162 posts, 9 pages, 14,940 views
Mä olin täs pitkin viikkoo parissa palaverissa suunnittelemassa hommia. Ihan jees pössis oli tulossa ja fiilikset korkeella.
Tulin sit kaapelille aika aikasin ja tietysti VIP -portin kautta. Kävin siin toimistolla moikkaamassa päävastuullisia ja oli ihan jees fiilikset. Ihan ekana mä tietysti menin pressitiloihin kun sieltä sai vähän virvokkeita ja pääsin netskuun. Vaihdoin pari sanaa ulkomaisten jannujen kanssa.
Sit menin vip -tiloihin. Kylmää siideriä tuli juotua ja pelasin vähän pleikkarii. Nick Warren tuli sit siihen ja vaihdettiin pari sanaa progemusiikin tulevaisuudesta. Oli ihan jees pössis.
Kävin tsiikailee eri areenoita ja tietysti kaikilla backstageilla piti käydä. Ainahan ne parhaat bileet on siellä ja niin tälläkin kertaa. Juomaa riitti ja meno oli tosi jees.
Kävin vaihtaa kans valosuunnittelijan kanssa pari sanaa. Annoin pari ideaa ja tietysti niitä diggattiin.
Staffcateringpalveluihin tuli myös tutustuttua. Safka oli jees ja ilmainen siideri kelpasi.
Loppuilta tuli sit kierrettyä paikasta toiseen. Onneks mulla on VIP -passi niin pääsin kaikista ovista mist tavalliset pulliaiset ei päässeet. Ei meinaa tarvinnut ryysiä tavisten seurassa.
Mut joo, ensvuonna uudestaan. Ja tottakai VIP -passilla.
Hahaha hitto sun kanssas. Koskas kuvia nähtävissä? Olin näkevinäni sut
kameran kanssa liikkeellä.
Hesarin kulttuuritoimitus
Maamme virallinen kulttuuriauktoriteetti onnistui sitten ignoroimaan täysin Koneiston samalla kun erään kotimaisen panimon blingbling-räp myynninedistämistempaus sai huomattavasti palstatilaa. Syynä tähän lienee se, että kun sponssina on SubTV (Alma media) niin tapahtuma ei ole SanomaWSOY-maailmassa kulttuuria. Näin meillä Suomessa, vapaan lehdistön luvatussa maassa.
Hesarin kulttuuritoimitus Syynä tähän lienee se, että kun sponssina on SubTV (Alma media) niin tapahtuma ei ole SanomaWSOY-maailmassa kulttuuria. Näin meillä Suomessa, vapaan lehdistön luvatussa maassa.
Joo todellakin ihmettelin suuresti että miksei sunnuntain hesarissa näkyny pahemmin koneistosta juttua - selvisi nyt syykin siihen. Go hesari! :scared:
+ Ellen Allien Hänen kannattaa stikata levynpyörittämiseen, sillä hänen artistialbuminsa Berlinette on paska, kun taas lauantain Koneistosetti :heart:
Ellen Alien
Pari tuntia meni kuin siivillä eturivissä. Oiva loppukaneetti parhaille Kaapelikoneistoille tähän mennessä."
KYLLÄ, parhaat kaapelikoivennostajaiset tähän mennessä.