23 posts, 2 pages, 4,951 views
takas tampereella ja.. matkaseura oli parasta, jatkot olivat hyvät. itse bileet.. nojaa, meni ne, mutta pannuhalli oli tosi vitsi, harmitti kaikkien puolesta jotka sielä joutu soittaan. nyt nukkuun ja jotain tosi syvällistä myöhemmin.
Jussis, tosiaan tultiin sen verta myöhään et kerennyt sun settiä paljon kuuleenkaan, mutta esim magellanin pojilla nyt kusi kohtuudella kaikki, ja ne äänet oli tosi hiljasella, pysty puhuun kajarien edessä huutamatta. ah niinjoo, luukut suljettiin kahden maissa..
Oli kuulemma isoveljemme poliisi taas ...
Tuossa vaiheessa voin lopettaa tarinaan 100% uskomisen. Aina noita tarinoita liikkuu ja eipä oikeastaan koskaan ole kellekkään itselleen sattunut. *huoh*
Tuossa vaiheessa voin lopettaa tarinaan 100% uskomisen. Aina noita tarinoita liikkuu ja eipä oikeastaan koskaan ole kellekkään itselleen sattunut. *huoh*
Kävelin ravintolatilassa kuten aiemmin olen tehnyt satoja kertoja (ei tämä tapahtuma) ja yhtäkkiä minut pysäytettiin. Pysäyttäjä tunki kätensä taskuihini ilman, että minulla oli mahdollisuutta kieltäytyä tai estää toimenpidettä.
Tuota tekevät sekä poliisit että järjestyksenvalvojat.
Tiedän monta henkilöä, jotka ovat joutuneet samalla tavalla "uhriksi".
Riittikö 100%:iin?
Kävelin ravintolatilassa kuten aiemmin olen tehnyt satoja kertoja (ei tämä tapahtuma) ja yhtäkkiä minut pysäytettiin. Pysäyttäjä tunki kätensä taskuihini ilman, että minulla oli mahdollisuutta kieltäytyä tai estää toimenpidettä.
Tiedän monta henkilöä, jotka ovat joutuneet samalla tavalla "uhriksi".
Riittikö 100%:iin?
Ville, tuon sinun tarinasi uskon hyvin mutta nyt olikin kyse taas siitä kun "joku mun kaveri" oli raahattu kellariin ja riisuttu yms... ;)
Siinä liikutaan ja aika eri tasolla kuin taskujen tyhjentämisessä.
Ville, tuon sinun tarinasi uskon hyvin mutta nyt olikin kyse taas siitä kun "joku mun kaveri" oli raahattu kellariin ja riisuttu yms... ;)
Siinä liikutaan ja aika eri tasolla kuin taskujen tyhjentämisessä.
Joo, oon itekin ihmetelly sitä, etten tunne ketään kenelle näin olisi käynyt, mutta tunnen monta ihmistä ihmistä jotka tietävät että näin on käynyt yhdelle jätkälle. Vähän sama kun ettei autoa ajaessaan saa puhua puhelimeen. En oo vieläkään kuullu et kukaan olis saanu (todistettavasti) siitä sakkoa.
Tuskin järjestyksenvalvojat sitä tekevät, uskoisin että järjestyksenvalvojina esiintyvät poliisit lähinnä.
Tarkottaaks toi sun kommentti sitä et reiveihin voi mennä huumeet taskus ku ei kukaan oikeesti niit ratsaa :hah:
Mutta palatakseni tohon alkuperäiseen 100% juttuun, niin kertokaas joku mulle missä se on se kellaritila, mihin ne poliisit vie ja riisuu?
// L
Tuskin järjestyksenvalvojat sitä tekevät, uskoisin että järjestyksenvalvojina esiintyvät poliisit lähinnä.
Kyseessä oli nimenomaan järjestyksenvalvoja.
Kaapelitehtaan 'sisäpihan' aika alussa heti vasemmalta ovi, josta portaat kellariin. Siellä on tilat ja ajoluiska talon taakse mistä autotkin pääsee. Joskus jonkun yli-kiimaisen labradorinnoutajan pennun takia sinne tehtiin turha reissu (kyseinen koira vaan innokkaasti pomppi kaikkien päälle siinä sisäänkäynnillä, alas lähti varmaan kuus tai seitsemän henkee :D), mut silloin onneks virkavaltakin jaksoi pahoitella tilannetta kun keltään ei löytynyt mitään. Vaatteita ei tosin onneks joutunut riisuun, se nyt olis vielä puuttunutkin (mut siellä oli kyl huone myös oletettavaa 'tarkempaa tarkastusta' varten).