerwin-Vega-äänentoistosta voi nauttia himassakin. En tiedä muista, mutta ainakin itse tykkään nauttia (mättö)teknonikin edes alkeellisen puhtaan PA:n kautta.

Kaikesta huolimatta, teknon ystävänä suuri hatunnosto tämänkin genren nostamisesta taas maailmankartalle. Paikka vain vaihtoon niin hyvin menee.



Kiitos palautteesta. Vielä iltapäivällä
koko homma näytti kaatuvan niskaani,
mutta ainakin oma fiilis oli siinä puolen
yön tienoilla katossa, ja muutamalla
tutullakin tuntui olevan hauskaa :)

Olen samaa mieltä siitä, että lähes
mikä tahansa muu mesta toimisi
tälle konseptille paremmin, mutta
joskus on pakko tinkiä puitteista ja tyytyä
siihen mikä on saatavilla. Mielestäni lattian
puoli oli kuitenkin ihan ok, vaikka soundi jättikin
loppuillasta toivomisen varaa.

Venue-ehdotuksia otetaan vastaan -
Rauta on tullut jäädäkseen.
Avatar
#3 • • Timce Guest
Rytmii, toistoo/luuppi...parasta tanssimusiikkia mitä maa päällään kantaa, näin niinq vähän överi hehkuttaen. Helvetin hyvää musiikkia ja tanssilattialla tuli viihdyttyä...Olihan toi vähän pub, mutta ei mua ainakaan haitannut. Kodikkaan karu. Lisää lisää!!
Avatar
#4 • • A-E Guest
Musa, dj:t ja seura oli aivan hiton hyvää. Mesta, henkilökunta, wc:t ja jopa äänentoisto oli kyl aika skeidaa. (Silti oli todella hauskaa, koska kyllä nyt aina techno selvinpäin voittaa kännit perus juottolassa vaikka paikka olisi mikä)

Suuret kiitokset Tressille ja muille järkkäreille technon tuomisesta takaisin maailman kartalle. Kiitokset myös illan dj:lle (soittivat kyllä sellasta shittiä että..paljon oli tuttuja levyjä vuosien varrelta).

Nyt täytyy vain toivoa, että Rauta löytää uuden venuen ja jatkaa loistavan musiikin tarjoamista ihmisille jatkossakin.
Avatar
#5 • • pakana Guest
Hyvää huomenta!

Tuun salettiin uudestaan.

En kai sit tiedä bileistä enkä teknosta mitään kun viihdyin... olut oli kylmää ja kalju setä groovas.
Avatar
#6 • • unik Guest
Ai prkle kun kuulosti tekkno hyvältä. Mukavasti uutta ja vanhaa sekaisin ja muutamia tosi helmiä tuli kuultua. Meinas tulla ihan tippa silmään, snif.
Mielestäni paikka yms toimi paremmin kuin odotin eli en valita. Henkilökunta oli ystävällistä, musiikki oli rautaa, paljon ystäviä ja tuttuja, maastoverkkoja ja pari bisseä. :)

Ai niin...unohdin kysyä et mitä se proge on?
Avatar
#7 • • kilobitti Guest
aina pitää valittaa (tm)?

+Paikka oli mun mielestä varsin hyvä. Suht pieni koko teki fiiliksestä varsin intiimin, ja hengailu- ja tanssialuetta oli riittävästi.
+musiikki oli loistavaa, välillä laukkaili aika pahasti mut neljän dekin äärellä voi antaa aika paljon anteeksi
+henkilökunta oli mukavaa ja palvelualtista.
+mukavia ihmisiä
-ihmisten tapa käyttää tanssilattiaa kulkuväylänä.
Avatar
#8 • • hiski Guest
Oltiin pikavisiitillä, koska nukkumatti houkutteli vahvasti leffan jälkeen sänkyyn, mutta se hetki kun viihdyttiin, musa oli herkkua ja ilmapiirikin nice! Oli kunnon torikokous taas - miljuuna tuttua =)

Siistii, jos stadissakin alkais vakkarina tulee teknoa pitkästä aikaa taasen.. More this shit!

ps. sisääntulossa oli sopivasti industriialihenkeä, kun työmaa-aitojen välistä ovelle ja taustalla Kampin rakennushässäkkä.
Avatar
#9 • • l'aubergine Guest
Nasta meininki ja hyvää musaa. Vähän jäi kaivelemaan aikainen poistuminen, tanssilattiallakaan ei ehditty pyörähtää. Ensi kerralla tappiin asti :)
Avatar
#10 • • Jukka I Guest
Offtopic.

aina pitää valittaa (tm)?


Mistä asti rehellinen, asiallisesti esitetty kritiikki, jonka vilpittömänä tarkoituksena on kehittää asioita eteenpäin, on ollut "valittamista"?

Ei voi olla niin vaikea hyväksyä, että tässä keskinkertaisuuksiin tyytyvien maailmassa on olemassa edes 5% ihmisiä, jotka vaativat hieman enemmän, ja tuovat sen myös julki.
Avatar
#11 • • Tres Guest

Offtopic.
Ei voi olla niin vaikea hyväksyä, että tässä keskinkertaisuuksiin tyytyvien maailmassa on olemassa edes 5% ihmisiä, jotka vaativat hieman enemmän, ja tuovat sen myös julki.



Tästä olen aivan samaa mieltä,
ja esim. nyt antamasi palaute
oli nähdäkseni ihan asiallista, kiitos
siitä.

Osalle epäkohdista tullaan tekemään
jotain jo ensi kerraksi, osalle
myöhemmin ja itse venue tulee
sekin vaihtumaan jollakin aikataululla,
mutta ainakin tämän kauden jatkamme
Acapulcossa ja yritämme ottaa tilasta
kaiken irti resurssien rajoissa.
Avatar
#12 • • pakana Guest
...nii eihän tota kaljun sedän settiä vaan tullu piuhalle?

Oli harvinaisen inspiroivaa takomista... saa linkittää vastaavaakin matskua jos md jäi himaan :)
Avatar
#13 • • Jukka I Guest

Venue-ehdotuksia otetaan vastaan


Gloria, Ravintola Kaisaniemi ja Stella Star ovat paikkoja, joissa teknompia kekkereitä on järjestetty mielestäni varsin onnistuneesti.

Oma suosikki olis ehkä Gloria tilavan tanssilattiansa ja järkevän arkkitehtuurinsa ansiosta. Dokaus/pousaus/sosialisointitilat ja tanssitila on Gloriassa erotettu hyvin toisistaan, jolloin ei synny läpikulkuliikennettä tanssilattialla eikä keskustelukumppanille tarvitse huutaa sadan desibelin yli.

Rose Garden olis tietysti paras, mutta se lienee jo buukattu täyteen? Toisena kysymysmerkkinä tietysti rankemman teknon soveltuvuus paikan yleiseen linjaan.

Mocambo ei ole paikkana erityisen tekno (ainakaan ilman raskasta dekottelua), mutta muuten mielestäni erinomainen. Dommallakin on teknobileitä järjestetty hyvällä menestyksellä, mutta sen nykytilanteesta ainakaan mulla ei ole hajua.

Hakaniemenrannan resonoivia purkkeja sekä Vanhaa soisi vältettävän kuin ruttoa. ;)
Avatar
#14 • • Tres Guest

Venue-ehdotuksia otetaan vastaan


Gloria, Ravintola Kaisaniemi ja Stella Star ovat paikkoja, joissa teknompia kekkereitä on järjestetty mielestäni varsin onnistuneesti.

Oma suosikki olis ehkä Gloria tilavan tanssilattiansa ja järkevän arkkitehtuurinsa ansiosta. Dokaus/pousaus/sosialisointitilat ja tanssitila on Gloriassa erotettu hyvin toisistaan, jolloin ei synny läpikulkuliikennettä tanssilattialla eikä keskustelukumppanille tarvitse huutaa sadan desibelin yli.

Rose Garden olis tietysti paras, mutta se lienee jo buukattu täyteen? Toisena kysymysmerkkinä tietysti rankemman teknon soveltuvuus paikan yleiseen linjaan.

Mocambo ei ole paikkana erityisen tekno (ainakaan ilman raskasta dekottelua), mutta muuten mielestäni erinomainen. Dommallakin on teknobileitä järjestetty hyvällä menestyksellä, mutta sen nykytilanteesta ainakaan mulla ei ole hajua.



Mikään mainituista tiloista ei valitettavasti
tule kysymykseen, eri syistä.