dbtl-fantsut @ Kino, Turku 11.06.2004

30 posts, 2 pages, 4,696 views

Avatar
#1 • • ullewi Guest
Kylläpä taas olikin Fantsuja ikävä.
Odotus palkittiin täydellisesti.
Mahtavaa settiä ana heitti lopussa.

Seuraavia odotellessa :happyroll:
Avatar
#2 • • skyline Guest
Sangen mukavat hipat. Olo on eri kiva.
Tuttuja oli taas tarpeeksi, kiitos juttutuokioista niille,
joiden takia istuin kerrankin suurimman osan iltaa.
Ana oli kyllä taas niin just.

-h-
Avatar
#3 • • okiru Guest
Hauskaa oli ja meikäläinen kiittää kaikkia tuttuja seurasta. :)

Oli kiva soitella ylhäällä juuri tuota loungempaa meininkii eli downtempoo ym häröilyy. Toivottavasti niille, jotka jaksoivat kuunnella, maistui meininki. Harmi, että missasin Mr a:n setittelyt :( Seuraavalla kerralla sit..

Mutt 6h unta takana ja semivirkeenä kohti Helsinkiä ja Unityä. Jatkoilla on ollut varmasti aika kieroutunut meininki x__________x
Avatar
#4 • • Juksu Guest
lil toni rok rok
Avatar
#5 • • taro Guest
Kaikille anteeksi, jotka saivat huonoa palvelua tältä tytöltä.
Siihen tosissaan oli erittäin hyvät syyt.
Ei siitä sen enempiä.
Avatar
#6 • • Homegrove Guest

Kaikille anteeksi, jotka saivat huonoa palvelua tältä tytöltä.
Siihen tosissaan oli erittäin hyvät syyt.
Ei siitä sen enempiä.



Mulle olit ainakin tosi ystävällinen aina. :confused:

Mutta mutta kommentoinpa kemuja sen verran että mr a on kirkkaasti suomen paras DJ. :hearts:
Avatar
#7 • • Lank Guest

Kaikille anteeksi, jotka saivat huonoa palvelua tältä tytöltä.
Siihen tosissaan oli erittäin hyvät syyt.
Ei siitä sen enempiä.



Mulle olit ainakin tosi ystävällinen aina. :confused:

Mutta mutta kommentoinpa kemuja sen verran että mr a on kirkkaasti suomen paras DJ. :hearts:



Joo ana rules :heart:

Ja Taina kans :)
Avatar
#8 • • rhedlund Guest
pakko sanoa että pikku-tonin setti tänään (12.6.) päiväkodissa rokkas 500% kovemmin kun fantsun setti. ei siitä sen enempää...
Avatar
#9 • • Cype Guest
Pitkästä aikaa turussa bilettämässä ja oli huisin hauskaa tällä kertaa jopa pärähtävät tekijät omalta osalta oli minimoitu loistavasti.

Orkidea tuli missattuu täysin, koska tultiin sen verran myöhässä paikalle.

Kavereille kiitokset ja välijatkoista myös.
Avatar
#10 • • murQla Guest

Kaikille anteeksi, jotka saivat huonoa palvelua tältä tytöltä.
Siihen tosissaan oli erittäin hyvät syyt.
Ei siitä sen enempiä.



kyl mä ainakin sain hyvää palvelua ja siideriä silloin kun sitä tarvitsin :)

mut mut joo kino oli komeena ja musakin oli hyvää mut ei oikein aluks meinannu päästä millään kiinni juoneen...mut loppujen lopuks oli ihan nastaa...

yläkerrassa oli kiva soitella vaikkei mun ja arin musat välttämättä ihan chillimästä päästä ollutkaan :hah:
Avatar
#11 • • dab Guest
Jeps, kivaa oli. Kiitos kaikille. :)
Avatar
#12 • • JussiS Guest

pärähtävät tekijät omalta osalta oli minimoitu loistavasti.


:)

Mut kivat oli bileet joo, vaikka vähän myöhään vasta päästiinkin paikalle. Tony ei jostain syystä ollut niin kova kuin odotin, mr a rokkas. Mut ihan suoraan sanottuna mua ainakin hieman haittas ne nelosen kamerat siellä, ei vaan viitti reivaa täysillä, kun tietää et saa katella sit itteensä hetken päästä ;)
Avatar
#13 • • upee Guest

Mut kivat oli bileet joo, vaikka vähän myöhään vasta päästiinkin paikalle. Tony ei jostain syystä ollut niin kova kuin odotin, mr a rokkas. Mut ihan suoraan sanottuna mua ainakin hieman haittas ne nelosen kamerat siellä, ei vaan viitti reivaa täysillä, kun tietää et saa katella sit itteensä hetken päästä ;)



mitä mitkä kamerat?! oon selkeesti missannu tilaisuuteni
viistoistaminuuttiseen :(
Avatar
#14 • • Zapato Guest
Taattua Fantasy-laatua eli oli überhauskaa taas :hearts:
Kiittää ja kumartaa.
Avatar
#15 • • defa Guest
Harmi ettei terassii voinu pitää auki ku tunnin mut tarviihan perunatkin vettä..Tapsa hoiti lämppäri osuuden loistavalla setillä,just niin sopivaa alkuun..Lil'Tony soitti taattua laatua rohkeasti pitäen linjan loppuun saakka heittäen väliin vanhempia ja tunnetunpia biisejä,Ana räjäytti koko keisin :hearts:
Enemmän tuli seurailtua Pinkin valosettiä ja Jennin visuaalista taidokkuutta.Aikä mahtavaa huomata miten molemmat kärsivällisesti rakensivat myös näitä osioita illan edetessä kohti huippua..tai loppua!
Tänx Vantasy bosse!
Avatar
#16 • • nenna- Guest

..tarviihan perunatkin vettä..



:hah: ..todellakin1 :scared:

Ana räjäytti koko keisin :hearts:



..samaa mieltä Ana rokkas!


..Enemmän tuli seurailtua Pinkin valosettiä ja Jennin visuaalista taidokkuutta.Aikä mahtavaa huomata miten molemmat kärsivällisesti rakensivat myös näitä osioita illan edetessä kohti huippua..!



..siin on kyl sellaset tytöt että! :king: ..ja myös erittäin taidokkaasti hoitivat osansa ;)

..mukavat kemut taasen, Kiitos faneille! ^__^ :heart:
Avatar
#17 • • miikkah Guest

Mut ihan suoraan sanottuna mua ainakin hieman haittas ne nelosen kamerat siellä, ei vaan viitti reivaa täysillä, kun tietää et saa katella sit itteensä hetken päästä ;)



Ja ennen nelosen kameroita sitten nämä muut kuvaajat. Parhaimmillaan oli kolme tyyppiä kuvaamassa tanssilattiaa, jolla oli kolme tanssijaa. Lisäksi sitten vielä still-kuvaajat päälle. Itseäni vähän ujostutti mennä siihen keskelle. Noh, paikankin nimi oli kinovision ja nelonen tosiaan paikalla, joten jos ei kameroita kestä niin olisi kai pitäinyt tajuta mennä muualle. :cool:

Toni rokkas kympillä, porukkaa oli juuri sopivan paljon ja tanssimaankin mahtui. Oikein hienoa.
Avatar
#18 • • mr.ana Guest
Kiitos Mixa&Nenna, huisin hauskat kemut jälleen kerran! Väsymys iski just (?!) ennen jatkoja,toisaalta Klubillahan tuli just viikko sitten käytyä.. Illan traklistaa siitä kiinnostuneille täältä:http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=2878&start=1260

Pahoittelut mun puolesta siitä kameramiehestä, sovin alkuillasta hänen kanssaan että ihan koko iltaa ei välttämättä ole soveliasta kuvata mutta ilmeisesti meininki oli senverran jees että ajantaju unohtui ja kamera kävi sitten pilkunkin jälkeen... Niille kenelle jäi epäselväksi MIKSI se kameramies siellä hillui, täältä lisäinfoa:http://www.nelonen.fi/unelmakamppa.

Piis&Luv,

-a.
Avatar
#19 • • da_chef Guest

Niille kenelle jäi epäselväksi MIKSI se kameramies siellä hillui, täältä lisäinfoa:http://www.nelonen.fi/unelmakamppa.



Hirveesti on päällikköjä sisustamassa, voin vain kuvitella kuin tylsiä ja persoonattomia kämppiä saavat aikaiseksi :P
Avatar
#20 • • peakin Guest
Oli kyllä taas himo nättii... :-) Edellisillan Paviaani veti kyllä hieman pakkii, mut silti... :D Tapsa ois kyllä saanu soittaa vikana ;)