Mielestäni nää bileet oli kyllä iha loistavat ja mun mielestä Sailor's pub oli kuiteskin laivan veto naula (Varmaan koska House on mun musaa :hearts: ).
Mentiin sinne joskus 12:a maissa ja iskettiin kopppa kaljaa tanssilattialle ja jorattiin menee :D
Oli kyllä iha Jees kuulla hernan myös kun hän meni päälli oakie:in jälkeen ja alotti Özgur Can - Weightless mielestäni se oli.
Oakin settiä en kyllä sietänyt katsoa kun 15-20 min, se oli aika surkeeta menoo musiikkipuolisesti.
Mutta täytyy myöntää että b2b set kakkos päivänä oli aivan huippu meinikiä paitsi sillon kun chris liebing kaatui soittimien päälle ja tuli lyhyt katkasu hehe. Sain kuulla myöhemmin että Beyer ja Marco oli saanut pitää hänestä kiinni kun hän miksasi koska se oli niin vitun jurrissa!! hehe
aika kivaa koska ne miksas iha vitun hyvin muuten(Tai ehkä olin ite aika hyvässä kaasussa :cool: ). Miksaus pelas mutta ei vissiin tasapaino :) :excellent:
Olen vissiin missanut yhden näistä mondaybaarin juhlista ja täytyy sanoo että ei se haittaa ikiniä ketä soittaa 3-6 välillä päivällä mainstage:ssa niin siel on aina semmonen sairaan hyvä meno! Mä epäilen vähä että se on se ekan illan ryyppääminen ku menee monella överix ja kun on saanut nukkua muutaman tunnin ja jysäri ei oikeen viel oo päässy painamaan päälle ni porukat joraa meneen kahta kauheemmin!
Joo ja Lucia risteily pitäis vissiin sit olla seuraava kerta 9-10 joulukuuta!
Line-uppia ei oo vielä kyllä paljastettu.. .
Tässä ruotsalaisten klubbaajien mielipiteet.. . .. .
http://thetribe.info/forum/index.php?s=2f1c5daa4b1f1c8a995cb8771de6a4d1&act=ST&f=4&t=3837&st=100