essence :: klubi :: turku

7 posts, 1 page, 1,032 views

Avatar
#1 • • JussiS Guest
Kiitokset kaikille ihmisille jotka tuli paikalle, toivottavasti ens kerralla teitä on enemmän :) Bileet sinänsä oli ihan onnistuneet, Okiru soitteli hienoa breiksiä ja muutkin setit vaikutti ihan onnistuneilta.

Essence palaa 15.7. taas torstai-iltaanne sulostuttamaan, kaikki silloin paikalle. :)

Essence // Jussi
Avatar
#2 • • mrt Guest
Trance kuulostaa kyllä taas niin hyvältä, että... Eikä jutuissakaan ollut mitään vikaa. Varsinainen tarinatuokio :) Muutaman lisäsidun jälkeen olisi jo ehkä ollut toisin... ;)
Avatar
#3 • • okiru Guest
Kiitos minun puolestani Jussille, Janille ja Defalle houstauksesta ja kaikille paikalla olleille tutuille juttusessioista :)
Kivaa oli soittaa, vaikka alun kämmit hieman saikin tämän juniorin hetkeksi ihmetteleen. Toivottavasti selektio oli hyvää ja ehdottomasti uudelleen milloin tahansa.

Erityismaininta kyl Defan ja John Majorin setitykselle, todella maistuvaa, hyvin vaihtelevalla progressiolla ja JussiS:n lopetusbiisi <3

Mika kiittää ja kumartaa :heart:
Avatar
#4 • • john m Guest

Kiitos minun puolestani Jussille, Janille ja Defalle houstauksesta ja kaikille paikalla olleille tutuille juttusessioista :)
Kivaa oli soittaa, vaikka alun kämmit hieman saikin tämän juniorin hetkeksi ihmetteleen. Toivottavasti selektio oli hyvää ja ehdottomasti uudelleen milloin tahansa.

Erityismaininta kyl Defan ja John Majorin setitykselle, todella maistuvaa, hyvin vaihtelevalla progressiolla ja JussiS:n lopetusbiisi <3

Mika kiittää ja kumartaa :heart:



ääh mitäs pienistä kämmeistä, tekevälle sattuu. itelläkin kesti sisäänpääsy vehkeisiin hetken pienen.
oikein maistuvaa matskua ,sopivasti vaihtelua setin aikana eikä misään vaiheessa jäänyt junnaamaan paikoileen.
jussin setti myöskin ihan kohdallaan. jos ois hieman enemmän ollu jengiä, niin bileissä ois taatusti aivan toinen atmosfääri.
mun ja defan soittelu sisälti tosiaan varsin paljon vaihtelua, defa nosti äänimaailmaa enemmänkin transella ja mä vastapainoksi hieman tummempaa niin saatiin tasapaino kohdalleen :excellent: näytt itoimivan ihan ok.
tosiaan heinäkuussa igen essence klubilla, ei muuta kuin lössi liikkeelle.

kiitoksia mikalle ja kaikille bilettäjille.
Avatar
#5 • • Kosmonaut Guest

defa nosti äänimaailmaa enemmänkin transella



Saisko defan tracklistiä? Yhen biisin nimeä kaipaisin, tuli siinä iion ja rising starin jälkeisen "vuoron" aikana..muuta en muista kun että siinä oli aika vahva melodia, satuitko soittamaa Cernin The Messagen? Se tuli ekana mieleen mutta en oo varma oliko se.

Itse bileistä mulla ei oo paljon sanottavaa, lähin pois jo puolenyön paikkeilla kun kaverin tyttöystävä halus kotiin :hah: Kivaa settiä tuli, John Majorille kiitos Airwaven Lightspeedistä ja Okirulle halvoista levyistä :heart:
Avatar
#6 • • nenna- Guest

Erityismaininta kyl Defan ja John Majorin setitykselle, todella maistuvaa..



..joop, samaa mieltä...kivoi biisei ja erityisesti IIO oli smooth :heart:

..jatkoa odotellessa
go essence!
Avatar
#7 • • defa Guest


Saisko defan tracklistiä? Cernin The Message?



Nyt täytyy kyllä lainata erästä Raumalaista lausahdusta.."Ei käryäkään"valitettavasti,mut ei se kyllä ollu message!Ilmotan jos tulee mieleen vaikka myöhemmin :)