Sundance @ tallinn 16-18.7.00004

22 posts, 2 pages, 3,609 views

Avatar
#21 • • kytkönen Guest

Et arvaakaan ...

Meillä oli vielä tuuria, kun riitti pelkkä venäläisten vältteleminen sen takia kun ne yritti avata reppua ... sen sijaan tutuilta pöllitiiin tavaraa mm suoraan kädestä :scared:

Ja olihan ne diilaajat & liimanhaistelija tosi jees siellä festarialueen ulkopuolella, tuli oikeen plur olo.

Mut Sun Dance festarialuetta voi ehdottomasti suositella jos haluaa elämysmatkailua :D




ai saakeli! harmillista, mulla meni kyl noi ikävät jutut ohi aika hyvin, vaikka siellä alueella samoilinkin jonkun verran. suurin osa ajasta kului kyl d'n'b sirkus-teltan takaosassa. no, näillä näkymin ei tule uutta sdmf:ää :right:
Avatar
#22 • • eemi Guest
Hauska huomata miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on samoista kemuista:)
Meillä oli kaikenkaikkiaan kiva reissu, ehkä senkin takia ettei ollut sen suurempia odotuksia musiikin ym. bilemenon suhteen. Itse vietettiin aurinkoinen lauantaipäivä vanhaa kaupunkia tutkien, syöden ja juoden edullisesti. Itse festarialueella oli parasta ihanan avoimet ihmiset. Mistä ihmeestä te niitä varkaita ja imppaajia löysitte? Poitten pyörittely varsinkin sai paikalliset bilettäjät innostumaan, mahtava vastaanotto:)

Millenium posselle kiitos hienosta Suomen edustuksesta. Toivottavasti Akinkin ilta meni hyvin, hankalasta alusta huolimatta :excellent: Pus!