MASSIVE ACTIVITY 14.02(ASTRIX-Hom-Mega/IL, Orkidea,Auspexx)

6 posts, 1 page, 1,163 views

#1 • • nrg Guest
Aivan loistavat bileet. Erityisesti Auspexx ja tietysti Astrix upposivat ihan täysillä.

Paljon kovemmat bileet kuin mitä odotin etukäteen. Dekot oli todella hienoja, ja koko paikka sisustettu uv-maalauksilla. Eli Gloria näytti todella hienolle sisältä.

Suurkiitokset thirteen:lle! Yhtä hyviä fiiliksiä ei ole jäänyt piiitkään aikaan mistään bileistä!
#2 • • Deity-1 Guest
hei pliis kertokaa joku..

onks 18 eur tarpeeks rahaa jos menee kattoo ulkomaista superstara bändii joka ei sit soitakkaa livee, vaan deejii-keikan??
#3 • • serotonot Guest

onks 18 eur tarpeeks rahaa jos menee kattoo ulkomaista superstara bändii joka ei sit soitakkaa livee, vaan deejii-keikan??

miten niin ei soittanut liveä vaan dj-keikan?

mut itse bileisiin. Loistoa!

jos musa ois ollu vähän hiljemmal ni ois pystyny tanssii koko Astrixin setin ajan, mut noil volumeil tuli pää kipeeks.

Kivaa oli silti ja koko illan saundi oli kerrassaan helmeää.

Kiitos 13
kiitos soittajat
kiitos global trance
#4 • • Jan-Peter Guest

Arvoisa Deity-1. Astrix soitti LIVEN, ei dj keikkaa. Live varustuksiin kuului mm. 2 x syna, efekti (delay tc electronics), mikseri 16ch, pc ,sekvensseri + äänikortti. Hoidin itse henk.kohtasesti laitteet Aville.

PS. Astrix on ARTISTI, ei bändi.

Kaikkee Hyvää
Pete
#5 • • Deity-1 Guest

Astrix soitti LIVEN, ei dj keikkaa. Live varustuksiin kuului mm. 2 x syna, efekti (delay tc electronics), mikseri 16ch, pc ,sekvensseri + äänikortti. Hoidin itse henk.kohtasesti laitteet Aville.

PS. Astrix on ARTISTI, ei bändi.

herranjestas mä oon ollu sekasin siellä ;)
#6 • • jturunen Guest
Astrix räjäytti kyllä potin tällä kertaa, Auspexxin antaessa hyvää taustatukea.

Tuli tampattua sen verran tiukasti että voitin penikkataudin oikeaan sääreeni :D
(harjoituksen puutetta selkeästi)

Lisää! \o/

Kiitos Thirteen, jälleen oivat kemut, viimeksi tanssin itseni yhtä piippuun makasiineilla
Raja Ramin ja Alien Projectin tahdittamana.