Vandals @ Gloria 9.4.

9 posts, 1 page, 1,341 views

Avatar
#1 • • JsL Guest
Ihmiset missä olitte?

Alkemistin missasin, mutta Sasha & Criss soittivat parasta mättöä aikoihin.. suurimman osan ajasta noin kolmelle ihmiselle.. Laakeria ei vissiin kiinnostanut paukuttaa tyhjälle salille. :sad:

Kiitos kuitenkin loistavasta technosta. :heart:
Avatar
#2 • • Apo Guest
Jeps, tyhjää oli.

Aikainen sulkeminen taisi tulla Glorian henkilökunnalta ja syyksi voisi veikata vaikka ihmismäärää.
Avatar
#3 • • Esa Guest
Henkilökunnan päätös oli tavallaan ymmärrettävä, mutta harmillinen silti. Leo ehti juuri pistää ekan levyn soimaan, kun kaiuttimet vaimenivat.

Jonkinlainen progressio musiikillisessa annissa illan aikana voisi olla jees, vrt. "soitetaan alusta loppuun rankinta pauketta mitä levypakista löytyy".

Hyvä yritys, anyway.
Avatar
#4 • • Tres Guest
Harmillista, olin odottanut näitä bileitä,
teknoa pitkästä aikaa, ja kovasti tulossa
mutta torstain jäljiltä olin valitettavasti
siinä kunnossa ettei ulkona liikkuminen
tullut kysymykseenkään. :scared:

Ikävä kuulla että menestys oli noin
huono, mutta ehkä kyse oli pikemminkin
ajankohdasta kuin siitä ettei tekno kiinnosta
ihmisiä.
Avatar
#5 • • xybo Guest
Aika oli heikko ja mainostus vielä huonompaa.. koko bileistä
kuuli vaan huhuja, harva ees tiesi milloin ja missä..

-- xybo
Avatar
#6 • • A-E Guest
Joo ei oikein mahtunut kyseiset bileet allekirjoittaneen pitkänperjantain aikatauluun.
Avatar
#7 • • alke Guest
Kyllä mulla ihan hauskaa oli sen ajan mitä mestoilla jaksoi olla, yläkerran räppisessiot tosin menivät vähän ohi kun se kotiäänentoistokamoista rakennettu saundi oli niin sietämätön että korvat hajos :/

Setti olikin sitten omaksi iloksi soittelua, pahoitteleni kaikille kolmelle (tai neljälle) ihmiselle, etten soittanut enempää Jeff Millsin ambientralleja ;)
Avatar
#8 • • Takyon Guest
Kyllähän täällä kivaa oli, paitsi että äänentoisto sanoi koko illan riksrakspoks mutta ei anneta sen häiritä liikaa :) . Kesken loppuminen ei ollu kivaa..
Avatar
#9 • • Miccael Pop Guest

Ihmiset missä olitte?
Laakeria ei vissiin kiinnostanut paukuttaa tyhjälle salille. :sad:

Kiitos kuitenkin loistavasta technosta. :heart:



...joo laakeril on vähän nuosu kusipäähän kun se on niin usein ulkomailla soittamassa...must tuntuu et se kävi sanoo niille et lopettaa ne bileet ettei sen tarviis ite hävetä ;)