Pussy 20-02-04

10 posts, 1 page, 1,442 views

#1 • • :t:c: : : Guest
Olipas kivaa :happyroll:

Illan totaalisesti missanneet voi korvata jotain tilanteesta täällä. :)

Kiitos!
#2 • • genki Guest
katosit! :crybaby:
#3 • • ville Guest
no siis täällähän oli niin loistavaa, että ei paremmasta väliä :)

Tietysti sinänsä olisi ollut mukavampaa, jos ei olisi ollut näin hauskaa, sillä tällöin olisi kameran muistikortille voinut jopa tallentua jotain ... ensi kerralla pitääkin sitten ottaa parempi asenne ja tulla kuvaamaan ihan kunnolla ...
#4 • • unik Guest
DAMN!
Aivan loistavat bileet, pirun hyvää musiikkia tuli läpi koko illan. Tätä lisää mulle ja paljon kiitos.
#5 • • :t:c: : : Guest
Lisää kuvia kemuista: Nigel's photo album

Ja muistakaa tosiaan tsekata koko illan audiotaltiointi tuolta demo mixes puolelta...
#6 • • HardS Guest
kermas ei olekaan ollut koskaan näin selvinpäin näin kivaa :)
#7 • • sixtus Guest
Tuli kuunneltua toi Nigelin setti näistä kemuista ja täytyy sanoa ettei eräs taho täällä miestä turhaan etukäteen hehkuttanut ja että harmittaa kyllä vietävästi ettei tullu raahauduttua pelipaikoille :sad:
Mielettömän kuulosta meininkiä heti alusta saakka ja tuntu siltä et miehellä oli aikas persoonallinen saundi - en ainakaan itse kovin montaa biisiä ollu aikasemmin kuullu. Kun miksauskin oli vielä livesetiksi yllättävänkin virheetöntä ja sulavaa niin isot Propsit Nigelille..deem ku ei ollu todistamassa tätä :mad:
#8 • • frank Guest
kivaa oli ja mainiot juhlat, paikan päälle sujahdettiin ilman ennakko-odotuksia, ja nigel kyllä soitti viimesen päälle mainiota musiikkia (yhtään vähättelemättä teron panostusta, joka oli taattua laatua), vaikka mulla ei ollut aluksi hajuakaan kuka siellä soittelee =) kaikinpuolin onnistunut ilta, ja jos nyt jostain pitää valittaa niin olkoon se kerman miesten vessat. markan ämpärit.
#9 • • Klabi Guest
Kaikista hehkutuksista huolimatta ei päässy tulemaan paikan päälle :( :(
Ja kyllä kismittää. Meininki näytti olevan enemmän kuin kohdallaan.

Pitää vain tuudittautua vanhaan viisauteen:

"Bileet ei juhlimalla lopu"

Yeah right :scared:

Kiitos ja kumarrus nauhoituksista, pelasti mun perjantai-illan ja toi hieman iloa jo TOISIEN ihan luokattoman herkullisten kekkerien missaamiskänkkäränkkään...
#10 • • vaavu Guest
Jep jep, olin onnistunut missaamaan kaikki Pussyn aikaisemmat tapahtumat Kermassa, joten lauantainen oli mulle vasta ensimmäinen kerta! :crybaby: Hyvin Pussy tuntui istuvan Kermaan Hesperian jälkeen, ja erityisesti tanssilattialla oli aika meininki(tm). Oli kivaa taas pitkästä aikaa!