C-O 7.5.2004 tre

20 posts, 1 page, 2,791 views

Avatar
#1 • • drS Guest
:cool:

kiitoksia yleisölle, soittajille, antti tuiskulle, laitteiden ja muun säätämisen kanssa jeesanneille, aamulla siivoomaan jääneille sekä itse linksulle :) siinä vaiheessa kun väsymyksen takia meinas oikeesti huumorintaju loppua niin hilpeä päivänsankari veti kyl pointsit himaan!

syksymmällä sit kai uusiks.
Avatar
#2 • • benn Guest
Mukava oli tuttuja moikkailla, joo.

Bilefiilikset sen sijaan vähän hiipu siitä PA:sta kokoluokkaa "kotibileet" johtuen.

Ja sori vaan mun kämmisetistä, tietää tästä lähin olla soittamatta lääkepöhnässä. Ohjelappusessa kyllä luki että "Ei vaikuta koneiden käyttökykyyn" mutta näemmä ois pitäny pysyä kaukana levysoittimista :P

Sellasta.
Avatar
#3 • • mark hamilton Guest
Helvetti! Mä eksyin sinne helvetin lenkkipolku läbyrinttin totaalisesti ja löysin itseni pitkän seikailun jälkeen jonkun helvetin parkkitalon pihasta.
Avatar
#4 • • Protesti Guest
Kiitokset järjestäjille, kuskeille, jatkoille ja ihmisille jotka kestivät minua :D
Avatar
#5 • • ruoho Guest
hyvä känni :scared: :excellent:
Avatar
#6 • • jorkki Guest
Juu, oli kyllä pirun hauska ilta..
Suur kiitos kaikille, ja onnee Linksulle :happyroll:
Avatar
#7 • • okiru Guest
Humala oli aikamoinen. Seura oli mainiota ja aamun pikkutunnit kalliolla oli helmee <3

Lavatansseja suuresti odottaen!
Avatar
#8 • • Figure Guest
hmm.. joo-o :)
Tulipa taas oltua :D
Avatar
#9 • • tempest Guest
hyvät bileet oli vaikka olinki autolla :)
Avatar
#10 • • Beliar Guest

hyvät bileet oli vaikka olinki autolla :)



Ajoit taas kännissä?!? :O
Avatar
#11 • • ruoho Guest
:D :D

OOSNY!
Avatar
#12 • • Loopy Guest
Jösses mikä känni!

Mulla ei ole mitään hajua kauanko tuolla tuli oikein oltua. Kotiin pääsin kyllä, mutta en ihan omaan sänkyyn saakka. Noutaja tuli turhan nopeasti :crybaby: :hah: :excellent:

Oliko muuten Linksun promoottorikortille käyttöä illan aikana? :D
Avatar
#13 • • jellyfish Guest
Loopy tais lähtee Celicalla kotiinpäin klo 02.30 sekoiltuaan aikansa mettässä. Tais parit laatatkin lentää automatkalla Koikkariin :happyroll:

Ei vaa, ihan mahtibileet, suuret kiitokset järjestäjille. Missäs vaiheessa se Benn muka huonosti soitti. Tanssasin puolet siitä ja mun mielestä oli ihan hyvää settiä :heart:
Avatar
#14 • • Loopy Guest

Loopy tais lähtee Celicalla kotiinpäin klo 02.30 sekoiltuaan aikansa mettässä.


Käsittääkseni oltiin paikalla noin klo 23. Mihin helvettiin se kolme ja puoli tuntia oikein meni. :confused:

Kaksi-kolme kertaa kävin majassa sisällä, kävin onnittelemassa Linksua, maistoin boolia. Sitten oltiinkin jo menossa.

Jannelle vielä kiitokset niistä korvatulpista. Eipä niitä sitten loppupeleissä tarvittukaan.
Avatar
#15 • • meisi Guest
Aijaijai miten kivaa! Ei ollu hetkeekään koko iltana/yönä/aamuna ettäkö olis ollut huono fiilis, vaan hauskaa oli alusta loppuun. Musa oli parasta tähän iltaan vaikkakin tanssimaan en juurikaan malttanut..paitsi tietenkin Antti Tuiskua :heart: Liparis oli kivaa ja Loopy, sulla ei edelleenkään oo mitään asiaa tänne! :D Ovi on tuolla. Ja Okirun onni et mun vaatteet on viel ehjät :laugh:

Miksulle ja Antille kiitos ja Juhalle vielä paljon onnea!


Ps. Kallio aamulla :heart:
Avatar
#16 • • Loopy Guest

Loopy, sulla ei edelleenkään oo mitään asiaa tänne! :D Ovi on tuolla.


Hittookos tommosilla lippu-lappusilla tekee kun on kerran nimi listassa. :D

PS. Emmä mitään ovia löytänyt. :D
Avatar
#17 • • Juki54 Guest

Loopy tais lähtee Celicalla kotiinpäin klo 02.30 sekoiltuaan aikansa mettässä. Tais parit laatatkin lentää automatkalla Koikkariin :happyroll:



Hienoa Ville! Olen ylpeä sinusta! :crybaby:
Mut ihan kivaa oli itse bileissä juu.. Taisinpa saada jopa muutaman uuden tutunkin :heart:

Eli kiitosta vaan järjestäjille!
Avatar
#18 • • Elatek / Lauri E Guest
Kiitokset vaan järjestäjille ja soittelijoille, oli kivaa ja hyvää musaa.
+ jääkökkö siinä ovella
+ protestin 20-metrin "selkäuinti" :laugh: mahto olla kylmää :panic:

Taisinpa saada jopa muutaman uuden tutunkin


tjoo, taisin sullekin jokusen sanan paskaa siinä illanmittaan jauhaa.. :)

ps. linksu, tuu lunastaan toi jorden lupaama lahjas sitte jokupäivä :D
Avatar
#19 • • Protesti Guest
Missä kuvat??? :crybaby:
Avatar
#20 • • serotonot Guest
Josko nyt uskaltais jo sanoo vaikka että CUBALIBRE!CUBALIBRE! *RÖHRÖH* ...vitsivitsivitsi*röhröh*

Oli kyllä kivaa vaikka siivotessa aamulla alkoi jo usko, psyyke ja fysiikka rakoilemaan.

Kiitokset omasta puolestani ja onnea vielä Linksulle ja TIETYSTI HEI ÄIDEILLEKIN!