Photek @ Freeform 08.04.2004

15 posts, 1 page, 1,943 views

#1 • • Jukka I Guest
Porukkaa perkeleesti ja elintila kortilla mutta hauskaa oli silti. Photekin alkupuolen tavara ei kolahtanut mutta koko ajan parani ja loppuyöstä äijä rokkas jo toden teolla. :excellent:

Eipä käy kateeks Kerman siivoushenkilökuntaa, sen verran infernaalisen sotkun sivistynyt klubikansa taas sai aikaiseksi. Lasimurskan ja juomalätäköiden seassa tanssiminen ei ole erityisen mieltäylentävää. :mad:

Läksiäis-Pepsi oli erinomaisen hyvä idea ja tuli todelliseen tarpeeseen. :heart:
#2 • • mqc Guest
Jeps. Parhaimmat bileet missä on vähään aikaan tullu oltua. Kiitos siitä photekille. Tällästä meininkiä kaipais enemmän Suomeen. Nyt ku tuli toi photekin setti kuunneltua ja tampattua alusta loppuun niin muut dj:t kuulostaa vähän laimeilta. Photek oikeesti käytti niitä levareita hienosti hyödykseen. Hauska huomio siitä miten musa voi vaikuttaa ihmiseen tai ainakin minuun on se, että kun menin tanssilattialta vähän sivumpaan ottamaan happea ja tankkaamaan nestettä, niin sitä vain väkisinki alkoi heti tamppaamaan uudestaan. Photekin setti hypnotisoi mut tamppaamaan uudestaan ja uudestaan... pelottavaa. :excellent: :hearts:

Tanssitilaa ei ollu hirveesti, mutta en antanu sen häiritä. Anto mennä vaan, ja ihan viimesen puolen tunnin aikana sitä tilaaki alko jo löytyä. Ovelta lähtiessä jaetut pepsi-x:t tuli tosiaan tarpeeseen, siitä isoo kättä järkkäreille.
#3 • • Ana-- Guest
:heart:
#4 • • Vieras Guest
Ahh, kunnon syväbassohoitoa pitkästä aikaa, loistomeininki. Lasinsiruja oli kyl vittumaisen paljon, kuten Jukka I jo sanoikin.
#5 • • kiksu-niksu Guest
HÄHHÄÄÄÄÄÄ NÄÄÄÄTTIIIIIIII!!!!!!!!
Switchenson :angry: oli ihan liekeissä!!!! Ite olin ihan puurona, ku photekki alko soittaa, mut hyvä et muut jakso tamppaa. Mut kyl se photek pisti sellasta bassolinjaa, et oli pakko parit dänsmuuvssit viäl laittaa, lahkeet vaan lepatti.
Hyvät bileet lisää näitä.
BIG UPIT koko FFR:lle ja erityisesti Simon Dangerille, rewind SELECTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
#6 • • :t:c: : : Guest
Oli kyl tykkii! Phat-eki pisti saundii melkein ku suomen vanhoina hyvinä jump-up aikoina... Paitsi pepsitytöt oli ihan ihmeissään: toi juttelee eikä juo pepsiä, outoo! <3 :D Jos mä haluun lisäaineita, ostan purkin nutra-sweetii ja imeytän sen sarveiskalvolta.
#7 • • Toma Guest

Jos mä haluun lisäaineita, ostan purkin nutra-sweetii ja imeytän sen sarveiskalvolta.

:DDD
#8 • • kiksu-niksu Guest

Phat-eki pisti saundii melkein ku suomen vanhoina hyvinä jump-up aikoina...

Joo nii joo, mikä vuos???? Mä en ollu vissiin syntyny???
Oli salee super NÄÄÄÄTTTIIIIIIIII!!!!!!!!!
#9 • • :t:c: : : Guest

Mun mielipide on parempi!!!!

(ootas mä käyn reggaan uudella tunnuksella)
#10 • • junkkaPENA Guest

Vuosi oli 1969 ja oli HIMMEEET ANAL-LUBET seinil kelaa! No mut sit mennää vaan sinne suomen jump-up aikoihin ja sehän oli sitä palttiarallaa 96-97 osastoo ET TOD OLIT SYNTYNY. Syntyny valittamaan :D

Mitäs vitun väliä sillä on jos ite diggailin sillon vitusti ja kierrettiin porukal ku ricardo kävi soitattaan!?

-PENA
#11 • • rjv Guest
oli kyllä oivat bileet. tilaa ei ollut, mutta ei se mitään. kiva että oli paljon porukkaa paikalla, ja photekin bassot repi meikäläisen kehon pieneksi silpuksi.

niin ja pisteet myös kytköselle hyvästä selektiosta ja loistavasta "rewindista" ;)
#12 • • pinnie Guest
Joo kytkis oli liekeis, "rewind"oli tiuikn :excellent:
#13 • • Quu Guest
Rewind tai ei, Kytkis oli tiukin!
#14 • • kytkönen Guest
vitunmoiset lliekkibileet ei mitää järkee pinnie bigup quu bigup everybody bigup varsinki uncle rupert joka heitti hyvää settii jatkoil vittu ohhoh ei voi sanoo enenpkäää!!

i love breakbeat boyz and girlz no järkee jeah!! boka boka!!!!

ihan kipeetä
#15 • • hullum Guest
Danke Photek!

Laatuajasta.