Sven Vaeth!

55 posts, 3 pages, 5,540 views

Avatar
#41 • • JsL Guest
Täydellistä! :hearts:

Lisää Sveniä, lisää Tavastiaa. :heart:

Kiitos
Avatar
#42 • • pinnie Guest
Olipa levottoman hyvät meiningit! Loistavaa settiä. En tainnut juuri poistua lattialta :hearts:
Avatar
#43 • • cajwirman Guest
Kuvasta varmaan näkee joo mikä oli tunnelma.
Hyvää äässi sheikkausta oli kyllä. Hyvä Turku!
Avatar
#44 • • m_a Guest

Tällaisessa tilanteessa objektiivisuus taitaa olla kaukana


subjektiivisesti koettuna
oli ihan _helvetin_ hauskaa :-)

uskals soittaa viel pari rance piisiäkin (plop),
ja otti yleisönsä (plopplop)
ja yleisö otti sveninsä (plopploplop)
kyl tällä jaksaa taas ensi vuoteen :roll:
Avatar
#45 • • dixoff Guest
Pari kuvaa äijästä itse teossa täällä.
Avatar
#46 • • Juksu Guest

Kuvasta varmaan näkee joo mikä oli tunnelma.
Hyvää äässi sheikkausta oli kyllä. Hyvä Turku!



hyva turku my ass!

HYVA CAITSU! i <3 u
Avatar
#47 • • alke Guest
go suomalaiset people! :D

vaikka henkilökohtaisesti svenin vuosientakainen keikka nosturilla antoikin enemmän, ei mulla kyllä mitään valittamista tästä keikasta ole - päinvastoin olin kiitollinen että bileissä oli vain yksi dj, että ne pidettiin tavastialla ja että toi keräs noinkin paljon väkeä - ja etenkin että näytti siltä että kaikilla tosiaan oli hauskaa eikä puristipousailua paljoa joutunut todistamaan :)

koin itse eräänlaisen valaistumisen tuolla - kun rahapulan takia musiikin seuraaminen on viime vuosina hidastunut, huomasin tavastialla miten ihanan huojentunut ja viaton n00b-olo tuli kun ei tunnistanut kuin ehkä kaksi tai kolme biisiä koko viiden tunnin aikana. pitkästä aikaa.

ja mitä tähän threadiin tulee.. vaikeeta käsittää miten suuri tarve meillä suomalaisilla ihmisillä on arvostella näitä ulkomaanpellejä ja miksaustaitojaan, saatika sitten kaikenlaisia mahdollisia pieniä yksityiskohtia - kun sitten kotimaisia juustohöylätähtiä yms kehäraakkeja kiitetään vaikka mitkä asiat olisivat päin vittua.

"sven väth hukkasi punaisen langan, meni vähän tylsäksi"
vs.
"go orkidea! ihan hullun hyvää kixua!"

noin kärjistettynä ;)
Avatar
#48 • • Esa Guest
Kaikki musa on hyvää musaa, ei saa sanoa että musa ei maistu jos musa ei maistu.
Avatar
#49 • • HardS Guest

..klubi/halliteknoa olisin kaivannut enemmän, kerran alkoi pajavasara kunnolla paukkua mutta siihen se kymmenminuuttiseen jäi (silloin kun mätetään niin pitäisi antaa mennä ja kunnolla samaan tahtiin..).



näin on. kaikinpuolin oli kyl hyvä meininki. tunnelmaa <3 vähän ehkä kyllä turhan ahdasta tanssia kun jatkuvasti tuli törmättyä naapureihin.

encore oli kyllä turhan löysä :P
Avatar
#50 • • liltony Guest
alku ilta loistokamaa, juuri sitä mitä odotinkin. ehkä ois voinut soittaa pikkasen enemmän minimalistista kamaa mitä olen svenin kuullut soittelevan saksan seteillä.

lähdin mennee kun ukkeli rupes paukuttamaan, se ei uponnut.

Tavastian soundi on todella omaa luokkaansa. tila toimii muutenkin hyvin tällaisiin tapahtumiin

Kiitos Borzin ja Erkko
Avatar
#51 • • alke Guest

Kaikki musa on hyvää musaa, ei saa sanoa että musa ei maistu jos musa ei maistu.



hyvä me! hyvä suomalaiset!
kauan eläköön väkisinväärinkäsittäjien kansa ja sen tuottamat sirkushuvit! kauan eläköön viihteen ja lööppien luvattu maa!
Avatar
#52 • • markus o. Guest
oli erittäin kivaa! olisin varmaankin ollut tanssilattialla koko illan, ellei kaverini olisi välillä väkisin vienyt baaritiskille ja tarjonnut kaljaa... mua ei svenin tyylistä toiseen pomppiminen häirinnyt, siinä pysy lattiallakin sopivasti varpaillaan ja pääs hytkymään monella eri tyylillä... ja oli muuten todella mahtava saundi saatu tavastian kaapeista, lisää hyviä koko illan vetäseviä deejiitä tonne...
Avatar
#53 • • nenna- Guest

Kuvasta varmaan näkee joo mikä oli tunnelma.
Hyvää äässi sheikkausta oli kyllä. Hyvä Turku!



..kyl!

..eli pirun hyvät kemut!..nuff said.

..tänx erkko&co.

:heart:
Avatar
#54 • • da_chef Guest

"sven väth hukkasi punaisen langan, meni vähän tylsäksi"
vs.
"go orkidea! ihan hullun hyvää kixua!"

noin kärjistettynä ;)



Miten niin kärjistettynä?
Avatar
#55 • • metsis Guest
jeays. bileet missä soi ekan tunnin aikana minimal man - chicken store & matthew dear - dog days ei voi olla huonot. eikä ollu! biggup. ja tuokaa toki ens vuonna uusiks. :)