Millennium "impact" @ Kino

11 posts, 1 page, 1,500 views

Avatar
#1 • • Edited JussiS Guest
Kyl mulla oli ainakin ihan kivaa. Jengii suhteellisen vähän, mutta muuten homma toimi kuin junan vessa, ja paikka oli aikaste siistin näkönen. Cosmon kiksuilut oli maistuvaa, Luka oli hyvä, Miss Behavin taas ei enää ollu ihan mun juttu, mutta onneks Screenin pojat ja tytöt soitti niin maistuvaa settiä, ettei muulla väliä ollutkaan (lopetus Andy Lingin Fixationiin \o/).

Jatkot jäi väliin, kuulemma Defa rokkas, mut niin se tekee aina.

Kiitokset ja terkut tutuille :)
Avatar
#2 • • Boot Guest
Köh.

Jussi....

Nää pidettiin Kinossa....

Miten paljon sä joit?
Avatar
#3 • • JussiS Guest

Miten paljon sä joit?


Tarpeeksi :)

Kirotusvihre korjattu :)
Avatar
#4 • • Edited Bio Guest
Jeps.. Olin melkein koko ajan alhaalla. Cosmoa ja Lukaa oli kiva kuunnella. Miss Behaviniin vähän petyin, siltä tuli enemmän mättötrancea, kuin hardhousea, mut olihan hyvä setti kuitenkin (vähän vaan ihmetytti se vika biisi, heavens cry) jalat ainakin ihan puuduksissa :crybaby:

Vähän oli väkeä, etenkin screenin puolella.. mut mulla oli pirun hauskaa kavereiden kans.
Avatar
#5 • • Edited Yallu Guest
Kino tuli katsasttettua ja hyvin näytti porukka mahtuvan...
Vaikka sitä kyl oli aika vähän.. Ilta meni mukavasti, vaikka veto oli jotenki poissa. Luka ja Miss Behavin heitti ihan hyvää settiä ja jalat oli puuduksissa jo kahden jälkeen, joten mä tyydyin vaan keinumaan musiikin tahtiin..


And to the end (if you're reading this) Thank you Miss Behavin! I hope I'll see (and hear) you play again in Finland someday.. :hearts:
Avatar
#7 • • Lank Guest
Kivaahan täällä oli, itselle parhaat musat löytyivät Loungesta sekä ylhäältä. Oon vieläki väsy, nyt nukkumaan, kiitos Tommille & Co bileistä ;)

Pari kuvaa täältä!

Helille kiitos tanssi yms seurasta jatkoilla, muut oli enimmäkseen tylsii :)
Avatar
#9 • • cinnamon Guest


Helille kiitos tanssi yms seurasta jatkoilla, muut oli enimmäkseen tylsii :)


Hei,kiitos itsellesi myös! :) Olin kyllä varmaan aika tylsää seuraa,väsy ja kaikkee.... :(
Avatar
#10 • • RaisuSport Guest
kemut oli mitä mainioimmat ja mielestäni sakkia oli juuri sopivasti läsnä. screen-huoneessa tuli parhaat musakit ja siellä taisin viihtyäkin eniten. klubin jatkoilla musiikki iski ja loppupää kemuista meni tanssiessa.

kiitsat dyyd ja tommi jne :)