ERICK MORILLO 16.05-04

35 posts, 2 pages, 4,449 views

Avatar
#21 • • poet Guest

Jään odottamaan Morillon seuraavaa visiittiä innolla.



Ikävä nyt mainita mutta luullakseni tämä oli viimeinen Morillon visiitti Suomessa, sillä herra on ilmoittanut lopettavansa dj:n työt 2005 ja keskittyvänsä musiikin tekemiseen :(
Avatar
#22 • • oc Guest

Ikävä nyt mainita mutta luullakseni tämä oli viimeinen Morillon visiitti Suomessa, sillä herra on ilmoittanut lopettavansa dj:n työt 2005 ja keskittyvänsä musiikin tekemiseen :(



Iloksesi voin nyt mainita, että Morillo itse sanoin viime tiistain tanssi-illassa, että EI aijo lopettaa dj-keikkailua kokonaan, vaan vähentää sitä huomattavasti.
Avatar
#23 • • anton Guest

Muistaakseni Alex lupasi joskus puolilta öin kertoa jonkinlaisesta hyvityksestä, koska Eric soitti vain pari tuntia. Mitään tämän kummenpaa informaatiota ei illan aikana kuitenkaan kuulunut. Mistähän on kyse?



Mua jäi kans häiritsee tämä pikkuseikka..
Avatar
#24 • • mrt Guest
Aivan loistavaa musaa! Niin Käpältä kuin itse Erkiltäkin. Harvoin näkee jengin olevan noin mukana menossa. Mulle kolahti Junior Jackin-Stupidisco kuin leka päähän, huh huh...

Kiitos Alex & Co, seuraavia odotellessa :)
Avatar
#25 • • Mimako Guest

Mun mielestä Morillon keikoilla tunnelma on kohdallaan juuri siksi, että hän soittaa noloa musaa niiden mielettömien tribaalirynkytysten keskellä. Kaikessa kivassa on aina jotain noloa mukana, muuten se kivuus jää jotenkin etäiseksi ja tylsäksi (tähän filosofiahymiö).



Miten määritellään "nolo musiikki"? Sekä että se on kaupallista mainstream tavaraa?

Ei huh huh...

ISO hatun nosto vaan Morillolle, että hän pystyy vetämään tuollaisiakin biisejä seteissään.



niinpä,tämän"nolon musiikin" teorian mäkin haluaisin kuulla?
Morillo on kyl DJ johon ei moni pääse/pysty koskaan!



Leennyn soittaminen viimeisenä biisinä oli yllättävä ja siksi hyvä veto. En tosin kuvailisi Lennyn biisiä "noloksi" vaikka MTV:llä pyörinytkin.



Niin, minähän en ollut se, joka tässä topicissa käytti ensimmäistä kertaa adjektiivia "nolo" biisivalinnoista puhuttaessa. Mutta kyllä mun mielestä joku Whamin soittaminen, jollaista häneltä olen myös todistanut, menisi monelta dj:ltä arveluttavan puolelle. Morillolla homma toimii "yllättävänä ja siksi hyvänä vetona"!

Eli ehkä "nololla" on täällä tarkoitettu jonkinlaisia huumoripläjäyksiä, jollaisia esim. ihannoimani Digweed ei olisi ihan ekana soittamassa...

Oma lukunsa ovat tietysti nämä Morillon (tottakai) ahkerasti soittamat Subliminal-kappaleet, joissa käydään ns. suoraan asiaan. Sunnuntainahan setin aloitti kappale "I Got Pills" :laugh:
Avatar
#26 • • Mimako Guest

Ikävä nyt mainita mutta luullakseni tämä oli viimeinen Morillon visiitti Suomessa, sillä herra on ilmoittanut lopettavansa dj:n työt 2005 ja keskittyvänsä musiikin tekemiseen :(



Iloksesi voin nyt mainita, että Morillo itse sanoin viime tiistain tanssi-illassa, että EI aijo lopettaa dj-keikkailua kokonaan, vaan vähentää sitä huomattavasti.



Näin juuri. Lisäksi hän sanoi vähentävänsä keikkailua täytettyään 35, joka tapahtuu vasta vuonna 2006.
Avatar
#27 • • neito Guest


Klo 2 kyllästyin odottamaan kun ei näkynyt dj:tä ja lähdin kotiin.



Morillohan taisi juuri kahden pintaan ilmestyä paikalle...
Hyvää kannattaa aina vähän odottaa, tälläkin kertaa odotos kyllä palkittiin. :excellent:



Jep, helposti olisin odottanut vaikka kuuteen aamulla jos ei ois ollu duunia maanantaina. Ja tosiaan tiedän ettei oo dj:n vika eikä järkkärien jos kone on myöhäs (/rikki), mut en ois luopunu 20 eurostani jos oisin tienny et alottaa vasta klo2 jälkeen...

Kiva et sul oli kivaa :) , mua harmittaa...
Avatar
#28 • • anton Guest

Sunnuntainahan setin aloitti kappale "I Got Pills" :laugh:



Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. Jessica Eve - DANCIN - 2003 Remix ;)
Avatar
#29 • • catt Guest

Niin, minähän en ollut se, joka tässä topicissa käytti ensimmäistä kertaa adjektiivia "nolo" biisivalinnoista puhuttaessa. ...



niin, sillä nololla meinasin lähinnä niiden loppuunkuluneiden hittien (esim. sweet dreams ja mitäs muita niitä olikaan) tykittämistä himmeillä hehkutuksilla. ihan hyviä biisejä mutta en ihan siinä määrin niitä innostunut että jorailisin niitä kannat katossa miten muuten tuppas käymään suurimman osan ajasta! |,,/
Avatar
#30 • • Nigel Guest


Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. Jessica Eve - DANCIN - 2003 Remix ;)



Itse asiassa "Fuzzy Hair Rmx" josta breakdownit oli venytetty vartin pituisiks. :)
Avatar
#31 • • Anselmi K Guest


Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. Jessica Eve - DANCIN - 2003 Remix ;)



Itse asiassa "Fuzzy Hair Rmx" josta breakdownit oli venytetty vartin pituisiks. :)


Taisipa siinä seassa soida I got pills:sin vokaalikin looppilla... Noi looppaukset olikin jotaan sellaista taas, että ei kyllä ymmärrä miten se niitä oikeen rakenteli... välillä tuli pelkästään kolmea looppia päällekkäin ja efekti boxista naputeltua biittiä :excellent: Sitte se rakenti niistä haluamansa nostatuksen ja räjäytti paikan kerta toisensa jälkeen... :hearts:
Avatar
#32 • • anton Guest

"Fuzzy Hair Rmx"



Niinpäs olikin..
Avatar
#33 • • MikkiHiiri Guest

Noi looppaukset olikin jotaan sellaista taas, että ei kyllä ymmärrä miten se niitä oikeen rakenteli... välillä tuli pelkästään kolmea looppia päällekkäin ja efekti boxista naputeltua biittiä :excellent: Sitte se rakenti niistä haluamansa nostatuksen ja räjäytti paikan kerta toisensa jälkeen... :hearts:



Joo huomasin kanssa noi nostatuslooppaamiset. Teknisesti erittäin taidokaska
suoritusta äijältä :)
Avatar
#34 • • Pete Input Guest
Jalat paskana! Mikään ei auta... ;)
Kiitos Käpä & Erik... kumartaa ja poistuu...
Avatar
#35 • • *Linda* Guest
missä muuten kaikki kuvat, joita illan aikana räpsittiin? enkä tarkoita nyt niitä kamerakännyköillä otettuja :winkwink: