Unity 10.7.........

45 posts, 3 pages, 8,315 views

Avatar
#1 • • Klabi Guest
Apua....

Täysin sanaton.

Viimeksi unityissä, kun meiningit oli Glooooriassa.

kuten jo mainitsin, täysin sanaton....


tää pelasti sateisen kesän.

:D

Kiitos ja anteeksi ;)
Avatar
#2 • • Quu Guest

Kiitos ja anteeksi ;)



Samoin.

Oli ihan hullun hauskaa. Kaikki tutut ja tuntemattoma jne...

Ehkä voisin tulla jopa toisen kerran?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!
Avatar
#3 • • Klabi Guest

Kiitos ja anteeksi ;)



Samoin.

Oli ihan hullun hauskaa. Kaikki tutut ja tuntemattoma jne...

Ehkä voisin tulla jopa toisen kerran?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!



aaaah

äijä tuli vaan kerran....


:laugh:
Avatar
#4 • • Lachesis Guest
The tunnelma (tm)!

Eikä kuumuuskaan haitannut tällä kertaa niin paljoa kuin aikaisemmin. Salissa ei tullut oltua kuin vähän, mutta "loungen" puolella tuli sellanen läjä hyvää musiikkia pitkin iltaa, että huh!

Kiitos ja näkemisiin!
Avatar
#5 • • Hugo Guest
Eka Unity Uunisaaressa, johon saatiin liput. Oli kyl hilpeen siistiiiiiiii :D
Avatar
#6 • • salaisinko Guest
Pakko sanoa, että oli täydellisyys itse :heart:

Unity saa kyllä aina kaiken toimimaan :)
Avatar
#7 • • unik Guest
Kiitos ja anteeksi :hah: Oli eri kivaa hittohemmetti.
Avatar
#8 • • plasma Guest
Kiitos.
Avatar
#9 • • Juha Vilkamo Guest
Oli kivaa juu, järjestelyt olivat tosi hyvät jne. ja alkoholi maistui. Erityisen positiivisesti jäi mieleen se safkatarjoilu joka polkas illan mukavasti käyntiin. Musa oli aika vaihtelevaa loungen puolella, joskus jotain ihan hyvääkin. Pääsalissa tuntu olevan mainio meininki mutta eipä oikein transe sytyttänyt. Odotukset siis täyttyivät: Hyvää meininkiä, mukavaa porukkaa ja hyvät puitteet bileille.


huhuu.gif
Avatar
#10 • • okiru Guest
Oli kyl kovat bileet. Seura oli kyl tän illan parasta antia jälleen. Huh! Humala, kaverit ja musa <3 Kiitos Unity-posselle mäiskeestä.

Ja jatkot :hah: Yyh just himaan tullut ja nyt vois harkita nukkumaan menoa med vörst darra ever :panic:

Lisää myöhemmin taas..

PS. ja ainiin - illan vika biisi: Lovechild - Liberta (Moonman rmx) Herran Jumala sentään :heart: :heart: :heart: :hearts: :hearts: :roll: :happyroll: :cool: :hearts:
Avatar
#11 • • kytkönen Guest
jees nasta meno vaikka toi trance ei ihan mun juttu olekaan enää! viimeks unityissä varmaan 5v sitten tai jotain...
Avatar
#12 • • l'aubergine Guest
Jep. Unityn konsepti kyllä rokkaa, mutta musa ei myöskään mua jaksanut oikein missään vaiheessa väräyttää. Itse asiassa tällä kertaa näytti paikan päällä olevan aikaisempaan verrattuna paljon enemmän ihmisiä, jotka olivat tulleet vain ihmettelemään mistä tässä koko hypetyksessä on kyse.
Avatar
#13 • • olliS Guest

PS. ja ainiin - illan vika biisi: Lovechild - Liberta (Moonman rmx) Herran Jumala sentään :heart: :heart: :heart: :hearts: :hearts: :roll: :happyroll: :cool: :hearts:


Ei varmaan ehkä ikinä kuulostanut toi biisi noin hyvältä (tai no viimeksi varmaan royal cotton clubin unityssä) :hearts: :hearts: :hearts:

Oli kyllä aivan järjettömän hienot kinkerit taas kerran, mielestäni jopa paremmat kuin viimeksi. Tuntui että tungosta oli huomattavasti vähemmän ja aivan samaa saunafiilistä kuin viimeksi ei tullut aikaan :)

Musiikillisesti taas Jack Pot, orkidean käyttämät lukuisat accapellat olivat todellista herkkua korville :hah:

Ensi kertaaan, toivottavasti se hellekin hellii meitä vielä...
Avatar
#14 • • Retro Huggu Guest
Jahas, toiset Unityt elämäni aikana ja täytyy sanoa, että ei paremmasta väliä. Plussia ja miinuksia en jaksa alkaa luettelemaan, mutta se ehdottoman tiukka papereiden kysely lautalle mennessä oli toooooodella hjuva juttu.

Hiukan kylläkin ihmetytti se tappeluntynkä siellä tanssilattialla. Olen käynyt bileissä vuodesta 1992 ja tämä oli eka matsi ikinä...
Avatar
#15 • • Quu Guest

Plussia ja miinuksia en jaksa alkaa luettelemaan, mutta se ehdottoman tiukka papereiden kysely lautalle mennessä oli toooooodella hjuva juttu.



Paskan vitut sanon minä. Itse olen tuon maagisen rajan jo ylittänyt, mutta en vain käsitä sitä minkä takia nuoremmat täysi-ikäiset eivät voi tulla. Bileet eivät siitä muuttuisi yhtään mihinkään.
Avatar
#16 • • Homegrove Guest
Mun ekat Unityt ja vitun siistiä oli kyllä. Parasta oli varmaan kaikki kaverit taas ja fiilis salissa vikan tunnin aikana. Musiikista parhaiten jäi mieleen pikku tonin setittely loungessa.

Eli kiitos ja anteeksi (humala oli taas kova). :excellent:
Avatar
#17 • • olliS Guest

Musiikista parhaiten jäi mieleen pikku tonin setittely loungessa.

Tonin setti oli kyl rok! Ja Jaakon myös, kiitos :)
Avatar
#18 • • Ana-- Guest
Kiitos, ja anteeksi.

mä kuulin muuten sen tappeluntyngän alun:

"Moi, mä oon kimmo"

"Ootsä plattarilaisia?"

"Joo."

"Mil nimel sä oot?"

"mä oon Digit.." *SMACK-CRACK-POW*

:happyroll: NO EI KAI NY OIKEESTI SENTÄÄN
Avatar
#19 • • bluefish Guest
Huh, allekirjoittaneen tän kesän unityilyavaus & homma toimi taas loistavasti. Posseakin oli kerrankin sopivasti & posse oli kerrankin sopivaa (sitä mittelöä lukuunottamatta) - ja myös ilmastointi pelitti. Libertta vei kyllä tänkin suoraan vuosien takaisiin kuninkaallisen puuvillaklupin fiilixiin. Pakko lähteä huomenna jonoilemaan..
Avatar
#20 • • JussiS Guest
Oli kyl pitkästä aikaa niiiiiiin hubaa ettei oikein vieläkään oo palautunu. Uunisaari toimii näköjään bilemestana tajuttoman hyvin, oli siistiä istuskella kallioilla bailaamisen välissä. Musa oli loistavaa, ei voinu kun hymyillä koko ajan tanssilattialla :)

Kiitokset kaikille tutuille ja erityisesti zAolle yöpaikasta :)