IGLU! 5.6. tre

29 posts, 2 pages, 3,695 views

Avatar
#21 • • Elatek / Lauri E Guest
toipuminen näistä kinkereistä kestääkin varmaan viikon.. :D
mutta oli kyl sen arvoistakin, hullu meininki.
kiitokset.


kiitos late röökin tumppauksesta mun käteen :D OOSNY


siis mit.vit.. sori! :heart:
Avatar
#22 • • Juki54 Guest
Kuvien perusteella näytti olevan kivat pileet. Harmi kun ei päässyt paikalle :sad:
Avatar
#23 • • OCS Guest
Oli kyl pitkästä aikaa niin kipeet bileet että oksat pois. Tanssilattialta ei juurikaan pystynyt poistumaan kun hyvää settiä pukkasi koko illan. Valot toimi hyvin ja varsinkin loungen puolen dekot teki paikasta todella viihtyisän. House ei mulle yleensä maistu, mutta pojilla oli niin hyvä meininki dekkien takana että pelkästään sen takia viihtyi yläkerrassakin.
Loppua kohden j00f paukutti sellaiset setit että meinas kunto lopppua kesken ;P

Kiitokset järjestäjille ja kaikille tutuille jotka olitte mestoilla! Seuraavia Igluja odotellessa :)
Avatar
#24 • • Homegrove Guest
Se punapaitainen blondi baarityttö vois palauttaa mulle mun sydämen. :hearts:

Pirun kivaa oli, parempi palaute löytyy viikon sisällä kuvien kera Xpander.nl:stä. :)
Avatar
#25 • • jorkki Guest
Juu, oli kyl pirun hauska ilta ja kerrassaan mahtavat geggerit :hearts:
Sunnuntai menikin kärsiessä ehkä pahinta krapulaa ever :panic:

..seuraavaa IGLUA odotellessa :happyroll:
Avatar
#26 • • Loopy Guest
Perkeleen kivat kemut - parhaat pitkästä aikaa. On se kumma kuinka paljon sitä pystyy kiskomaan viinaa yhden illan aikana :excellent:

Goldenscanin ja Kuisman setit olivat eniten minun mieleeni. Mika veivasi mukavaa biittiä alkuiltaan ja j00f oli j00f [tm]

Yläkerrassa Miaun poijjaat oli liekeissä. Paikka oltiin saatu tosi viihtyisäksi, eikä musiikkikaan ollut mitenkään luotaansa poistyöntävää - päinvastoin :excellent:

7 viikkoa seuraaviin Igluihin. :D
Avatar
#27 • • R-Syke Guest
Kiitos teille kaikille jotka olitte avajaisissa!

Iglun sivut päivitetty löytyy infot heinäkuun guggaisglubin merkeissä.

Kixukarhulla on myös kuvagalleria josta löytyy kokonaista 78 kuvaa iglun avajaisista!

Hyvää kesää toivottaa!

Team: Iglu (Kixukarhu, Skenemursu, Psykepingviini, Progemammutti ja Eskimo)
Avatar
#28 • • Homegrove Guest
Juttu vihdoin ja viimein luettavissa xpander.nl:ssä party reviews osastolla. Pahoittelen omasta ja Xpander.nl:n puolesta törkeähköstä myöhästymisestä. :scared: