Koneisto Red Bull DJ Picnic @ Kiasma Stage

16 posts, 1 page, 2,445 views

#1 • • Edited Gnizhak Guest
Keskiviikko 11.8.2004:
Jeps, kun tulin mestoille soitteli De Souza jotain makoisia house/elektrohousejuttuja ihan loppupuoleltaan, sitten alotteli mosaik sellasella teknolla ja progeilulla tjsp. ihan ok settiä, mutta se sade karkotti kyllä lopussa aika tehokkaasti kaikki pois kuuntelemasta. Sen psykejannun esiintyjänimeä en tainnut kuullakaan missään vaiheessa, mut tuli monta pirteetä psykebiisiä, jotka yllätti mut positiivisesti. Ois kiva kuulla kuka vielä oli soittamassa ekana.

Itte oli kiva soitella kun jengiäkin tuppas lappaamaan paikalle. Tracklistin tunkkasin tonne dj-setti-topicciin chartsiin, jos nyt jotain kiinnostaa. Kiitos kavereille ja kaikille muille, ketkä jakso tulla kuuntelemaan. Bunuel ja Fat Beat Sound System rokkas kyllä huolella, mainio show etenkin se juoksubiisi ja Aarre Saaren soolo! Myös Hossni veti aika kovaa shoussa. Borzinin melkeenpä missailin kun siirryin bassotytsyiltamaan siitä.

Ja erityiskiitos Stagemanagerille Mikko "mute" Mantilalle, jonka läpät jeesas tota kyl mainiosti.

Torstai 12.8.2004:
Jep, saavuin heti kaheks paikalle kuuntelemaan Saminon ja Barfunkelin shouta ja mainioita raitoja istuskeluun nurmikolla. Viihdyttävä. Se Taste heitti myös ihan päteviä biisejä ilmoille siinä ja väkeäkin alkoi olemaan ihan kiitettävä määrä. Seuraava italo-duo soitteli vähän sekavasti biisejä ja alko nälkä iskemään joten päätin keräillä kamani ja tulla kotiin. Grno ja Lau jäi näkemättä, mutta toivottavasti osuu kohdalle joskus toiste.
#2 • • mosaik Guest

Keskiviikko 11.8.2004:
Jeps, kun tulin mestoille soitteli De Souza jotain makoisia house/elektrohousejuttuja ihan loppupuoleltaan, sitten alotteli mosaic (kait) sellasella teknolla ja progeilulla tjsp. ihan ok settiä, mutta se sade karkotti kyllä lopussa aika tehokkaasti kaikki pois kuuntelemasta.

Juu minähän se olin progea soittelemassa ja yleisön aloittama sadetanssi taisi toimia
liiankin hyvin ;)
Kotona sain sitten kuivatella levyjäni...

Ja tuosta stagemanagerista: oli tosi asiallinen ja mukava tuttavuus.
#3 • • genki Guest

:eek: olikohan siellä nyt sama mantila mitä mä luulen!!? :D
#4 • • pinnie Guest

:eek: olikohan siellä nyt sama mantila mitä mä luulen!!? :D

:D
#5 • • kytkönen Guest
mute on aina asiallinen :cool:
#6 • • Quu Guest

Aijjaa?
#7 • • hardikaveri Guest
ketkäs tänään on vuorossa?? :confused: ??
#8 • • sixtus Guest

Aijjaa?

:laugh:
#9 • • SAMi Guest
:cool:

onneks ilmat oli kohallaan, aurinko paisto ja jokunen ihminen eksy kuuntelemaan meiän settiä, kiitos siitä.
oli hienoa soittaa isolla lavalla (eka isokeikka), pikkasen jännitti alkuun (eka soitettu tunti ja aski röökiä helpotti).
tasten ja grnon setit meni pikkasen ohi, mutta välillä piti päätä heilutella.

kiitos koneistolle ja tietysti MC Stage Managerille :D

pari kuvaa ja klippiä.
koneisto dj piknik 120804
#10 • • crash Guest
muut artistit meni vähän ohi, mutta granon setin aikana tuli spottailtua hyviä ja tuttuja raitoja. eikä ees laukannut. :D
#11 • • Juki54 Guest
Komee soittopöytä :heart: p_06.jpg
#12 • • Paarma Guest
Ei liene kysyttävää. Tujuu shottii pukkas SAMi & B'funkel, harmikseni muita en ehtinyt jää kuulemaan. Lava oli toimiva, saundi myös. Ens kesänä vois Koneisto tosiaan pistää lavan pystyyn jo vaikka toukokuun alusta aina festareille asti, joka päivä klo 12-22, mitä parempaakaan käyttöä kiasman nurmella vois olla???

t.Lionel Richie-All Night Long
#13 • • Funkatronik Guest
Soittelu torstaina oli hauskaa, aurinko paistoi, red bull+konjakki-mix toimi, hivenen jäi kyllä hämmästyttämään "ammattimaisten" äänimiesten toiminta. Minun ja Samin sekä sitä seuraavan dj:n soittaessa soundi oli ihan kunnossa, mutta niiden virolaisten alkaessa soittamaan italohouseaan voluumit tippuivat korvakuulolta arvioiden puoleen edeltäneestä. DJ:t yrittivät tietysti kompensoida vääntämällä masterit ja kanava-gainit täysille, mutta ei se oikein auttanut. Soittajien mennessä asiallisesti sanomaan asiasta äänimiehille olivat vastaukset tyyliä "montakos olutta olet juonut?" tai "älä tule isääsi neuvomaan". Grnon setin jälkeen voluumi hyppäsi sitten kaakkoon tai jopa ylikin. Outoa.
#14 • • SAMi Guest
mun ja Barfunkelin biisilista lisätty asiaan kuuluvaan mestaan.
#15 • • grno Guest
joo volat kyllä hieman ihmetytti. viron poikien jäljiltä mikserin kaikki nupit oli kaakossa ja silti volat alhaalla ja ehkä juuri siitä syystä sitten, mene ja tiedä. gaineja tuli laskettua aika roimasti ja miksaajan piti lisätä volaa muualta mutta ei vissiin hirveesti tainnu tulla..ja yllättäen gainit nousi taas..
no ihan hauska kokemus silti :happyroll:
biisilista
#16 • • a-man Guest

Keskiviikko 11.8.2004:...Sen psykejannun esiintyjänimeä en tainnut kuullakaan missään vaiheessa, mut tuli monta pirteetä psykebiisiä, jotka yllätti mut positiivisesti.

Se olin varmaa minä sitten :roll: :happyroll:

http://www.elixiria.com/forum/viewtopic.php?t=1176