clockwork reunion 06.08 seinäjoki

19 posts, 1 page, 2,568 views

Avatar
#1 • • k1mm0 Guest
aivan loistavat bileet oli. kerrassaan hämmästyttävää, että
fiilis oli yhtä katossa kuin jokunen vuosi sitten! paljon vanhoja
tuttuja tuli tavattua... ja muutama uusikin.

aito clockwork-fiilis [tm] :D
Avatar
#2 • • geeni Guest
Oikein yllätti kyllä miten rento meininki oli. Kerhosta tietty on aika ristiriitaisia mielipiteitä, mutta eikai se fiilis oo niin paikasta kiinni :excellent:

Sitten herää kysymys.. onko jatkoa luvassa, vai jäivätkö nämä vain vanhojen hyvien aikojen muisteloksi?
Avatar
#3 • • crash Guest
eipä se meininki tosiaan ollut miksikään muuttunut. paljon tuttuja näkyili mestoilla.
Avatar
#4 • • jammyG Guest
Johan pomppas.
Avatar
#5 • • moska Guest
Oli kiva nähä teidät kaikki :)
Avatar
#6 • • MrJii Guest
Loistavat pippalot oli todellakin. Pääsinpäs eroon kahden vuoden aikaisista Clockwork patoutumista. Tanssittua tuli varpaat rakoille :D
Avatar
#7 • • wallu Guest
Joo ilman muuta tätä lisää, aivan sikamahtavat pippalot oli :D
Muuta en osaa sanoa tilaisuudesta huonoa, kun että oli aivan sairaan kuuma kokoajan :angry:
Avatar
#8 • • MrJii Guest


Muuta en osaa sanoa tilaisuudesta huonoa, kun että oli aivan sairaan kuuma kokoajan :angry:



Totta. Saunassakaan ei hikoile niin paljon kuin tuola :)
Avatar
#9 • • -=aave=- Guest
No joo. Tuli myös piipahdettua bileissä (22:00-00:00). Tuttuja oli jo siinä vaiheessa paljon, en edes ehtinyt jutella kaikkien kanssa. Terkkuja joka tapauksessa kaikille.
Sampan ja Danin setin jos joku on ottanut nauhalle, niin olisin kiitollinen.
Avatar
#10 • • DeaconX Guest
Illan kohokohta (ainakin mulle) oli Cosmon soittamat tranceklassikot...
kiitti Pertulle Binary Finarysta ym. ! :happyroll:

Tunnelma oli aivan upea, Kerholla kannattaa mun mielestä jatkaa.

Jotain jäi kuitenkin uupumaan? Osaisko "yhden ihmeen hippi" Bjuuti kertoa?
Avatar
#11 • • *angelikA reD* Guest
jep jep! mageet pippalot jälleen kerran. kuten olen itsekseni todennut, niin ikinä ei ole Clokkareissa ollut tylsää/nihkeä meininki. oli taas paljon tuttuja naamoja liikenteessä (hauska nähdä taas kaikkia) ja fiilis oli katossa niin tanssilattialla, kuin sen ulkopuolellakin. Paikkana kerho yllätti positiivisesti kuulemastani parjaamisesta huolimatta.
VELLU:TÄTÄ LISÄÄ!!! :heart: :hearts: :excellent:
Avatar
#12 • • paXe Guest
Ottiko kukaan kuvia bileistä?heti URL :cool:
Avatar
#13 • • criss. Guest
Hip heijjjjaaaaaaa!!! oli kyllä maan mainiot kemut! ei voi kyl muuta sanoa.. vanhoja tuttuja oli kivasti paikalla oli kiva nähdä!!

musapuolesta sen verran et flaikkua en valitettavasti ehtinyt kuulemaan mutta kuulemma oli ollut vallan makoisa..=)

cosmo ei petä koskaan..=) iiihhaanaa settiä tuli :heart:

sitten illan varsinainen yllättäjä sasha f b2b danny-boy...=)

sellasta settiä et HUH HUH!!! :heart: :hah: :heart:
aivan käsittämätöntä!!
tosiaan jos jollakin vain on se nauhalla niin tänne päin vaan suorin vartaloin..=)!!

toivottavasti pääsisin seuraaviinki mutta aika huonolla todennäköisyydellä.. toivottavasti Lahdessa olis samanlaisia kemuja.. no täytyy kattoo nouseeko impulset samalle tasolle..=)

kiitos ja kumarrus vellulle, flaikulle, cosmolle, sashalle ja danille

criss
Avatar
#14 • • anri Guest
Kivaa oli!
Kerho bilepaikkana yllätti positiivisesti. Etukäteen moni mulle haukkui paikkaa ja odotin jotain hirveetä, mutta eihän se niin ollukkaa! Tän kokosille bileille paikka oli just ok. Mulla ilta meni juorutessa vanhojen ja vähän uusienki tuttujen kanssa... Väliin tietysti tottakai tanssilattiaakin kulutin. Illan musiikillisesta annista parhaiten uppos Cosmo.
Avatar
#15 • • BetaFactory Guest

Kivaa oli!
Kerho bilepaikkana yllätti positiivisesti. Etukäteen moni mulle haukkui paikkaa ja odotin jotain hirveetä, mutta eihän se niin ollukkaa! Tän kokosille bileille paikka oli just ok. Mulla ilta meni juorutessa vanhojen ja vähän uusienki tuttujen kanssa... Väliin tietysti tottakai tanssilattiaakin kulutin. Illan musiikillisesta annista parhaiten uppos Cosmo.



Tuota, mikä oli paikan nimi ja missä sijaitsi?
Avatar
#16 • • k1mm0 Guest


Tuota, mikä oli paikan nimi ja missä sijaitsi?



kerho, kalevankatu 2. ihan rautatieaseman ja epstorin tuntumassa.
Avatar
#17 • • DeaconX Guest
Tunnettiin ennen nimellä DownStreet
Avatar
#18 • • e-r0 Guest
aika rietasta oli joo.
olis kiva kuulla joskus psykee näilläkin leveysasteilla. olkoot sitten ees jotain äkäistä polkkapsykee jossei muuta..
Avatar
#19 • • kosmo Guest
Oli kiva nähdä iso lössi vanhoja tuttuja ja fiilistellä vähän menneitä samalla ku joku soitti polkkaa! :crybaby:

.. cosmon setti parasta antia toki! *kiksusormi* :D

jos lisää on tullakseen, niin paikalla olen. hei vaan kaikki!



Jotain jäi kuitenkin uupumaan? Osaisko "yhden ihmeen hippi" Bjuuti kertoa?



.. no tietysti get r'dy for the shutdown system! :excellent: