Club Fantasy 13.2.2004

26 posts, 2 pages, 3,675 views

#1 • • da_chef Guest
Jee

Jee

Jee

Te ryökäleet, jotka juotitte minut, siveellisen ja kristilliset arvonsa tuntevan henkilön, humalaan, HÄVETKÄÄ!

Mutta oli kyl ihan hupia olla pitkästä aikaa humalassa, vaikka isommalla puolella aika kamala musiikki soi. No, Nessi nyt sentään pisti ihan mukiinmenevää teknoa, ja Orkideea pisti mukavaa biisiä peräperää. Siltikin annan isomman käden Siniselle puolelle, Zzompp, Mekaanikko ja Erkko soitti kyl mainiota musiikkia.

Kiitos kuuluu kaikille kautta Suomen maan.
#2 • • olliS Guest

Siltikin annan isomman käden Siniselle puolelle, Zzompp, Mekaanikko ja Erkko soitti kyl mainiota musiikkia..

Todellakin sinisen puoli oli varsin vedossa ja parhain musiikillinen anti kuultiikin loungen puolella :heart:
#3 • • DyyD Guest
Hou hou ja hauskaa oli taas eikös vaan. Tuli oltua siellä sun täällä ja erinnäisissä asennoissa erinnäisten ihmisten kanssa turisten erinnäisistä asioista. Ilta hujahti ohitse niin ettei kerinnyt ees enempiä miettimään. Kiitos jälleen Fantasyposselle. Jos eilisestä illasta pitäs jotain muuttaa, ni se oli ehdottomasti minun humalani. Kaikki muu olikin sitten kohdillaan ja tip top.

Ens kerral kans! :heart:
#4 • • RaisuSport Guest
Jestas miten kivaa oli :D
Kevät alkoi melko railakkaasti.

Voitin 3e syömällä kämmenellisen vaahtokarkkeja ilman juotavaa. Pahoittelen että feidasin jatkoilta ennen muita... Väsy alkoi olla mieletön.

Kiitos Fantsuille..!

Raisa
#5 • • Juki54 Guest
Oli hirmu hauskaa!! :D
Lattiaa tuli taas kulutettua melkeinpä koko ilta, ja kuumahan siinä tuli..

Nää oli itselle ekat Fantsut mut ei varmasti viimeiset! :hearts: :hearts:
#6 • • murQla Guest
olipas taas tsembalot... :hah:

suuresta humalatilasta johtuen muistikuvat on aika vähäisiä mut sen verran muistan että musa oli hyvää ja meininki kova :cool:
#7 • • dab Guest
Oli mukavaa. Ison puolen musiikki ei tosin pahemmin iskenyt meikäläiselle tällä kertaa, mutta yläkerta ja lounge pelastivat tilanteen. :)
#8 • • nenna- Guest
Kivaa et on ollu kivaa! :heart:

Niin meilläkin oli!
Omasta puolestani Kiitän kaikkia jotka olivat tulleet viettämään Fantsun Ystistä!
..toivottavasti kellekkään ei tullut masu kipeeksi liiasta vaahtokarkkien napostelusta :excellent:

Suurensuuri Kiitos myös apuvoimille: Kiimis,Pertti,Mosse,Maria,Phace,DyyD..ja monet muut..
Sekä deejiille:Orkidea,Eliot Ness,Zzompp,Mekaanikko,Erkko ja Vertigo
Kiitos myös Pinkille LOISTAVASTA valotyöstä! ..ja *Jennille kauniista ja makeista visuaaleista!

Kiitos myös Kino ja ILSS.
..kuvia tulossa piakkoin.
..seuraavaksi sitten 8.4.04 :happyroll:
#9 • • Lank Guest
Joo kyl kivaa oli taas :hearts: Fantasyissä :hearts: Tuttuja oli paikalla aika lailla ja meno tuntui olevan paikallaan jälleen kerran fantasymaiseen tapaan. Orkidea ja Nessi tahdittivat isoa puolta ja pitivät porukat liikkeessä, Vertigo pyöritteli yläkerrassa mukavia house raitoja ja Loungen puolellakin musa oli maittavaa, tosin se jäi tällä kertaa vähän vähemmälle huomiolle jostain syystä.

Kiitos kaikille jälleen kerran, minä ainakin viihdyin ;)

Nyt siivoamaan jatkojen jälkiä, niitä riittää, muutama kymmenen ihmistä taas sisään mahtui :D Erityinen kiitos Hannalle joka toimi emäntänä jatkoilla kun tarvittiin :) - Samoin myös Jussis:lle joka otti meidät hymyissä suin vastaan kun Paronista la iltapäivänä saavuimme Hannan johdolla sankoin ja sekaisin joukoin kotiinne :hah:
Samoin myös Juksulle jonka, luona fantasy viikonloppu vierähti sunnuntaille asti mukavassa seurassa... :heart: Nyt sitten univelkoja takasin että jaksaa taas.

Muutamia kuvia löytyy gallery osiosta. Avustajille kiitokset kuvauksista ;)
#10 • • Homegrove Guest
Oli taas helvetin hauskaa, isoja aukkoja on muistissa mutta kaikki mitä muistaa oli helvetin kivaa. Paitsi Lankin lavuaari. :D

Kiitos taas kaikille, erityisesti tietenkin Fantasyn poppoolle. :heart:
#11 • • Lank Guest

Oli taas helvetin hauskaa, isoja aukkoja on muistissa mutta kaikki mitä muistaa oli helvetin kivaa. Paitsi Lankin lavuaari. :D

Kiitos taas kaikille, erityisesti tietenkin Fantasyn poppoolle. :heart:

Juu aukkoja kyl on paljo. Hannu tä alkaa näyttää huolestuttavalta, ekoilla fantsujatkoilla wc pyttyy:n, nyt keittiön lavuaariin, mihin seuraavaks??!? :D:D
Alan huolestuu :scared:
#12 • • Homegrove Guest
Pistä joku ämpäri jo valmiiksi johonkin nurkkaan 9.4. varten. :laugh:
#13 • • Lank Guest

Okke :D
#14 • • Juki54 Guest

Muutamia kuvia löytyy gallery osiosta.

Vähäks toi Bacardia myynyt punapää oli IHQ :hearts:
#15 • • Hanna Guest
Olipas kivaa :hearts:

Kiitsa Emmille ja Jesselle etkoista! Mä myin niin sydämeni tein nahkakääryleelle, IHANA :heart:

Fantasyt ei kyllä ikinä petä, tälläkin kertaa aivan mahti pirskeet.. Tosin tanssilattialla mua ei hirveesti näkynyt koska tanssimisesta ei tullut juuri mitään.. humalan taso oli suuri..

Antille kiitos kivoista jatkoista!! Ja niistä eripari sukista :D Emäntänä toimin vaikka useammin, oonhan mä sentään sun vaimo, oli unohtumattomat häät :D

Jussille iso pusu siitä että et kiukustunut enempää kun tultiin ryminällä kotiin..

Ja lisäksi kaikille muille ketkä teki tästä viikonlopusta taas niin kivan :) Ens kertaan..
#16 • • cajwirman Guest

Hannu, turha tulla Turkuun oksuilemaan, tää on mun oksu-valtakunta.
#17 • • Lank Guest

:laugh: :laugh: :laugh:
#18 • • Pocambo Guest

No mut jos sovitte et Caitsun valtakuntaa on tyttöjen vessat, ja hannun sit vaiks lattiat:D
#19 • • Tapi T Guest
Tapsan eka setti oli hyvä, mutta Nessi nosti mun makuun BPM:ää liikaa ja loppuillan musikki olikin jo melkoista jytinää...
:scared:
Musiikki ei siis oikein napannut, mutta viihdyin bileissä erinomaisesti koska seura oli suorastaan mainiota. Erikoispropsit Hannun siskolle etkoista ja Lankille jatkoista.

Ei mul enä mittä muutta ku et kiitos nyt kauhiasti kaikki turkkulaisset!
#20 • • mrt Guest
[/quote]
...ja parhain musiikillinen anti kuultiikin loungen puolella :heart:[/quote]

Niin, Loungehan tulee rokkaamaan myös jatkossa ;)

Mutta silti, nää jäi multa väliin :( Joku ryökäle varasti mun auton sopivasti paria päivää ennen kemuja ja ajoi sen lunnaiksi. Nooh, uudella autolla uusiin kemuihin, seuraavia ei missata, tuun vaikka potkukelkalla!